Motosikletle yolculuğun avantaj ve dezavantajları

Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
5
Motosikletle uzun mesafe yol alan sürücüler için avantaj ve dezavantajlar nelerdir? Benden bir kaçtane. Sırtta omurga ağrısı, ayaklarda ağrı, kask ağırlığı sebebiyle boyunda ağrı, yağışlı havada kıyafet uygun değilse ıslanma ve kışın 4 tekerlilere göre daha yavaş ilerleme dezavantaj; yolda istenilen yere daha rahat ulaşma, dar yollarda hızlıca ilerleme, sıkışık trafikte rahat ilerleme, park etmede çok daha fazla kolaylık, yakıt ekonomosi ve daha az servis ve yedek parça maliyeti ise avantaj olarak gözükmekte. Sizce motosikletlerle uzun yol gitmenin avantaj ve dezavantajları neler?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motosikletle uzun mesafe yol alan sürücüler için avantaj ve dezavantajlar nelerdir? Benden bir kaçtane. Sırtta omurga ağrısı, ayaklarda ağrı, kask ağırlığı sebebiyle boyunda ağrı, yağışlı havada kıyafet uygun değilse ıslanma ve kışın 4 tekerlilere göre daha yavaş ilerleme dezavantaj; yolda istenilen yere daha rahat ulaşma, dar yollarda hızlıca ilerleme, sıkışık trafikte rahat ilerleme, park etmede çok daha fazla kolaylık, yakıt ekonomosi ve daha az servis ve yedek parça maliyeti ise avantaj olarak gözükmekte. Sizce motosikletlerle uzun yol gitmenin avantaj ve dezavantajları neler?
Motosikletle uzun mesafe yol alan sürücüler için avantaj ve dezavantajlar nelerdir? Benden bir kaçtane. Sırtta omurga ağrısı, ayaklarda ağrı, kask ağırlığı sebebiyle boyunda ağrı, yağışlı havada kıyafet uygun değilse ıslanma ve kışın 4 tekerlilere göre daha yavaş ilerleme dezavantaj; yolda istenilen yere daha rahat ulaşma, dar yollarda hızlıca ilerleme, sıkışık trafikte rahat ilerleme, park etmede çok daha fazla kolaylık, yakıt ekonomosi ve daha az servis ve yedek parça maliyeti ise avantaj olarak gözükmekte. Sizce motosikletlerle uzun yol gitmenin avantaj ve dezavantajları neler?

Göz sağlığımız için düzeltme.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
ben istediğim yerde işeyebiliyorsam başka birşey istemem :mrgreen: buda ancak özel araçta olur araba yada motor...
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
5
Düzeltildi. (Text imagine is failed..! Sorry this situation! :) )

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:17 ----------

ben istediğim yerde işeyebiliyorsam başka birşey istemem :mrgreen: buda ancak özel araçta olur araba yada motor...

tabi o rahatlık olmasa zaten özelinde bir anlamı kalmaz. yani dediğin gibi araba da olsa aynı motosiklette olsa aynı. muhehehe :D
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
391
Daha az servis maliyetine pek katılmıyorum. Motorlar çok daha sık servise giriyorlar otomobillere göre. Bir araba 10 binde bir hatta 15binde bir servise giriyor. Ödenen meblağlar ortalama 200 - 500 lira arası. (2000-TL olan da var elbette)

Motosikletler için ise 2000 km - 3000 - 5000 km'de bir servise giriliyor ve hemen hemen aynı paralar veriliyor. Bu da tabi çok değişken, motoruna göre fiyatlar çok değişik. Kendiniz yaparsanız çok daha ucuz yollu hallediliyor.

Özetle; ikisi de hemen hemen aynı bana göre Ama şu bir gerçek ki motosikletlerin değişebilecek parçaları çok daha az otomobillere göre.
 
Katılım
23 Haz 2015
Mesajlar
28
rüzgarın omuz atışı tehlikelidir. önce hafifçe kendine çeker sonra hızlıca iter..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
22
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben ilk defa uzun yol yapicam. Bodrum-istanbul. Tavsiyeleriniz neler olacak. ?Yanima neler almaliyim.? Sabah cikip aksam varmak niyetindeyim. Feribot kullanmali miyim?
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Motosiklette rüzgarı hissedersin. Yolla ve bulundugun yerle ic icesindir. Her seyi daha net yasarsin olayin icindesindir. Virajlara sıkılarak değil bayılarak girersin. Amac a noktasından b noktasina gitmekse araba uzun yolda her turlu daha iyidir. Ama asıl amaç o yolu yapmaksa , yolun nereye goturdugunun onemi yoksa , keyif icin yol alınıyorsa iste o zaman motosiklet arabadan kat be kat zevklidir.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Motosiklet otomobilden az falan yakmaz. Yahu bugün uzun yola çıkılacak kıvamdaki motorların çoğu 4 litreden fazla yakıyor. Maddi olarak hesaplama yaptığımızda arkadaşın vw golf'ü lpg ile benim motosikletten az yakıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst