Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gd 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Hyosung yeni spor motosikleti GD250R ‘ın yakında duyurulacağını doğruladı. Bu model firmanın birkaç yıl içerisinde duyuracağı diğer modelleri için bize bir örnek teşkil ediyor. EBR nin 1190RX modeli ile kayda değer benzirlikleri bulunan model 250cc sıvı soğutmalı, 4 valfli, tek silindirli motora ve 6 ileri vitesli bir şanzımana sahip olacak. 9500 rpm den 27.6 hp ve 7000 rpm de 24 Nm tork üretiyor.

Koltuk yükseliği 810mm ve bu değer Kawasaki Ninja 300 den (785mm) ve Honda CBR250R (780mm) den fazla. Ağırlık ise 155 kg.
Önde 300m disk arkada ise 230 mm diskli fren sistemine sahip modelde ise ABS olacağına dair henüz bir bilgi yok.

Teknik Özellikler

Max Tork : 24.17 Nm) at 7,000 Rpm
Max Güç : 27.6 hp (20.59 kW) at 9500rpm

Motor tek silindir
Sıvı soğutmalı
249 cc
6 vites
Islak ağırlığı 155 kg
Depo kapasitesi 11 litre
Ön lastik 110/70-R17
Arka lastik 150/60-R17
Sele yüksekliği 810 mm
Arka fren; Disk 230 mm
Ön fren; tek fren diski 300 mm

2WVRom.jpg


b5rzAp.jpg


yDq2Wd.jpg


v2frHQ.jpg


C8YEBw.jpg


EAqDh4.jpg


lgCiNE.jpg



FİYAT: 13.650 TL
(MAYIS 2015)
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
246
Motosikleti
gts 300
çok tatlı motor ve güzel fiyat bence Türkiye pazarında kendine yer bulacaktır
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Çok yuvarlak yüksek ve tıknaz duruyor, naked versiyonuna yakışıyor da, SS olarak olmamış. GT 250 R'a göre bir miktar tork ve yaklaşık 30 kg ağırlık avantajı var. (GT kuru ağırlık 171kg, GD ıslak ağırlık 155kg). Bu motor GT250R'a göre hafifliğiyle uçar gider de, diğer tarafta GT250R'ın 2 silindir oluşu ve estetik avantajı (Bana göre)var.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
548
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-ilk-sahibinden-satilik-213424930/detay/
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
Çok güzel tasarım yahu ama nakedı daha hoş :)
 
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
71
Motoru Florya BATUHAN MOTOR da görme ve inceleme şansımız oldu gerçekten çok beğendik.Yeni başlayanlara yönelik bir motor olduğu kesin.

2emhlpg.jpg
 
Katılım
22 Nis 2013
Mesajlar
21
Direk önüne baktım yamaha r25 kopyası çakmasımı artık bilemedim :)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst