Ninja grubunun Yuvacık ve Seka park gazlaması

Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Geçen yuvacık gezisine giderken çektiğimiz eğlenceli görütüleri sizlerle paylaşalım istedik. :bounce:
Kamere Ninja 250r üzerinde takılı, üç Ninja 300 ve bir Fazer 8 ile yola çıktık. :queen: izlerken biraz gaza gelicek biraz güleceksiniz :mrgreen: :queen:


 

kbR

Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
218
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-videolari/148415-yuvacik-yollarinda.html

Aynı başlıktan devam edebilirsiniz.
 

kbR

Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
218
Haklı haksız mevzusu değil kardeşim artistlik yapmanın lüzumu yok.. Forumun kuralları doğrultusun da sana olması gerekeni söylüyorum hepsi bu. Bir gezi yapılmıştır bunu paylaşabilirsin ama her resim her video için ayrı ayrı konu açmanın anlamı yok :)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Haklı haksız mevzusu değil kardeşim artistlik yapmanın lüzumu yok.. Forumun kuralları doğrultusun da sana olması gerekeni söylüyorum hepsi bu. Bir gezi yapılmıştır bunu paylaşabilirsin ama her resim her video için ayrı ayrı konu açmanın anlamı yok :)

Vaay artislik'mi ne alaka siz öyle anlamişsınız forumda artislik yapmayı sevmem yüzyüze daha zevkli oluyor
 

kbR

Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
218
Kaç yaşındasın harbiden merak ettim :) Şimdi sen adreste sorarsın :queen:
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Tamam bende gelir hakem olur kavga bitince yazarım kimin dövdüğünü. Tövbe tövbe. Arkadaş şurdan bile arıza çıkartabiliyorunuz ya hayret ediyorum.
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Şimdi Ninja içeren bir video daha paylaşsam ARTİZ olacağım yani. Farklı kameralar farklı kişilerin videoları. Ama olmaz. O BİLİRKİŞİ her zaman olacak.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Tamam bende gelir hakem olur kavga bitince yazarım kimin dövdüğünü. Tövbe tövbe. Arkadaş şurdan bile arıza çıkartabiliyorunuz ya hayret ediyorum.

Arıza belli forumda admin var moderatör var uygun görmeyen şikayet eder sildirir gölge yapmaya gerek yok
 
Katılım
14 Nis 2015
Mesajlar
536
Ne var beyler çok güzel bi video olmuş izlemekten zevk aldım :)
Ayrı bir başlık açması da bence sıkıntı değil.. Kimse için olmamalı.


Bu arada müziğin adı neydi ya ?
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2015
Mesajlar
4
Serdal abi çekemeyenler var galiba..senin meşhur egzoz duruyormu ver onu taksınlar.Arkadaş bir şeyede muhalefet olmayın be izle beğenirsen beğen beyenmessen kapa çık. Eline sağlık osman abi.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Serdal abi çekemeyenler var galiba..senin meşhur egzoz duruyormu ver onu taksınlar.Arkadaş bir şeyede muhalefet olmayın be izle beğenirsen beğen beyenmessen kapa çık. Eline sağlık osman abi.

Olumlu eleştirinin yanında olumsuz eleştiri de olmalı. Çekemeyenlerin tam tersine buralara gelmemesi lazım. Video gayet güzel ancak Ninja 300 kullanan arkadaş çok riskli işler yapıyor bana göre. Umarım geziniz güzel geçmiştir paylaşım içinde teşekkürler.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Müzik ile yarışı anlatan elaman gırgırına eğlence olsun diye yapılmış bişe toplamda 350km yol yaptık biz çok eğlendik TimFx abi'de videoyu yapıp sizinle paylaşmak istemiş nasıl olmuş diye soran yok zati tehlikeli bir durumda yok içimizde yabancida yok birbirimizin sürüşünü bildiğimiz için sorun yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst