Bajaj Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Haz 2014
Mesajlar
86
Arkadaşlar;Sıcak havalarda depoda benzin biraz azalınca depo içinde genleşme arttığından motorumun stop ettiğini depo kapağını stop etmeye yakın yedek anahtarla açıp hava aldırıp böyle yola devam ettiğimi yazmıştım face..de veya burada sağ olsun Çanakkalede servisim aynı zamanda öğrencim olan Adalı Motordan Murat İskamya Hocam senin depo kapanı söküp kapağın içinde bulunan gres yağını temizleyeyim dedi.Temizledi sağ olsun benzinim yedeğe düşmek üzere ama o günden beri motorumda giderken stop etme sorunu çözülmüş oldu.Şikayeti olanlar fabrikada depo kapağına sıkılan gres yağını kapağı söktürüp ,kapağın göbeğini açtırıp güzelce temizletirlerse depo kapağındaki hava deliği açılmış olduğundan stop etme sorunu bitiyor. Teşekkürler Murat.
 
Katılım
5 May 2015
Mesajlar
11
Arkadaslar Boxer da yan canta kullanan var mi acaba?
Arka canta pek dusunmuyorum. Asagida ki cantayi buldum almayi dusunuyorum.
Bu veya benzer canta kullanan var ise fotograf ekleyebilir mi lutfen ?
Ayrica gunes vizorlu 150 TL kadar kask onerisi olan var mi?

Link

Tesekkurler
 

ROT

Katılım
10 Nis 2015
Mesajlar
70
Arkadaslar Boxer da yan canta kullanan var mi acaba?
Arka canta pek dusunmuyorum. Asagida ki cantayi buldum almayi dusunuyorum.
Bu veya benzer canta kullanan var ise fotograf ekleyebilir mi lutfen ?
Ayrica gunes vizorlu 150 TL kadar kask onerisi olan var mi?

Link

Tesekkurler

150 tlye kask almayın bence;

250 tl verin MT Revenge alın
Fiberglass derseniz 350 tl verin Nitro Aikido alın
 
Katılım
7 Kas 2014
Mesajlar
21
Projeye devam ediyorum , yakında ön jant 19 olabilir :) İlk işim lastikleri değiştirmek olacak dişli lastik takıcam .

Am3BE7.jpg
[/url][/IMG]

arka stoplar açıkta kaldı , tekrardan daha kısa 1,50 tl ye L parça aldım onu bağladım stoplara .
vEZMRR.jpg
[/url][/IMG]

Son hali bu sarı kapağımı hırsızlar çaldığı için şuan siyah kapak var tekrar sarıya boyadım ama
3DAyLA.jpg
[/url][/IMG]

RYQdQR.jpg
[/url][/IMG]

NqkMlX.jpg
[/url][/IMG]

vEZMb4.jpg
[/url][/IMG]

LaQ9O0.jpg
[/url][/IMG]

Şimdilik bu kadar .

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------

94Gkro.jpg
[/url][/IMG]

vEZMAp.jpg
[/url][/IMG]

g5XmDQ.jpg
[/url][/IMG]

Toz boya çok başarılı oldu .
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
ellerine sağlık çok güzel görünüyor birde koltuğun arkasına doğru yanlara bir demir takılabilir sym sb 300 de var tutamak,stoplarıda orjinal bir şekilde söyle istanbulda topkapıda kaportacılarda saç bastırılabilir (çizimini yapıp) hatta ön çamurluğuda o şekilde yapılabilir.boya işi arka çamurluğa stop ve sinyallar takılırsa çokda güzel bir görünüm kazanabilir.
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
29
egzosla oynamadım orjinal haliyle duruyor..

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:33 ----------

instagram hesabımdan da paylaşıyorum, baris_telecaster52 benim :D
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Projeye devam ediyorum , yakında ön jant 19 olabilir :) İlk işim lastikleri değiştirmek olacak dişli lastik takıcam .

[url=http://hizliresim.com/Am3BE7][url]http://i.hizliresim.com/Am3BE7.jpg[/url][/url]

arka stoplar açıkta kaldı , tekrardan daha kısa 1,50 tl ye L parça aldım onu bağladım stoplara .
[url=http://hizliresim.com/vEZMRR][url]http://i.hizliresim.com/vEZMRR.jpg[/url][/url]

Son hali bu sarı kapağımı hırsızlar çaldığı için şuan siyah kapak var tekrar sarıya boyadım ama
[url=http://hizliresim.com/3DAyLA][url]http://i.hizliresim.com/3DAyLA.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/RYQdQR][url]http://i.hizliresim.com/RYQdQR.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/NqkMlX][url]http://i.hizliresim.com/NqkMlX.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/vEZMb4][url]http://i.hizliresim.com/vEZMb4.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/LaQ9O0][url]http://i.hizliresim.com/LaQ9O0.jpg[/url][/url]

Şimdilik bu kadar .

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:26 ----------

[url=http://hizliresim.com/94Gkro][url]http://i.hizliresim.com/94Gkro.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/vEZMAp][url]http://i.hizliresim.com/vEZMAp.jpg[/url][/url]

[url=http://hizliresim.com/g5XmDQ][url]http://i.hizliresim.com/g5XmDQ.jpg[/url][/url]

Toz boya çok başarılı oldu .
Debriyaj kolu niye eğik ? motoru düşürdünüz mü
 
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
3 gündür kullanıyorum 50 km yol yaptım 3-5 kmlik kullanımlar yaptım 60 km hıza kadar çıktım 20 tl yakıt aldım yarısını kullandım ibreye göre yakıt ekonomik gibi duruyor
sevmediklerim orta sehpaya alırken artçının ayaklığına denk gelen kısmı beni uyuz ediyor artçı ayaklığı ile orta sehpa ayaklığna basmak için ayak ucunu araya sokmak gerekiyor yada artçı ayaklığını kapatmak - debriyaja alışmakta sıkıntılıyın kolu yavaş yavaşta bıraksam bazen ani kavrama yapıyor - viteslerde biraz sıkıntılı çalışmadığı zaman boşa almak imkansız - devir yükseldikçe motordan çıkan sesler beni korkutuyor düzenli çalışma sesi değişiyor biraz garip sesler çıkmaya başlıyor

sevdiğim yanlarını yazmaya gerek yok çünkü geri kalan her şeyini sevdim biraz alışırsam iyi olacak galiba (daha önce cbf 150-mr 150- cb 125 kullanmıştım)
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
sevdiğim yanlarını yazmaya gerek yok çünkü geri kalan her şeyini sevdim biraz alışırsam iyi olacak galiba (daha önce cbf 150-mr 150- cb 125 kullanmıştım)
peki o motorlara göre kıyaslarsanız nasıl peki kullanımı benzermi iyimi vites durumunu kastetmiyorum genel sürüş durumu
 
Katılım
7 Kas 2014
Mesajlar
21
Durduğum yerde kopek saldırdı ve beni yere yıktı , debriyaj manetim o zaman eğildi motoru kaldırdım ve yola devam ettim
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
79
Merhaba arkadaşlar,abiler! Öncelikle aranıza sanırım yeni katılmadım :) 157 sayfa yazıyı okuduktan sonra yazma kararı aldım.

Motoru Allah nasip ederse haziran sonuna kadar almış olacağım,ve yavaş yavaş bütçemin elverdiğincek kişiselleştirmeye başlayacağım.

Çok fazla değinilmeyen bir konu hakkında soru sormak istiyorum 41 dişli takanıda okudum 36 dişli takanıda.Bbelirtmek istiyorum öncelikle amacım kesinlikle hız değil yaşım gereğide(20) çok fazla gitmeyen bir motor almak istiyorum(Apaçilik dürtülerimi engellemesi gerekiyor :) ),asıl konuya gelecek olursam bu motorla uzun yolada çıkacağım için 80 90 km hızlarla seyahet etmem gerekecek ancak bu hızlarda motorun çok fazla bağırıp yüksek devir olduğu içinde yakıtın artmasını istemiyorum arka dişliyi orjinalinden fazla büyütüp düşük devir daha yüksek hız sağlamış olan var mı?

İkinci olarak motoru bayiden çıkarmadan önce bayiye akü,far vs. gibi neleri kontrol ettirmem gerekir?

Şimdiden teşekkürler iyi forumlar :).
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ben bu motorun sürüş videosunu izledim sesini dinledim yaklaşık bir devir tahmininde bulunabiliyorum bence 150'lik motora göre normal devirlerde gidiyor 100km hız üzerinde. Ancak 4 vitesli olduğu için 4. vitesin çekmediği yokuşta 3. vitese attığınızda 5 vites motorun 4. vitesine göre motor çok fazla bağıracaktır vites aralarının uzun olması nedeniyle. Bu durumda diğer 150'liklerin 80-85 çıktığı yerde 65-70km hızla çıkmanız gerekebilir motora zarar vermemek için. Uzun yolda yokuşlarda 4 vites yüzünden üzer doğrusu.
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
79
Sizi 125MX sayfasında takip ediyordum,önceki mesajlarınızı da gördüm :),tabi siz de haklısınız çinlilerde 5/6 vites olayıyla daha fazla hız yapılabiliyor hatta 125mx te bile daha fazla sürate çıkılabiliyor anladığım kadarıyla ancak boxer'ı tercih etme sebebim sıfırının uygun fiyatlı olması çin olmaması(Tamam her çin kötü değilde f/p ve şekil olarak boxer'ı tercih etmek istiyorum,125 mx bunun yanında daha heybetsiz ve biraz daha apaçi motoru kalıyor. Benim de sorum arka dişliyi büyütürsek ne kadar performans etkilenir?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Sizi 125MX sayfasında takip ediyordum,önceki mesajlarınızı da gördüm :),tabi siz de haklısınız çinlilerde 5/6 vites olayıyla daha fazla hız yapılabiliyor hatta 125mx te bile daha fazla sürate çıkılabiliyor anladığım kadarıyla ancak boxer'ı tercih etme sebebim sıfırının uygun fiyatlı olması çin olmaması(Tamam her çin kötü değilde f/p ve şekil olarak boxer'ı tercih etmek istiyorum,125 mx bunun yanında daha heybetsiz ve biraz daha apaçi motoru kalıyor. Benim de sorum arka dişliyi büyütürsek ne kadar performans etkilenir?
Arka dişliyi büyütürsen son hız düşer, küçültürsen de bence 4. vites yokuşlarda çok işlevsiz olur şu an orta diklikte yokuşları anca kaldırabilecek durumda gibi görünüyo. 125MX'de CBF150 şasesi var(arka maşa farklı sadece) heybetsiz değil Boxer ile yanyana görmemişsiniz. Lastikleri standart commuter ölçülerinde olduğundan kaliteli ve uygun fiyatlı lastikler bulunabiliyor. 150'lik silindir taktım hem yokuşlarda çekişi arttı hem de titreşimi azalttı. Balansörü 150'lik pistona göre imal etmişler. 16 bin km olmasına rağmen 1000km'de Pulsar 200'den daha az titriyo. Boxer ile ne kadar titreşim farkı vardır hiç hesaplamayalım bile :)
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
79
Sizi 125MX sayfasında takip ediyordum,önceki mesajlarınızı da gördüm :),tabi siz de haklısınız çinlilerde 5/6 vites olayıyla daha fazla hız yapılabiliyor hatta 125mx te bile daha fazla sürate çıkılabiliyor anladığım kadarıyla ancak boxer'ı tercih etme sebebim sıfırının uygun fiyatlı olması çin olmaması(Tamam her çin kötü değilde f/p ve şekil olarak boxer'ı tercih etmek istiyorum,125 mx bunun yanında daha heybetsiz ve biraz daha apaçi motoru kalıyor. Benim de sorum arka dişliyi büyütürsek ne kadar performans etkilenir?


Haklısınz fakat sağlamlık ve parça kalitesi konjsunda çinliyle hintliyi bir tutamayız onun dışında ikiside bana hitap eden motorlar değil ancak boxer ın cafe racer a elverişli olması cezbediyor.

Bir başka durumda çinde bizim neredeyse bir günde harcadığımız paraya insanların bir yıl boyunca köle misali çalıştırılmasına destek olmak istemiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Haklısınz fakat sağlamlık ve parça kalitesi konjsunda çinliyle hintliyi bir tutamayız onun dışında ikiside bana hitap eden motorlar değil ancak boxer ın cafe racer a elverişli olması cezbediyor.

Bir başka durumda çinde bizim neredeyse bir günde harcadığımız paraya insanların bir yıl boyunca köle misali çalıştırılmasına destek olmak istemiyorum.
Benim Mondial'i kullandığım gibi Pulsar 200'ü kullansam sürekli redline 9500-10000 devir, 15000km bile dayanmayacağına eminim. O yüzden zorlamıyorum.
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
79
Benim Mondial'i kullandığım gibi Pulsar 200'ü kullansam sürekli redline 9500-10000 devir, 15000km bile dayanmayacağına eminim. O yüzden zorlamıyorum.

Doğrudur her motorun karakteri farklıdır, yukarıda da dediğim gibi zaten başlangıç motoru olarak düzgün bir şekile geitirip kullanmayı istiyorum boxerla 125mx arasında boxer daha cazip duruyor şekil parça kalitesi olarak

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------

Edit:CBF kadrosu olması bir artı özellik gelmiyor kadroyu kıracak kadar süremiyorum motoru :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Ben Boxer'a bi kere bayide baktım fren koluna elimi attım bisiklet freni gibi laçka bişey sonra gülümseyerek uzaklaştım alakasız sorular sorarak :) Ön disk olsa 5 vites olsa 500 lira da pahalı olsa düşünülebilirdi ama.
 
Katılım
8 Mar 2014
Mesajlar
79
Bayide bakmışssınız hissiyatında ötesinde frenlerde duruş önemlidir sanırım,tabi hissiyatta gerekli.

Peki daha ucuz disk frenli ve daha fazla vitesli Arora'nın 180 lik Avantgarde 'ı hakkında ne düşünüyorsunuz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst