TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
An itibarı ile ipone 10/40 yağımı 12 bin km de değiştirdim. Herhangi bir eksilme yoktu yağda. Şuan yine ipone un 15/50 sentetik yağını koydum. Herhangi bir sıkıntı yaşarsam buradan yazarım dostlar. (ulen o değilde tvs kardeşliği + 15/50 kardeşliğine döndü bizim olay :queen: )
Aynen abi :queen:
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Yağı değişip bi 15 20 km deneme turu attım.. Vites geçişlerim henüz tam düzelmedi Shell yağın etkisi devam ama motor çok çok rahatladı.. akıyo yine eskisi gibi :) motul 10w40 yada 15w50 ikiside harika yağlar.. 15w50 ile biraz zaman geçirmem lazım şuan için bi fark göremiyorum ^^
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Selamlar, disklerinize nasil bakim yapiyorsunuz acaba? Her yikamadan sonra zincir yaglamak gibi, motor yagini belirli araliklarda degistirmek gibi disklerin de bakimi nasil olmali? Motul P2 diye balata spreyi var, bundan kullanmak faydali midir? Yoksa diskler sadece balatalarin tutma oranlari dustugun de sprey ile mi temizlenir?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

Bir de yag filtresini degismek icin Surat Motor'dan orjinal yag filtresini aldim, degistirirken cikan filtre ile aldigim filtrenin disari bakan metal kisminin metalik rengi, yazilari farkli idi. Yan sanayi olabilir mi fikri geldi benim de aklima. Cikan filtreyi de ayni yer de degistirmistim halbuki. Meraktan sordum yoksa onemli degil..
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Yağı değişip bi 15 20 km deneme turu attım.. Vites geçişlerim henüz tam düzelmedi Shell yağın etkisi devam ama motor çok çok rahatladı.. akıyo yine eskisi gibi :) motul 10w40 yada 15w50 ikiside harika yağlar.. 15w50 ile biraz zaman geçirmem lazım şuan için bi fark göremiyorum ^^

İzmir de uzun yolda ortaya çıkıyor 15W50 nin farkı :)
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Arkadaşlar merhaba. Bende motoruma komple egzoz arıyorum krom. Bildiğiniz satan bir yer Yada uyacak başka model bi motorun egzozu var mı
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
416
Yağı değişip bi 15 20 km deneme turu attım.. Vites geçişlerim henüz tam düzelmedi Shell yağın etkisi devam ama motor çok çok rahatladı.. akıyo yine eskisi gibi :) motul 10w40 yada 15w50 ikiside harika yağlar.. 15w50 ile biraz zaman geçirmem lazım şuan için bi fark göremiyorum ^^

nerden alıyorsunuz bu motul'u nekadara alıyorsunuz ben antepte 10 tane yağcıya gittim motorcuya gittim hepsi öyle bir yağmı var:) diyor daha önce kullanmıştım burda büyük bir motorcu vardı ondan almıştım şimdi ondada yok.
 
Katılım
14 Ara 2014
Mesajlar
187
Apache abilerim sifir apache almayi dusunuyorum 2013 modeller 4950 tl almaya degermi bu paraya yakit performans nasildir taksitli alcam motoru 2013 le 2015 arasinda fark varmi
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
27
Beyler motor yağsız kalmış. Bugün tamire götürdüm. Tamirci piston, egzantrik zinciri gömlek değişecek dedi en az. Daha da masraf çıkabilir dedi. Tabi artı olarak yağ ve işçilik var. Tahmini masraf ne kadar çıkar? Tecrübesi olanlardan yardım bekliyorum.
 
Katılım
26 May 2013
Mesajlar
128
Apache abilerim sifir apache almayi dusunuyorum 2013 modeller 4950 tl almaya degermi bu paraya yakit performans nasildir taksitli alcam motoru 2013 le 2015 arasinda fark varmi

değer 13 le 15 arasında fark yok satacaksan 15 i daha kolay satarsın bide 13 ün vizesini seneye yaptıracan

vites göstergesi yok
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Selamlar, disklerinize nasil bakim yapiyorsunuz acaba? Her yikamadan sonra zincir yaglamak gibi, motor yagini belirli araliklarda degistirmek gibi disklerin de bakimi nasil olmali? Motul P2 diye balata spreyi var, bundan kullanmak faydali midir? Yoksa diskler sadece balatalarin tutma oranlari dustugun de sprey ile mi temizlenir?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

Bir de yag filtresini degismek icin Surat Motor'dan orjinal yag filtresini aldim, degistirirken cikan filtre ile aldigim filtrenin disari bakan metal kisminin metalik rengi, yazilari farkli idi. Yan sanayi olabilir mi fikri geldi benim de aklima. Cikan filtreyi de ayni yer de degistirmistim halbuki. Meraktan sordum yoksa onemli degil..

Takılma bu tür şeylere..


Arkadaşlar öğlen başladığım zincir dişli seti - Göbek rulmanları değişimi - lastik patlağı tamiri işini 1 saat önce fln bitirdim..
yeni dişli ve zincirlerle motor resmen kendine geldi.. bilyeler iyi durumdaydı ama yinede değiştirdim her ihtimale karşı..temizledim yağladım zinciride..
Yeni yağ ve dişli seti ile motor değişti , bambaşka oldu..
Lastiğim de ufak bi patlak vardı 2 günde bi hava takviyesi istiyodu.. tekeri sökmüşken onuda yaptırayım dedim içerden sıcak yama yapıldı.. Bu işide hallettim çok şükür baya rahatladım..

07DFB18 Ercan abi tekrar teşekkür ederim.. Üşenmeyip benim için koşturup malzemeri aldığın, emek ettiğin ve üstelik kargo parasını bile ödediğin için.. Senin gibi güzel insanların olduğunu bilmek beni mutlu ediyor.. İyiki varsın :) Beni çok büyük rahatlattın.. Montaj aşamasında bile telefonla destek oldun :)

Eski ve yeni durum..
11756514_10207737349460132_226182066_n.jpg

11756460_10207737348700113_920161723_n.jpg

11774594_10207737348460107_1256147883_n.jpg
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Takılma bu tür şeylere..


Arkadaşlar öğlen başladığım zincir dişli seti - Göbek rulmanları değişimi - lastik patlağı tamiri işini 1 saat önce fln bitirdim..
yeni dişli ve zincirlerle motor resmen kendine geldi.. bilyeler iyi durumdaydı ama yinede değiştirdim her ihtimale karşı..temizledim yağladım zinciride..
Yeni yağ ve dişli seti ile motor değişti , bambaşka oldu..
Lastiğim de ufak bi patlak vardı 2 günde bi hava takviyesi istiyodu.. tekeri sökmüşken onuda yaptırayım dedim içerden sıcak yama yapıldı.. Bu işide hallettim çok şükür baya rahatladım..

07DFB18 Ercan abi tekrar teşekkür ederim.. Üşenmeyip benim için koşturup malzemeri aldığın, emek ettiğin ve üstelik kargo parasını bile ödediğin için.. Senin gibi güzel insanların olduğunu bilmek beni mutlu ediyor.. İyiki varsın :) Beni çok büyük rahatlattın.. Montaj aşamasında bile telefonla destek oldun :)

Eski ve yeni durum..
http://www.imgim.com/11756514_10207737349460132_226182066_n.jpg
http://www.imgim.com/11756460_10207737348700113_920161723_n.jpg
http://www.imgim.com/11774594_10207737348460107_1256147883_n.jpg

lafı bile olmaz Enes kardeşim elimizden geldiği kadarıyla yakınlarımıza yardımcı olabiliyorsak ne mutlu bizlere...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------

Abicim kullanışlı olur dimi eski rengine dönmez

hangi şehirde olduğunu bilmediğimden adam gibi bir yere yaptırırsan egzozun boğaz kısmı hariç 2 yıl sıkıntısız kullanırsın...
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Joseph abi, Bizim abi yaptırdı abicim sürat motorda. Silindir Değişti 180 cc falan Yaptık demişler. Motoru getirdi motordan ses gelmeye başladı. Üst kapak kısa gelmiş vuruntu sesi geliyordu. Sonra egzantrik zinciri koptu. 1mm'lik conta kestirip falan tekrar Yaptılar. Hepsi 750 tl'ye maloldu Demişti. Sana tavsiyem cc büyütmek için aklına girmesinler. Orjinal olmuyor silindir orjinal olmayınca da herşey sıkıntı. Ama Şuan motor canavar gibi o ayrı 😂😂😂

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:58 ----------

Beyler motor yağsız kalmış. Bugün tamire götürdüm. Tamirci piston, egzantrik zinciri gömlek değişecek dedi en az. Daha da masraf çıkabilir dedi. Tabi artı olarak yağ ve işçilik var. Tahmini masraf ne kadar çıkar? Tecrübesi olanlardan yardım bekliyorum.


Joseph abi, Bizim abi yaptırdı abicim sürat motorda. Silindir Değişti 180 cc falan Yaptık demişler. Motoru getirdi motordan ses gelmeye başladı. Üst kapak kısa gelmiş vuruntu sesi geliyordu. Sonra egzantrik zinciri koptu. 1mm'lik conta kestirip falan tekrar Yaptılar. Hepsi 750 tl'ye maloldu Demişti. Sana tavsiyem cc büyütmek için aklına girmesinler. Orjinal olmuyor silindir orjinal olmayınca da herşey sıkıntı. Ama Şuan motor canavar gibi o ayrı 😂😂
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst