3000 km Ege ve Akdeniz Turu 2 kişi full yüklü Bajaj Pulsar 200NS ile

gky

Katılım
9 May 2011
Mesajlar
147
Eğer yaln ız gidiyorsanız ıssız yerlerde kurabilirsiniz.Ben yalnız olsaydım hayatta kamping e girmezdim.çadır kurulacak mukemmel manzaralı yerler mevcut.En çok hoşuma giden yerler ölüdeniz,kelebeklervadisi,dalyaniztuzu plajı buralara muhakkak ugrayın

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

Paylaştığınız için teşekkürler.Güzel gezi olmuş.Hatta çokta isabet oldu, bayram haftası bizde bir arkadaşımla ( 1 pulsar- 1 hyosung ) benzer bir gezi yapmayı planlıyoruz. Yukarıda arkadaşlarda bahsetmişler özellikle şuraya gidin ,şurada kamp yapın şuraları görmeden dönmeyin dediğiniz yerler varsa dikkate alırım. 1 haftalık süreçte olabildiğince yeni yerler görmek istiyorum :D Ayrıca yolculuk süresince herhangi bir problemle karşılaştınızmı bu motorla alakalı olmayaiblir , şunlara dikkat edin gibi, şunu kesinlikle yanınıza alın gibi , önerilerinizide bekliyorum.

eğer pulsar ile gidiyorsanız hiç bir sıkıntınız olmayacagını düşünüyorum.Ama yanınızda olmazsa olmaz bir sinek ilacı olsun.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Gerçekten çok güzel olmuş. haftaya ankara-antalya ve sahilden çanakkale turu yapacağım. kemer-fethiye arası yolu çok merak ediyorum. yoğun viraj olduğunu yorulacağımı söylüyolar ama gitmek gerekiyor...

daha uzunlarını yaparsın inşallah...
 
Katılım
29 Ağu 2012
Mesajlar
1,005
Eğer yaln ız gidiyorsanız ıssız yerlerde kurabilirsiniz.Ben yalnız olsaydım hayatta kamping e girmezdim.çadır kurulacak mukemmel manzaralı yerler mevcut.En çok hoşuma giden yerler ölüdeniz,kelebeklervadisi,dalyaniztuzu plajı buralara muhakkak ugrayın

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------



eğer pulsar ile gidiyorsanız hiç bir sıkıntınız olmayacagını düşünüyorum.Ama yanınızda olmazsa olmaz bir sinek ilacı olsun.[/QU

Evet yalnız gidicez. önerileri dikakte alıcam teşekkürler :D
 
Katılım
17 Nis 2015
Mesajlar
133
çok güzel bir gezi olmuş elinize sağlık. Alanyadan geçerken görmüştüm sizi motorunuzu görünce hatırladım :)
alanyaya gelecek arkadaşlar sapadere kanyonu,dim mağarası,damlataş mağarası,Alanya kalesi (özellikle akşam güzel olur) dimçayı,ve dimçayı barajına gitmelerini tavsiye ederim. sahil yolundaki küçük apart oteller 30 tl den başlar. öğretmen evi var daha uyğun fiyatı. çadır kurmakta mümkün
 

gky

Katılım
9 May 2011
Mesajlar
147
Gerçekten çok güzel olmuş. haftaya ankara-antalya ve sahilden çanakkale turu yapacağım. kemer-fethiye arası yolu çok merak ediyorum. yoğun viraj olduğunu yorulacağımı söylüyolar ama gitmek gerekiyor...

daha uzunlarını yaparsın inşallah...

Çok teşekkür ederim.Kemer fethiye arasında pek birşey yok yani çok virajlı degil asıl viraj finike yolunda kaşa doğru giderken birde akyaka dan muğlaya dogru çıkarken sizin yerinizde olmak isterdim izinim bitti ama özlemim bitmedi güzergahınız çok güzel.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------

Keşke durdursaydınz :D verdiğiniz öneriler de çok güzel bi çok arkadaşımıza faydalı oalcak bilgiler bize kimse söylemedi kendi çabamızla bulduk :D özellikle dimçayına bayıldım damlataş mağarasıda küçük ama bir okadar değişikti astım hastalarına faydasıda varmış gitmek isteyen arkadaşlarımıza duyurulur.
 
Katılım
17 Nis 2015
Mesajlar
133
Çok teşekkür ederim.Kemer fethiye arasında pek birşey yok yani çok virajlı degil asıl viraj finike yolunda kaşa doğru giderken birde akyaka dan muğlaya dogru çıkarken sizin yerinizde olmak isterdim izinim bitti ama özlemim bitmedi güzergahınız çok güzel.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------

Keşke durdursaydınz :D verdiğiniz öneriler de çok güzel bi çok arkadaşımıza faydalı oalcak bilgiler bize kimse söylemedi kendi çabamızla bulduk :D özellikle dimçayına bayıldım damlataş mağarasıda küçük ama bir okadar değişikti astım hastalarına faydasıda varmış gitmek isteyen arkadaşlarımıza duyurulur.

durdurmam mümkün değildi çevreyolunda akan trafikte ilerliyordunuz ben yolun kenarından karşıdan karşıya geçmeye çalışıyordum. sizin motoru ilerden görünce büyük bi touring motor sandım bi baktım pulsar:)birde düden şelalesi var Antalya tarafında mutlaka görülmesi gereken
duden-selalesi03.jpg
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
kaputaj plajı fotolardaki gibi degil gerçekten ama yol ustunde iki dakika denize girip çıkmalık bir koy ülkemizde nice guzel yerler var herhangi bir rotam olmadı her kahverengi tabelaya girdim çok yoruldum ama girip çıkmadıgım yer kalmadı

2 motor turumuzda biz Kaputaş plajında denize girmeyi düşünmemiştik. Tamam güzel plaj ama hem küçücük birşey hemde ekipmanları çıkar, soyun dökün, metrelerce aşağıya in değmez demiştik.

Güzel gezi güzel km, hayırlı olsun keyifle kullanasın motorunu. :cat:
 

gky

Katılım
9 May 2011
Mesajlar
147
2 motor turumuzda biz Kaputaş plajında denize girmeyi düşünmemiştik. Tamam güzel plaj ama hem küçücük birşey hemde ekipmanları çıkar, soyun dökün, metrelerce aşağıya in değmez demiştik.

Güzel gezi güzel km, hayırlı olsun keyifle kullanasın motorunu. :cat:

o yorgunlukta aynısı bende dedim.Teşekkür ederim.
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Çok güzel bir gezi yapmışsınız.Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
2,946
Gökay,
Paylaşımın için teşekkür ederim. Paylaştığın resimleri izlerken gezmiş kadar keyif aldım.
Bizden bahsetmişsin Oktay Motor adına teşekkür ederim.
 

gky

Katılım
9 May 2011
Mesajlar
147
Sizin gibi ustalardan bahsetmeden olmaz haksızlık olur.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
481
Çok güzel yazı olmuş elinize tekerinize sağlık.. Ufak bi sorum olacaktı size tekirova daki çadır kampı nın ismini hatırlıyor musunuz acaba?
 

gky

Katılım
9 May 2011
Mesajlar
147
Çok güzel yazı olmuş elinize tekerinize sağlık.. Ufak bi sorum olacaktı size tekirova daki çadır kampı nın ismini hatırlıyor musunuz acaba?

Teşekkür ederim İsmini hatırlamıyorum ancak olimposa gelmeden tekirovaya girdiginiz de kime sorsanız gösterir zaten 1 tane var ve sahibi inanılmaz tatlı bir yaşlı amca şiddetle tavsiye ederim size.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst