Ninja grubunun Yuvacık ve Seka park gazlaması

Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Müzik illa olacak dimi.

müzik yerine haşır haşır rüzgar sesi duymak mı isterdiniz?
trafikte belli bir hızın üzerinde kameralardan alınan ses çok kalitesiz. çok kısa bir süre sonra cidden sıkıcı/yorucu oluyor.
bildiğim kadarıyla videoyu hazırlayan arkadaşın mikrofonu yok yani kamera ortam sesini kaydediyor.
videoyu editleyen arkadaşımız da bu durumu çok iyi bildiği için esprili bir müzik tercih etmiş, bence fena olmamış...
lütfen eleştirirken önce eleştirdiğiniz konunun sebebini düşünün.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Uyuyamıyorum kaç gecedir düşün düşün :silent:

Düzgün yerleştirirsiniz kamerayı seste düzgün çekilir, rüzgar sesi yok çoğu kimsenin motorunda, tabi motorda doğru düzgün seste olmadığından ne gerek var ses kaydına bas müziği gitsin.Sizde gereksiz neyi savunduğunuzu düşünün, bilmiyorsanız bir bilene sorun.

Bir sürü var böyle:

https://www.youtube.com/watch?v=HCl3HOIZ5OY
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
Uyuyamıyorum kaç gecedir düşün düşün :silent:

Düzgün yerleştirirsiniz kamerayı seste düzgün çekilir, rüzgar sesi yok çoğu kimsenin motorunda, tabi motorda doğru düzgün seste olmadığından ne gerek var ses kaydına bas müziği gitsin.Sizde gereksiz neyi savunduğunuzu düşünün, bilmiyorsanız bir bilene sorun.

Bir sürü var böyle:

https://www.youtube.com/watch?v=HCl3HOIZ5OY

allah başka dert vermesin.
 
Katılım
15 Haz 2015
Mesajlar
4
Kardeşim Sen ne kıskanç herifmişsin ya seviniyorum sizleri görünce adam gecelerce bizi düşünmüş. haha :)). biz müzik seviyoruz motorun düzgün ses derken haha ulan varya komedisin.Kardeşim motor sesi dinlemek istiyosan İstanbul parka yallah hadi biz burda motor sesi dinletmiyoruz.ulan bir şey bulamıyorsunuz laf yapıcak bunumu dert ettin egzoz sesi dinlemek istiyorsan var bizde bitane verelim sana otur gecelerce dinle. :)
Uyuyamıyorum kaç gecedir düşün düşün :silent:

Düzgün yerleştirirsiniz kamerayı seste düzgün çekilir, rüzgar sesi yok çoğu kimsenin motorunda, tabi motorda doğru düzgün seste olmadığından ne gerek var ses kaydına bas müziği gitsin.Sizde gereksiz neyi savunduğunuzu düşünün, bilmiyorsanız bir bilene sorun.

Bir sürü var böyle:

https://www.youtube.com/watch?v=HCl3HOIZ5OY
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst