Gelmeye niyeti olan 7-8 kişi var sanırım![]()
Son durum başka bir yere gidelim diyen yoksa çamkoru göletine gideceğiz sanırım. Kimse için fark etmiyor demek ki :thumleft:
Erken bi saat ve buluşacağımız konumu belirleyelim öyleyse. Ben batıkentten geleceğim. İstikameti bilmiyorum biri yol göstersin :mrgreen:
Zaman mekan belli evet kimler geliyor? (up up :cherry![]()
https://www.facebook.com/events/1596499637287543/
Katılacak arkadaşlar bakabilirler Pazar günü Sabah 9 KC Göksu otopark da buluşmalı yola çıkalım o zaman.
iletişim için mail grubunu kullanabilir veya bana telden ulaşabilirsinz.
https://groups.google.com/forum/#!topic/ankaramtnet/
benim iptal izin alamadım birdahaki sefere artık 2-3 gibi çıkıyorum malesef
Hava tahmini konusunda ne diyor meteoroloji? Ben Çubuktan geleceğim, sucuğa dönmeyelim sonra :cherry:
Edit: Eryaman Optimum AVM nerde? "Eryamanda" esprisini kimse yapmasın lütfen ::cekic::
Çubuktan yola çıkıp havalimanı yolu istikametinden geleceğimi düşünerek rota yardımı alabilir miyim?
Merhaba. Çıktınızmı beyler. Geç kalmadıysam hemen katılabilirim..
Sadece yaz aylarında bir şeyler planlıyorsunuz. Bir de kış için çay buluşması yapsak, oturup bir yerlerde çay içsek![]()