Motosikler alarmı nasıl takılır...

Katılım
1 Tem 2015
Mesajlar
24
arkadaslar öncelikle iyi akşamlar hepimizin kadir gecesi mübarek olsun . iki gündür aklıma takılan birsey var malüm istanbulda motorumuzu buhafaza edebilecek bir yerimiz olmayabilir. bende küçük te olsa bi tedbir amaclı alarm takmak istiyorum motoruma.sanırsam iki çeşit alarm varmıs ; akü gücü ile calısan birde 9 v pil ile calısan. internetten baktım pille calısanlar 40 tl falan diğer sistem olan yani akü enerjiisi ile calısanlarda 80 tl falan. sizce hangisini almalıyım. pille calısan alarmın sesi yeterli olurmu ve pilli alarmın montaj işlemi çok basit. diyerinde kablolar falan var.kablolu alarmı takabilen veya taktıran arkadaslarımız varsa yardımcı olabilirler mi. ve aküye baglayacagımız alarm aküye ve motor beynine etki edermi. yardımcı olursanız sevinirim ....
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
138
takipteyim alarm taktırmak lazım, nasıl bir şey bakıyorsunuz bizde bilgilenelim ?
 
Katılım
10 Tem 2014
Mesajlar
253
ben yeni 75 tl'ye taktırdım evdeyken görmediğim yerde kalıyo yataktan basıyorum ses geliyo ondan sonra yatıyorum :) şirinevlerden aldım tavsiye ederim
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Bütçe varsa spy5000m i herkese tavsiye ederim. Alarm takmak çok zor değil, sele vs sökülüp sağlam bi şekilde elemanları yerleştirin. Motosikletin kontağıyla ilgili bir fonksiyon kullanmayacaksanız doğrudan akünün uçlarına bağlayın. Tesisatı kaliteli ve doğru malzemelerle yapıp motosikleti toplayın, bu kadar.
 

hsk

Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
890
N11 de 60tl ye bulabilirsiniz ben aldım 1günde elinize geçer.Uzaktan start stop ozellikli olanları tercih edebilirsin inwels marka iyi bu konuda.
Kurulum basit toplam 8kablo var.
kırmızı +
siyah -
sarilar sinyal
mavi start sarı kırmızı kablo kontak çıkışı
kahverengi 12volt olan yere
pembe ve gri kontak çıkışı siyah beyaz kabloyu kesip bir ucuna pembe diğer ucuna gri olacak şekilde.
Biraz zahmetli iş ama gayet güzel.
 
Katılım
1 Tem 2015
Mesajlar
24
Hsk kardeşim yardımın İçin tesekkur ederim. Ama boyle daha ayrıntılı foto şeklinde veya video şeklinde anlatımlı olursa çok ise yarıyacak . Kendim montajını yapmayı dusunuyorum
 
Katılım
31 Tem 2007
Mesajlar
1,367
1. Motora göre değişiyor
2. Alarma göre değişiyor.

Bu kadar çok kombinasyonda ortak olan çok nokta olsa da sizin motorun ve alarmın aynısının vidyosunu nerden bulacağız.
Siz bağlayın, videosunu da yayınlayın olmaz mı?
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Sadece alarm otsun istiyorsan cok kolay.
kirmiziyla siyahi ayni renk aku kutup baslarina baglayip duzenegi sele altinda uygun yerlere koyup seleyi kapatiyorsun.
bu kadar basit.
 
Katılım
10 Tem 2015
Mesajlar
52
Benim sorum ben dışarıdaki alarma uyanamam uykum ağırdır acaba yanımızdada çalan bi alet felan veriyolar mi uygun yolu bi alarımda :D
 

hsk

Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
890
Benim sorum ben dışarıdaki alarma uyanamam uykum ağırdır acaba yanımızdada çalan bi alet felan veriyolar mi uygun yolu bi alarımda :D

Gidip bir bebek telsizi alıyorsun.Birini motora diğerini de bas ucuna koyuyorsun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

Hsk kardeşim yardımın İçin tesekkur ederim. Ama boyle daha ayrıntılı foto şeklinde veya video şeklinde anlatımlı olursa çok ise yarıyacak . Kendim montajını yapmayı dusunuyorum

Youtube da alarm kurulum video lar mevcut Spy5000 m kurulum yazarsan hem youtube da hemde forumda kurulumu bulabilirsin.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Ebayde 7 dolara alarm var beyler gayet kaliteli sağlam gürültülü , teslimat da ekstra 3-4 dolar falan. Bir bakın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst