İstanbul'dan selamlar

Jon

Katılım
28 Tem 2015
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar, abiler ve ablalar. adım Yiğit. 15 yaşındayım ve İstanbul'da yaşıyorum, motor hastasıyım. İki seneye kadar motor almayı kafaya taktım, çok şükür ailem izin veriyor. Yamaha YZF-R25 veya KTM RC390 almayı düşünüyorum, aslında RC390'ı küçük ve çirkin buluyorum ama standard ABS'li ve ayrıca Rosso 2 lastiklerle gelmesi beni cazip ediyor. Ayrıca motorunun daha büyük olması da tabii ki. Önerilerinizi dinlemek isterim, bu acemi arkadaşınıza yardım ederseniz sevinirim. İyi forumlar!
:bestmt:
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
338
Bu yasta akli selim dusunmek zor. Bence Motoru alana kadar gececek surede, kendine akli basinda motorcu abiler edinip, onlarin tavsiyelerini iyice dinle. Baslangic motorunu dogru sec. 2 motoruda kullanmadim ancak anlatilanlara gore baslangic icin fazla olabilirler.
 

Jon

Katılım
28 Tem 2015
Mesajlar
2
Bu yasta akli selim dusunmek zor. Bence Motoru alana kadar gececek surede, kendine akli basinda motorcu abiler edinip, onlarin tavsiyelerini iyice dinle. Baslangic motorunu dogru sec. 2 motoruda kullanmadim ancak anlatilanlara gore baslangic icin fazla olabilirler.

Teşekkürler tavsiyen için. Zaten scooter kullanabiliyorum, basit şeyleri biliyorum, motorun nasıl trafikte kullanılacağı gibi. E tabi scooter'lar vitessiz olunca basit geliyor, hayırlısı, inşallah iki seneye hem motoru hem de ehliyeti alırım. Ayrıca haklısın, KTM RC390 modeli yurtdışında başlangıç motoru olarak geçiyor. Ama Türkiye şartlarında belki affedici bir motor olmayabilir, bir daha teşekkürler.
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
155
yaşına göre çok güzel düşünüyorsun kardeşim. eğitim alma imkanın varsa eğitim alıp yönel dediğin motorlara. ve tavsiyem r25 olurdu. bir tur atarsan anlarsın :)
 

Jon

Katılım
28 Tem 2015
Mesajlar
2
yaşına göre çok güzel düşünüyorsun kardeşim. eğitim alma imkanın varsa eğitim alıp yönel dediğin motorlara. ve tavsiyem r25 olurdu. bir tur atarsan anlarsın :)

Çok teşekkürler :) Uzun bir süre araştırdım, aslında R25'in yurtdışında daha büyük motorlu versiyonu var. R3, Türkiye'de yok çünkü illet bir vergilendirme sistemimiz var. 250cc'nin üstüne çıkınca motor, ÖTV direkt %37 oluyor. Bu da 321cc olan asıl Yamaha'nın başlangıç motorumuz aha budur diye üretilen motorun Türkiye'ye gelmemesini sağlıyor, umudum başka bir yasa tasarısıyla bu ÖTV rezilliği gider ve Endonezya gibi ülkelerle büyük firmalar tarafından aynı sınıf içerisine koyulmayız. Sınıfı falan bırakın, 321cc bir Yamaha sürdüğünüzü düşünsenize, R25 kadayıf gibi gelirken R3'ün dondurmalı kadayıf gibi geleceğinden eminim. Ha, ayrıca R25'i olan biri bulursam mutlaka denemeyi istiyorum, ama nerde...



Ayrıca aşağıdaki videoda adam R3'e bayılıyor, izlemek çok keyifli. İki kez üst üste izledim.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst