- Katılım
- 26 Eki 2014
- Mesajlar
- 439
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar çoğunuzun bildiği gibi cumartesi günü 0 motosikletimi aldım,
Motorun faturasını babamın üstüne kestirdim , ilk defa 0 araç aldığım için bu işlerin adabını bilmiyorum. İnternetten araştırdım bi süre ama çok yararlı bişey bulamadım.
Şuan elimde bayinin bana verdiği 6 adet belge var.
Ben bu belgelerle plaka-ruhsat işlerini nasıl yapıcam bana çok çok detaylı anlatırsanız sevinirim , mesela ek-1 formu lazımmış onu nerden alıcam falan hiç bir bilgim yok,
Sizlerden ricam bana sırasıyla yapmam gerekenleri detaylıca anlatın
Şimdiden yardımcı olan herkeze çok teşekkürler.
Motorun faturasını babamın üstüne kestirdim , ilk defa 0 araç aldığım için bu işlerin adabını bilmiyorum. İnternetten araştırdım bi süre ama çok yararlı bişey bulamadım.
Şuan elimde bayinin bana verdiği 6 adet belge var.
Ben bu belgelerle plaka-ruhsat işlerini nasıl yapıcam bana çok çok detaylı anlatırsanız sevinirim , mesela ek-1 formu lazımmış onu nerden alıcam falan hiç bir bilgim yok,
Sizlerden ricam bana sırasıyla yapmam gerekenleri detaylıca anlatın
Şimdiden yardımcı olan herkeze çok teşekkürler.