- Katılım
- 22 Eyl 2009
- Mesajlar
- 2,039
Müzik illa olacak dimi.
Müzik illa olacak dimi.
Uyuyamıyorum kaç gecedir düşün düşün :silent:
Düzgün yerleştirirsiniz kamerayı seste düzgün çekilir, rüzgar sesi yok çoğu kimsenin motorunda, tabi motorda doğru düzgün seste olmadığından ne gerek var ses kaydına bas müziği gitsin.Sizde gereksiz neyi savunduğunuzu düşünün, bilmiyorsanız bir bilene sorun.
Bir sürü var böyle:
https://www.youtube.com/watch?v=HCl3HOIZ5OY
Uyuyamıyorum kaç gecedir düşün düşün :silent:
Düzgün yerleştirirsiniz kamerayı seste düzgün çekilir, rüzgar sesi yok çoğu kimsenin motorunda, tabi motorda doğru düzgün seste olmadığından ne gerek var ses kaydına bas müziği gitsin.Sizde gereksiz neyi savunduğunuzu düşünün, bilmiyorsanız bir bilene sorun.
Bir sürü var böyle:
https://www.youtube.com/watch?v=HCl3HOIZ5OY