Bir yol hikayesi.

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Merhaba arkadaşlar,

1 Mayıs'ın Cuma gününe gelme bahanesi ile Safranbolu Motorsiklet Festivaline gitmeye karar verdik.Yıldırım ve Uğur olmak üzere ekip her zaman hazırdı.
Fırsatı değerlendirerekte öncesinde 1 gece Kastamonu Cide'ye köyümüze uğrayalım dedik.Babam'ın da orada olması sebebi ile bir de süpriz yaparız güzel olur dedik.Yolculuk genel olarak çok keyifliydi.Ufak yaşanan aksilikler keyif kaçırmıyordu.Köyde 1 gece kaldık.1 gece de safranbolu da kamp yaptık.Kamp genel olarak keyifli idi.Festival gayet mütevazi ve huzurlu idi.Mis gibi çam ağaçlarının arasında konakladık.Şehir merkezinde Stunt Show benzeri etkinliklerde oldu ama katılmayı tercih etmedik.Safranbolu lu forum üyemiz Celil ile de selamlaşmak istedim fakat göremedim.Hazırlıklarda görevi olduğundan koşturmaca içinde idi sanırım.Akşam ateşimizde hem yemeklerimizi pişirdi hem de bizi ısıttı.Hatta ateşimizi de diğer dostlar ile paylaştık.Zaten bize de sürekli yan çadırlar dan ikram geliyordu.Tanımadığımız dostlar ile de sürekli motorlarımız ile sohbetler ediyorduk.Keyifli idi.Sabah uyandığımızda yağmur yağıyordu ve İstanbul a kadar sağanak yağmurda geldik.Bu sebeple ne bir foto ya da kamera kaydımız olamadı.

Bununla ilgili bir video ve facebook fotoğraf albümlerini paylaşıyorum.


https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10153410845104031&type=1&l=803c3af245

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10153313859759031.1073741848.557484030&type=1&l=21663a59d0
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Super bir gezi ekipine sahibim.Herzaman hersey olabilir resmen duygusuyla yasiyorum.Eve zeplinle falan donelim artik.Bu arada video cok basarili olmus eline saglik.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet baya keyifliydi.Video benimde hosuma gitti.Artik daha cok dialog cekelim.Gerci bu cekimler cok plansiz ve dogaldi.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
İstanbul-Kastamonu güzergahına deniz yolu eklemeniz çok iyi olmuş :) Keyifli bir video olmuş emeğinize sağlık
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,
Çok keyifli bir derleme olmus. Kiskandiran hareketler bunlar . Darısı başımıza, kazasız belasız. Yollar çok keyifli idi
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tayfun sen saçmı ektirdin, banamı öyle geliyor? :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkürler.Sahilden Avara ve sonrası Cide çok güzel yolları var.Asfalt kalitesi iyi olmasa da bol viraj ve manzara muhteşem.

İstanbul-Kastamonu güzergahına deniz yolu eklemeniz çok iyi olmuş :) Keyifli bir video olmuş emeğinize sağlık


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:32 ----------

Merhaba,

Çok teşekkürler.Video fikri yaparken oluştu.Beğenmene sevindim.Sonradan da bir video ekledim ama link çalışmıyor galiba.Yorumlar kısmına ekledim linkini.Köye gitmeyi seviyorum hem yollar güzel hem de köyümü seviyorum:)

Merhaba,
Çok keyifli bir derleme olmus. Kiskandiran hareketler bunlar . Darısı başımıza, kazasız belasız. Yollar çok keyifli idi


---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------

Merhaba,

Çok teşekkürler.Video fikri yaparken oluştu.Beğenmene sevindim.Sonradan da bir video ekledim ama link çalışmıyor galiba.Yorumlar kısmına ekledim linkini.Köye gitmeyi seviyorum hem yollar güzel hem de köyümü seviyorum:)

Merhaba,
Çok keyifli bir derleme olmus. Kiskandiran hareketler bunlar . Darısı başımıza, kazasız belasız. Yollar çok keyifli idi


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------

Selam Sinan.

Evet:) Geçen Ağustos'ta ektirdim.Doğru tespit:cat:

Tayfun sen saçmı ektirdin, banamı öyle geliyor? :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

Selam Sinan.

Evet:) Geçen Ağustos'ta ektirdim.Doğru tespit:cat:

Tayfun sen saçmı ektirdin, banamı öyle geliyor? :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun mu desem, geçmiş olsun mu desem bilemedim ama, Açıkçası çok güzel olmuş çok beğendim.

Sanırım bu operasyona benimde ihtiyacim olacak,

Referans için bilahare seninle bu konuyu görüşeceğim. :cat:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Hayırlı olsun de.Çok teşekkürler.Benim de içime sindi.Kendimi daha iyi hissediyorum.Önümüzdeki ay bir seans daha yaptıracağım o zaman tam olacak diye düşünüyorum:)Ancak kilo problemim devam ediyor.

Dilediğin zaman görüşebiliriz.Facebook tan eklersen fotolardan süreci ve eski halimle yeni halimi kıyaslayabilirsin istersen:cat:

Hayırlı olsun mu desem, geçmiş olsun mu desem bilemedim ama, Açıkçası çok güzel olmuş çok beğendim.

Sanırım bu operasyona benimde ihtiyacim olacak,

Referans için bilahare seninle bu konuyu görüşeceğim. :cat:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Dostum eline saglık çok Güzel bir derleme olmuş keyifle izledim :) İzmire yolunuz Düşerse benim ufaklıkla daglarda eşlik edebilirim size.. Güzel rotalar biliyorum hemde ne rotalar :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkürler Cem:) Beğenmene sevindim.İzmir bu yaz olabilir mulaka irtibata geçeriz seninle.Süper senin rehberliğinde harika olur şimdiden meraklandım:cat:

Dostum eline saglık çok Güzel bir derleme olmuş keyifle izledim :) İzmire yolunuz Düşerse benim ufaklıkla daglarda eşlik edebilirim size.. Güzel rotalar biliyorum hemde ne rotalar :)
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun de.Çok teşekkürler.Benim de içime sindi.Kendimi daha iyi hissediyorum.Önümüzdeki ay bir seans daha yaptıracağım o zaman tam olacak diye düşünüyorum:)Ancak kilo problemim devam ediyor.

Dilediğin zaman görüşebiliriz.Facebook tan eklersen fotolardan süreci ve eski halimle yeni halimi kıyaslayabilirsin istersen:cat:

Facebook kullanmıyorum Tayfun,
Daha doğrusu o beni kullanmak istemiyor :)
İlgin için çok teşekkür ederim, kararımı verdiğimde bilgine danışacağım :cat:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Devam videolarını da ekliyorum.
2.videoyu daha once eklemiştim ama hata vermişti.O da tekrar geliyor.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst