- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar forumu bir süredir takip ediyorum vede önerileriniz üzerine başlangıç motoru olarak biraz daha koyup ybr aldım
2012 model 5500 km de aldığım kişi subap ayarı yapılmadıgını söyledi , 2 gündür motoru ilk çalıştırmamda gaz vermeden çalışmıyor rolantide devir 1 in altında gaz vermeyince istop ediyor , kırmızı ışıkta durdugumda gaz vermezsem de istop ediyor , motor ısındıktan sonra ise gaz vermeden çalışıyor devir 1 in üstünde ve istop etmiyor , ayrıca rolantide çalışırken devir cubugu sabit kalmıyor , ses ritminde değişmeler oluyor vede motordan videodaki gibi tık tık ses geliyor
Forumda biraz araştırdım ama emin olamadım sizce rolanti ayarımı yapılması gerekiyor , subap ayarımı yapılması gerekiyor yoksa ben motordan anlamadığım için kendi kendimemi kuruyorum
Bu arada bu videoyu motor ısındıktan sonra çektim.
https://www.youtube.com/watch?v=_JvFyUoJ_8Q
Forumda biraz araştırdım ama emin olamadım sizce rolanti ayarımı yapılması gerekiyor , subap ayarımı yapılması gerekiyor yoksa ben motordan anlamadığım için kendi kendimemi kuruyorum
https://www.youtube.com/watch?v=_JvFyUoJ_8Q