Mondial Mondial 100 MG Prince Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2014
Mesajlar
64
Bende nasipse bu hafta alıyorum.. Ancak tek renk seçeneği canımı sıkıyor biraz. Şöyle farklı renk seçenekleri olsa çok iyi olurdu;











Görüntüyü azda olsa daha modern kılabilirmiş....

Mondial servislerinde orijinal koruma demiri bulunuyormu acaba? yoksa dışarıdan mı almalıyım?

Varsa direk alırken taktırmak istiyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Bende nasipse bu hafta alıyorum.. Ancak tek renk seçeneği canımı sıkıyor biraz. Şöyle farklı renk seçenekleri olsa çok iyi olurdu;

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/vMXK9O.jpg[/URL]

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/r4x8rG.jpg[/URL]

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/00GmY2.jpg[/URL]

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/dY6CUx.jpg[/URL]

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/WTfGgC.jpg[/URL]

Görüntüyü azda olsa daha modern kılabilirmiş....

Mondial servislerinde orijinal koruma demiri bulunuyormu acaba? yoksa dışarıdan mı almalıyım?

Varsa direk alırken taktırmak istiyorum...
Cg motor koruma demiri al hepsi birbirine uyumlu. Krom kaplama olanları çok şık. Ama şu geriye kıvrımlı olanı alma, kaza durumunda veya derin bir çukurdan geçtiğinde demir dizine çarpıp yaralayabilir.
 
Katılım
5 Eki 2014
Mesajlar
64
Şu büyük olanlardan bahsediyorsun sanırım? üçgen şeklinde motora paralel uzantısı olan... evet zaten gözede çok hoş gelmiyor onlar.. biraz fazla büyük.. kısalardan almalı...
 
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
210
Şu büyük olanlardan bahsediyorsun sanırım? üçgen şeklinde motora paralel uzantısı olan... evet zaten gözede çok hoş gelmiyor onlar.. biraz fazla büyük.. kısalardan almalı...

IMG_1222-500x500.JPG

Arkadaş bunu diyor ehliyet kursundaki motorda vardı bundan biraz daha uzun olanıydı galiba dizim motosikletle koruma demiri arasında kalıyordu bir kaza olsa dizin orada sıkışır çok tehlikeli bunlar
 
Katılım
5 Eki 2014
Mesajlar
64
http://www.kalyoncumotor.com/image/cache/data/2013 subat sonrası/IMG_1222-500x500.JPG
Arkadaş bunu diyor ehliyet kursundaki motorda vardı bundan biraz daha uzun olanıydı galiba dizim motosikletle koruma demiri arasında kalıyordu bir kaza olsa dizin orada sıkışır çok tehlikeli bunlar

dikkat ederim.. teşekkürler..

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------

Bu arada sigorta istanbul için kaça çıkar sizce? 39 yaşındayım, 18 yıllık ehliyetim var. (ilk motosiklet olacak) Biliyorum kişiye göre belirleniyor ancak belki benim yaşlarımda son zamanlarda yaptıran ve aşağı yukarı bir fikir verebilecek olan vardır?
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Bende nasipse bu hafta alıyorum.. Ancak tek renk seçeneği canımı sıkıyor biraz. Şöyle farklı renk seçenekleri olsa çok iyi olurdu;

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/673/vMXK9O.jpg[/URL]

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/538/r4x8rG.jpg[/URL]

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/00GmY2.jpg[/URL]

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/661/dY6CUx.jpg[/URL]

[url]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/540/WTfGgC.jpg[/URL]

Görüntüyü azda olsa daha modern kılabilirmiş....

Mondial servislerinde orijinal koruma demiri bulunuyormu acaba? yoksa dışarıdan mı almalıyım?

Varsa direk alırken taktırmak istiyorum...
Koruma demiri konusunda arkadaşlara katılıyorum prince nin mavisi olsa süper olurmuş hasta oldum valla :D
 
Katılım
5 Eki 2014
Mesajlar
64
Aynen, ilginç bir yaklaşımı var mondialin. Renk koysa superboyu kesecek, superboya disk fren koysa prince satılmayacak gibi bir düşünce var
sanırım...

Bu arada sorumu yineleyeyim;

Sigorta istanbul için kaça çıkar sizce? 39 yaşındayım, 18 yıllık ehliyetim var. (ilk motosiklet olacak) Biliyorum kişiye göre belirleniyor ancak belki benim yaşlarımda son zamanlarda yaptıran ve aşağı yukarı bir fikir verebilecek olan vardır?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:22 ----------

şimdi birkaç teklif aldım.. en ucuz ergo sigorta teklif verdi; 230.83..

1,100 lira teklif veren var. şaka gibi... Bunlar nasıl ekmek yiyebiliyor anlamak güç...

Ne alakası varsa anlayamadım ama şase ve motor no verilince net fiyat çıkıyormuş.

Şase ve motor numaralarının fiyata ne şekilde etki edebileceğini anlamış değilim. (nedenini onlarda bilmiyor!)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sigorta ile alakalı bi konuya yazmıştım buraya da yazayım. Adamlar diğer araçların kusurunu da motosiklet sürücülerine ödetiyor. Kazaya karışan diğer araçların 8'de 8 kusurlu olduğu motosiklet kazalarının oranı nedir, motosiklet sürücüsünün kusurlu olduğu kazaların oranı nedir istatistikler bi araştırılsın. 3üncü motosikletimi aldım hiç kazam olmadığı halde en ucuz 220 liraya sigorta bulabildim ankarada.
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
hd sigortaydı galiba ilk yıl 150 idi sanırım ikinci yıl 98 tl oldu.Afyon için yaşım 39....
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Arkadaşlar lastiklere beyaz yanak takan varmı bide hangisinden alicam bizim lastiklere 18jant olanimi uyar anlayan varmı
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
yakışırmı sence ben yanakları daha çok shopper tipi motorlara yakıştırıyorum.
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
100 mg prince motorum satlik
İlgilenen arkadaşlar ozelden yazabilir
2014 çıkışlı
2013 model
5200 km de
Ilk sahibinden

1800 tl
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Ekonomi satarsın inşallah motorunu ne düşünüyosun başka motor alacakmisin?
Arkadaslar bu arada motorum 5300kmye geldi dun ses geliyodu ayaklıkta sallayınca arka beşik vidası nerdeyse çıkıyormuş gevşemiş elle sıkılacak duruma gelmiş sıktım allahtan farkettik yoksa 2ye ayrılırdı yolda motor bide ön fren balatası nekadar fiyatı bilen varmı?
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Ekonomi satarsın inşallah motorunu ne düşünüyosun başka motor alacakmisin?
Arkadaslar bu arada motorum 5300kmye geldi dun ses geliyodu ayaklıkta sallayınca arka beşik vidası nerdeyse çıkıyormuş gevşemiş elle sıkılacak duruma gelmiş sıktım allahtan farkettik yoksa 2ye ayrılırdı yolda motor bide ön fren balatası nekadar fiyatı bilen varmı?

Motosiklet e nokta koymak istiyorum
Sebebi ise maalesef guvenli değil.kendi hayatını riske atarak ekonomi sağlıyor o da gercek anlamda bir ekonomi olmuş olmuyor.titreşim insani yoruyor.gunes altinda kavruluyoruz.sesi kulakta hasara neden oluyor
Hava yastığı vs guvenlik onlemi yok
Abs bile yok en azindan
Sirf abs yuzunden 1 kaza 2 yan yatma yaşadım
Kisacasi artık bu rezilliğe dur demek istedim
Dusunce yerlerde ayak altindasin ALLAH kimseye yaşatmasin amin

Kazadan sonra sigorta 300 e fırladı
Oyle olunca da pek bir esprisi kalmadi motorun
Araba var Elhamdulillah
Sira gelmiyor motora binmeye
Imkani olan hoc motorla ugrasmasin bence
Dusmez kalkmaz bir ALLAH
bana birsey olmaz demesin kimse


Balatasi kulaksız tip bizim motorların on fren icin olani
www.dokuyucu.com.tr/asp/product/3388/CUP-FREN-BALATA-DISK-KULAKSIZ-MH-3320

Bu siteden birkac parca ile birlikte toplu sipariş vermeni oneririm
Ampul vs lazim olacak şeyleri sepete ekleyebilirsin
Balata 2.37 tl

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:13 ----------

Ekonomi satarsın inşallah motorunu ne düşünüyosun başka motor alacakmisin?
Arkadaslar bu arada motorum 5300kmye geldi dun ses geliyodu ayaklıkta sallayınca arka beşik vidası nerdeyse çıkıyormuş gevşemiş elle sıkılacak duruma gelmiş sıktım allahtan farkettik yoksa 2ye ayrılırdı yolda motor bide ön fren balatası nekadar fiyatı bilen varmı?

Salincak milini söküp kauçuklu gress ile yaglayip geri takmani oneririm.ara ara mili dıştan da yağla.sesi keser.
İyice vidasını sık 17 no kombine idi sanırım
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Ekonomi nereye gidiyosun kardeşim,motorunu satma bence ararsın daha sonra.Yavaş ve dikkatli kullanırsan o kadarda tehlikeli değil bence.Yinede Allah gönlüne göre versin hayırlı olsun diyelim...

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:28 ----------

http://www.mondialyp.com/?part=yedekparcalar takımı 4 tl kardeşim.orjinal yefek parça...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst