TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
A603 Komple değişti kam mili grubu, diyafram, yağ, buji, yağ filitresi, yağ tahliye tapası ve üçgeni vs. ufak tefek parçalar

desenize motorun %50 si değişti :pale:
ama en azından bilindik yerde parcalar değişmiş o yuzden bundan sonra sıkıntı olmaz bi 30000 km daha :cat:
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
desenize motorun %50 si değişti :pale:
ama en azından bilindik yerde parcalar değişmiş o yuzden bundan sonra sıkıntı olmaz bi 30000 km daha :cat:
bakalım zaten öncesinde Kenan "abi sana yeni motor verelim bu artık sürekli masraf çıkarıyor yazıktır" dedi :) dedim sen bunu 20-30 bin km götürecek şekilde yeniden yap sonra ben bakıcam çaresine... bu 20-30 bin km sürecinde Allah nasip ederse 200-250 cc yeni bir motor almak istiyorum sıfır km...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

asıl merakım şu bu parçaların bu kadar kısa zamanda bu hale gelmesi normal mi? bunu engellemek ve motorun ömrünü uzatmak için ne yapmak gerekiyor... ve bu tip bir arızayı daha ucuza gidermek mümkün mü?
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
bakalım zaten öncesinde Kenan "abi sana yeni motor verelim bu artık sürekli masraf çıkarıyor yazıktır" dedi :) dedim sen bunu 20-30 bin km götürecek şekilde yeniden yap sonra ben bakıcam çaresine... bu 20-30 bin km sürecinde Allah nasip ederse 200-250 cc yeni bir motor almak istiyorum sıfır km...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

asıl merakım şu bu parçaların bu kadar kısa zamanda bu hale gelmesi normal mi? bunu engellemek ve motorun ömrünü uzatmak için ne yapmak gerekiyor... ve bu tip bir arızayı daha ucuza gidermek mümkün mü?

İnşaalah yakışır size ınzuma ya da bajaj pulsar :thumleft:
bildiğim kadarıyla acıklayacağım yanıldığım yer olursa formda ki arkadaşlar düzeltirler.
1-rodaj dönemi gerdek gecesi gibidir.
2-düzenli yağ değişimi
3-ilk marş da motor ısınmadan gaza fazla yüklenmemek
4-9000 devir ve üstüne mümkün olduğunca uzun süreli seyahat etmemek.
5-evet mümkün sanal ortamda fikir alışverişinde bulunduğunuz zaman 700 tl lik masrafı azami 500 tl ye halledersiniz.

benim naçizane fikirlerim bunlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
122
tur camı ve siperlik için sakallıda 80 tl yazmış kimiside direk cbf 150'nin oluyor diyor 20 tl acaba gerçekten cbfnin ki oluyormu?
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
İnşaalah yakışır size ınzuma ya da bajaj pulsar :thumleft:

bakalım o anki ekonomik koşullar ve kafama ne esecek bilmiyorum ama İnazuma 250f çok yakışıklı ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------

tur camı ve siperlik için sakallıda 80 tl yazmış kimiside direk cbf 150'nin oluyor diyor 20 tl acaba gerçekten cbfnin ki oluyormu?
bugün gelen geçen sürat motorda tur camı taktırıyordu internetten bakıp sipariş verebilirsin
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
122
bakalım o anki ekonomik koşullar ve kafama ne esecek bilmiyorum ama İnazuma 250f çok yakışıklı ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------


bugün gelen geçen sürat motorda tur camı taktırıyordu internetten bakıp sipariş verebilirsin

teşekkürler tur camı çok faydalı oluyor motorun hızı çok kesiliyor camsız tabi ben 100 kg bide mont falan tıkıyorum önünü :)
 
Katılım
5 Şub 2014
Mesajlar
122
tam anlayamadım tur camının etkisi nasıl oluyor tam olarak rüzgarın etkisini artırıyor mu? yalpalamaya vs. sebep olmuyor mu?

