Kappa kv1 kaskı degiştirip ls2 aldım yorumlar mısınız?

Katılım
31 Tem 2015
Mesajlar
70
Ls2 ff mhr 15 yazıyır kaskın üzerinde bunun koruma düzeyi nasıldır acaba sizce? Kappa kv 1 vardı onu verdım 175 t ye ls2 aldım...Üzerinde sharp 4 yıldız yazıyr ama sharpın sitesinde bu modelin testini bulamadım
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Bende ls2 kullanıyorum 1 yıl oldu alalı. ff351 modeli 200tl'ye almıştım. Çok kullanışlı değil rüzgarı sağdan soldan heryerden alıyor uzun yolda bazen işkence gibi. Motosikletimi değiştirdiğim zaman kaskıda değiştireceğim. Eğer iade etme şansın varsa daha sağlam bişeyler al bence 1 yıl sonra tekrar kask parası vermemiş olursun böylece
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Ls2 nin koruma düzeyi yeterli diye düşünüyorum ama biraz uzun yol yapacaksanız o fiyat aralığındaki çoğu kask konfor sorunları ve malzeme kalitesinde düşüklükle beraber geliyor. Bütçeyi biraz daha artırsaymışsınız keşke, ls2 ff375 den nolan n86 ya geçtim yakın zamanda ve rüzgar gürültüsü hariç her konuda bir gömlek üstün. Kaskın aerodinamisi de önemli, benim önceki kaskta 100km/s gibi hızlarda kafa bariz sallanıp beni ekstradan yoruyordu. Şu an böyle bir sorunum yok çok şükür, verdiğim paranın hakkını aldığımı düşünüyorum bu piyasa koşullarında.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
Ls2 ff mhr 15 yazıyır kaskın üzerinde bunun koruma düzeyi nasıldır acaba sizce? Kappa kv 1 vardı onu verdım 175 t ye ls2 aldım...Üzerinde sharp 4 yıldız yazıyr ama sharpın sitesinde bu modelin testini bulamadım

kaskın bi fotoğrafını atar mısın
 
Katılım
31 Tem 2015
Mesajlar
70
kaskın bi fotoğrafını atar mısın

fotograflar burada

imagec05c9.jpg

image56687.jpg

image.jpg
 
Katılım
4 Haz 2015
Mesajlar
838
Bunun siyah beyAzını ben kullanıyorum ff351 değil mi bu seninkinin sadece dışı farklı bence 100 km ye kadar ses cok sıkıntı değil
 
Katılım
31 Tem 2015
Mesajlar
70
Bunun siyah beyAzını ben kullanıyorum ff351 değil mi bu seninkinin sadece dışı farklı bence 100 km ye kadar ses cok sıkıntı değil

benim scooterim war en fazla 70 le gidiyorum

kask aldım
eldiven dandik de olsa aldım
prosev mont aldım bguun
benım tek eksıgım motor pantolonu mu motor ayakkabısına gerek varmı
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
556
4 yıldız gayet yeterli

Doğrusu 1 Yıldız ama (Benim gibi) araştırmadan alanlar için yapıştırılmış o etiket. Normalde 1 Yıldız.
http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/ls2-ff351
Ben aldığımda ayak üstü almıştım. Siyah beyaz "LS2" yazıyor kaskın üstünde. Hayvan gibi ağır. ben bide aksiyon kamerası takıyorum. Elde taşımak bile zorlaşıyor. İmkanın varsa daha iyi bir kask alınabilir ben değiştirmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Doğrusu 1 Yıldız ama (Benim gibi) araştırmadan alanlar için yapıştırılmış o etiket. Normalde 1 Yıldız.
http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/ls2-ff351
Ben aldığımda ayak üstü almıştım. Siyah beyaz "LS2" yazıyor kaskın üstünde. Hayvan gibi ağır. ben bide aksiyon kamerası takıyorum. Elde taşımak bile zorlaşıyor. İmkanın varsa daha iyi bir kask alınabilir ben değiştirmeyi düşünüyorum.

Ülkemizde satılan ff351 ler sanirim aslında ff350 o yüzden 4 yıldız diye geçiyor yani doğru ağırlık vs bakımından 351lerle ayni değil 350 yle aynı hepsi böylemidir bilemem ama
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
245
kaza anında korumaz dimi

Korumaz kardeşim uzun süre kullandım bu kaskı ve kaza yaptığımdan ön taraftan vurduğum için birşey olmadı bana

Bu kaskı kullandığım için çok araştırdım FF350 ile farkı YAN taraflarıdır ve çok basit malzemesi var sol ve sağ tarafında.

Bir kişide bu yüzden öldü bir kazada paramparça oluyor sol veya sağdan darbe yediğinde.

O yüzden bunuda değiştirmeni öneririm FF350 bulunmuyor artık ama FF375 bakmanı öneririm gerçek SHARP 4 YILDIZLI ve fiberglass malzemeden üretilme 275 tl internetten alabilirsin kalıbı aynıdır bu kask ile.
 
Katılım
8 Nis 2012
Mesajlar
720
Eski kaskımdır Kendsisi,Koruma Olarak iyi Sayılır.Yüksek Süratta Kaza Yaptım.Sadece Çizildi.Ama Konfor Yok Denecek Kadar Az.Rüzgarı Sesi Çok Alıyor.Uzun Yolda Tamamen İşkence.
 
Katılım
31 Tem 2015
Mesajlar
70
Korumaz kardeşim uzun süre kullandım bu kaskı ve kaza yaptığımdan ön taraftan vurduğum için birşey olmadı bana

Bu kaskı kullandığım için çok araştırdım FF350 ile farkı YAN taraflarıdır ve çok basit malzemesi var sol ve sağ tarafında.

Bir kişide bu yüzden öldü bir kazada paramparça oluyor sol veya sağdan darbe yediğinde.

O yüzden bunuda değiştirmeni öneririm FF350 bulunmuyor artık ama FF375 bakmanı öneririm gerçek SHARP 4 YILDIZLI ve fiberglass malzemeden üretilme 275 tl internetten alabilirsin kalıbı aynıdır bu kask ile.

kaskı degıstıremem ama ondekı yapıskanlarını yırtıp attım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst