Takılma bu tür şeylere..
Arkadaşlar öğlen başladığım zincir dişli seti - Göbek rulmanları değişimi - lastik patlağı tamiri işini 1 saat önce fln bitirdim..
yeni dişli ve zincirlerle motor resmen kendine geldi.. bilyeler iyi durumdaydı ama yinede değiştirdim her ihtimale karşı..temizledim yağladım zinciride..
Yeni yağ ve dişli seti ile motor değişti , bambaşka oldu..
Lastiğim de ufak bi patlak vardı 2 günde bi hava takviyesi istiyodu.. tekeri sökmüşken onuda yaptırayım dedim içerden sıcak yama yapıldı.. Bu işide hallettim çok şükür baya rahatladım..
07DFB18 Ercan abi tekrar teşekkür ederim.. Üşenmeyip benim için koşturup malzemeri aldığın, emek ettiğin ve üstelik kargo parasını bile ödediğin için.. Senin gibi güzel insanların olduğunu bilmek beni mutlu ediyor.. İyiki varsın

Beni çok büyük rahatlattın.. Montaj aşamasında bile telefonla destek oldun
Eski ve yeni durum..
http://www.imgim.com/11756514_10207737349460132_226182066_n.jpg
http://www.imgim.com/11756460_10207737348700113_920161723_n.jpg
http://www.imgim.com/11774594_10207737348460107_1256147883_n.jpg