hafifi yatırarak takıldığı için ergonomik olarak rüzgarı üstünden atıyor bu daha performanslı olmasını sağlıyor çoğu otomobillerde sürat yapan markalar özellikle rüzgardan kaçınmak için arabaların ergonomisiyle çok ilgilenir asıl sebepte şu ne kadar giyinirseniz giyinin 50 km üstünde rüzgarın ve soğuk havanın etkisiyle kalp ritmi bozuluyormuş ve vucut sağlığı bakımından aşırı zararlıymış bunu bana almanyada kalp doktoru motor tutkunu bir abimiz söylemişti.siperlik taktırdıktan sonraki sürüş farkı rahatlık bakımından çok fark ediyor bence
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
hafifi yatırarak takıldığı için ergonomik olarak rüzgarı üstünden atıyor bu daha performanslı olmasını sağlıyor çoğu otomobillerde sürat yapan markalar özellikle rüzgardan kaçınmak için arabaların ergonomisiyle çok ilgilenir asıl sebepte şu ne kadar giyinirseniz giyinin 50 km üstünde rüzgarın ve soğuk havanın etkisiyle kalp ritmi bozuluyormuş ve vucut sağlığı bakımından aşırı zararlıymış bunu bana almanyada kalp doktoru motor tutkunu bir abimiz söylemişti.siperlik taktırdıktan sonraki sürüş farkı rahatlık bakımından çok fark ediyor bence

du bakalım ben de ilgileneyim şu siperlik ile sitede tartışması oldu mu acaba?
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
77
selamlar. cbf 150 ye apache aynası aldım, istanbul dan kargo ile geldi ancak sağ ayna tümseklerden biraz hızlı gecersem ayarı bozuluyor. ayna ucundaki 3 vidayı sıksam düzelirmi bu durum veya yenisini göndermelerinimi istemeyeliyim?
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Oncelikler herkesin bayramini kutlarim, genel anlam da bir sorum olacakti. Deneme amaci ile farkli vizkositeli yaglari denerken en uygununu bulmak amaci ile motor bi' zarari oluyor mu?
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
230
Oncelikler herkesin bayramini kutlarim, genel anlam da bir sorum olacakti. Deneme amaci ile farkli vizkositeli yaglari denerken en uygununu bulmak amaci ile motor bi' zarari oluyor mu?
Yaw kardeşim ne yağmış ya, amma aradın.. Koy gitsin birini bişey olmaz en kötü 1 ay sonra değiştirirsin. Kendi yediğini içtiğini bu kadar düşünmüyosundur ha :D Ama en son hangisinde karar kıldığını bize de söyle de biz de kullanalım, zira bu kadar aramadan sonra baya iyi bişey bulursun heralde :))
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Oncelikler herkesin bayramini kutlarim, genel anlam da bir sorum olacakti. Deneme amaci ile farkli vizkositeli yaglari denerken en uygununu bulmak amaci ile motor bi' zarari oluyor mu?

Kardeş sen bana yaşadığın bölgeyi ve ortalama en yüksek ve en düşük (mevsimsel olarak) sıcaklık değerlerini söyle kılavuzdan bakıp atacağım ya da fotosunu çekip atacağım. Kullanım kılavuzu bunun için var demi :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 ----------

Bunda bayram vakti gece işe giderken :p
tvs.jpg
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Vallaha abi ya bende tiksindim yeminle :D sizin kullandiklarinizdan koycam abi motul 7100 15 50 yeter valla.. insanin ilk motoru olunca iste.. :D
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Vallaha abi ya bende tiksindim yeminle :D sizin kullandiklarinizdan koycam abi motul 7100 15 50 yeter valla.. insanin ilk motoru olunca iste.. :D

15 50 olabilir. Uygundur :mrgreen: Bende yağ değişiminde 15 50 kullanıcam. (hoş şu sıralar sadece akşamları kullanıyorum ama 10 40 işimi görüyor fazla sıcak olmadığından )
 
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
313
Xenon mu o? Guzel aydinlatmis. Mercek far dusunuyorum bende.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------

Arkaya yolcu kac kiloya kadar alinabiliyor kitapcigim yok da.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:44 ----------

Bu nedir acaba? Guc modu mu var motor da? http://www.ekilavuz.com/kilavuz/df561346b56a3abe/15/tvs/tvs-apache-rtr-150-24/motorsiklet
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
296
Xenon mu o? Guzel aydinlatmis. Mercek far dusunuyorum bende.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------

Arkaya yolcu kac kiloya kadar alinabiliyor kitapcigim yok da.
ne kilosu kardeş benim ruhsat da üç kişilik yazıyor ... adaml yani bebeler elektrikliye 5 kişi biniyor :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst