- Katılım
- 17 May 2011
- Mesajlar
- 4,435
Ahh beni tanımlamış forumdaş , yani ben gibi ayan beyan yazan yok demiş (ne kadar megaloman bir erkekim ) , neyse son satırda güzel yazmış 5000 sübab ayarı diiye.
Motorumun manuelde 1000'demi 3000'demi unuttum kontrol ve gerekirse ayar demişti , tabii extrem bildirim yada hard cross kullanım sonrası olsa gerek vsvs, hasılı tutup o km de aayar yaptık gerekmediği halde, usta arkdaşlarımın bu herifc" mal" herhal bakışları arasında.
Km olayına gelirsek , müşür arızası 7-8 binde idi temin olmayına motor yatacak değil ya, kullandım tedarik edene kadar halen ilanda muğlak olarak ancak kesinlikle daha düşük kmde olduğu halde kendimden tavizz 15.000 dedik, haa şu sıra buldu o kmyi o ayrı.
Anahtar değmemiş , bu tanıma uyan Africa twini bilirim ( başka kimselerin şahit olduklar müstesna elbette eski toprak japonlarda halen vardır) , Tabii Cb hornet yakınen şahit olduğumdan bunlara o deyişi yakıştırırım ancak buda seneler evveldi, kendi motoruma gelirsek şanzuman kısmı hariç pistonuna kadar debriyaj kısmına kadar hatta şasiyi komple soyup iyileştirme boyamaya kadar yaptım, şimdi bu durumda anahtar değidi diye benimki hurda sınıftamı olmakta diye sormuyorum dahi.
Haa şuna karşıyım ticari metaa olarak malını kötülemeyip , yahut sıkıntıları dile getirmeyip yeni kuıllanıcıyı zora sokan durumları gördük, hatta forumda sansasyon bile oldu malum suzi konusu, falan filan , satış yapan kimsenin vicdanlı davranması meselesi.
Sonrasında kopan cayırtıda yok efem, noterden motor durum ile ilgili imzalı bir nevi garanti mukavelesi imzalatma yok şu bu , neyse özetle bencede 2. el yüksek risktir, imkan meselesi gereği herdaimö SIFIR km alınmalıdır ( arpa varsa ).
Motorumun manuelde 1000'demi 3000'demi unuttum kontrol ve gerekirse ayar demişti , tabii extrem bildirim yada hard cross kullanım sonrası olsa gerek vsvs, hasılı tutup o km de aayar yaptık gerekmediği halde, usta arkdaşlarımın bu herifc" mal" herhal bakışları arasında.
Km olayına gelirsek , müşür arızası 7-8 binde idi temin olmayına motor yatacak değil ya, kullandım tedarik edene kadar halen ilanda muğlak olarak ancak kesinlikle daha düşük kmde olduğu halde kendimden tavizz 15.000 dedik, haa şu sıra buldu o kmyi o ayrı.
Anahtar değmemiş , bu tanıma uyan Africa twini bilirim ( başka kimselerin şahit olduklar müstesna elbette eski toprak japonlarda halen vardır) , Tabii Cb hornet yakınen şahit olduğumdan bunlara o deyişi yakıştırırım ancak buda seneler evveldi, kendi motoruma gelirsek şanzuman kısmı hariç pistonuna kadar debriyaj kısmına kadar hatta şasiyi komple soyup iyileştirme boyamaya kadar yaptım, şimdi bu durumda anahtar değidi diye benimki hurda sınıftamı olmakta diye sormuyorum dahi.
Haa şuna karşıyım ticari metaa olarak malını kötülemeyip , yahut sıkıntıları dile getirmeyip yeni kuıllanıcıyı zora sokan durumları gördük, hatta forumda sansasyon bile oldu malum suzi konusu, falan filan , satış yapan kimsenin vicdanlı davranması meselesi.
Sonrasında kopan cayırtıda yok efem, noterden motor durum ile ilgili imzalı bir nevi garanti mukavelesi imzalatma yok şu bu , neyse özetle bencede 2. el yüksek risktir, imkan meselesi gereği herdaimö SIFIR km alınmalıdır ( arpa varsa ).

