- Katılım
- 29 May 2014
- Mesajlar
- 3,557
- Konu Yazar
- #1
3 gün önce oldukça hararetli geçen sipariş verdiğimi söylediğim bir konu açmıştım, ürün geldi. Konunun linki burada
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/149002-marushin-siparisi-verdim-bakalim.html
yukarıdaki linkte balyoz ve kamyon testleri aldığı puanlar videolar mevcut. Ürün gelir gelmez test ettim
Ürün Sharp 5 yıldız Motorrad test 26/30 Arai, Schubert, Shark a çok pis dalmış
Gayet temiz kutulu geldi, jelatinleri söktüm içinde burun aparatı da çıktı takmadım, kutuyu elime aldığımda bir tuhaf oldum o kadar hafiftiki, kaskın içi pofidik oldukça rahat, bana tam oldu şansıma hiçbir baskı ağrıtma sıkma yapmadı, yanaklar yukarı kalkı tam oturdu. Caberg Vox kaskımda L idi bu da L oldu ama ondan daha sıkı içi, zamanla onun gibi bolalacak..
Bir kere arkadaşlar çok ama çok konforlu, görüş açısı müthiş geniş, vizor hareketi tam rijit kademeli, yahu kafamda varlığı yokluğu belli değil motor sürerken bir tuhaf hissettim 1450 gr caberg kamera tutacağı interkom aparatlarla 1750 gr eziyet çekiyormuşum..
100 km hıza çıkabildim ses seviyesi çok konforlu birader, caberg de vizor kapattığım an çok bunalıyordum bir parmak açık geziyordum bunda şırank diye kapatıp yola devam et, ön ve tavan havalandırma çok iyi, şu an verdiğim paraya değidiğini söyleyebilirim, ilk izlenimlerim ve kısa bir sürüş keyfi ile ürün tavsiye olunur.
Merak ettiğiniz şeyleri sorun arkadaşlar...










http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/149002-marushin-siparisi-verdim-bakalim.html
yukarıdaki linkte balyoz ve kamyon testleri aldığı puanlar videolar mevcut. Ürün gelir gelmez test ettim
Ürün Sharp 5 yıldız Motorrad test 26/30 Arai, Schubert, Shark a çok pis dalmış
Gayet temiz kutulu geldi, jelatinleri söktüm içinde burun aparatı da çıktı takmadım, kutuyu elime aldığımda bir tuhaf oldum o kadar hafiftiki, kaskın içi pofidik oldukça rahat, bana tam oldu şansıma hiçbir baskı ağrıtma sıkma yapmadı, yanaklar yukarı kalkı tam oturdu. Caberg Vox kaskımda L idi bu da L oldu ama ondan daha sıkı içi, zamanla onun gibi bolalacak..
Bir kere arkadaşlar çok ama çok konforlu, görüş açısı müthiş geniş, vizor hareketi tam rijit kademeli, yahu kafamda varlığı yokluğu belli değil motor sürerken bir tuhaf hissettim 1450 gr caberg kamera tutacağı interkom aparatlarla 1750 gr eziyet çekiyormuşum..
100 km hıza çıkabildim ses seviyesi çok konforlu birader, caberg de vizor kapattığım an çok bunalıyordum bir parmak açık geziyordum bunda şırank diye kapatıp yola devam et, ön ve tavan havalandırma çok iyi, şu an verdiğim paraya değidiğini söyleyebilirim, ilk izlenimlerim ve kısa bir sürüş keyfi ile ürün tavsiye olunur.
Merak ettiğiniz şeyleri sorun arkadaşlar...









