Mondial Mondial 100 MG Prince Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Arkadaşlar dün itibariyle bende aranıza katildim.İkinci el 5000km de prince aldım herkese kazasız sürüşler

Hayırlı olsun
ilk izlenimlerin neler ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:31 ----------

Arkadaşlar dün itibariyle bende aranıza katildim.İkinci el 5000km de prince aldım herkese kazasız sürüşler

Hayırlı olsun
ilk izlenimlerin neler ?
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Selam Dostlar;
Uzun bir aradan sonra yine forumdayım.Nasılsınız benim prince 2500 oldu.Garanti bitti sayılır.Garantilik hiçbişey çıkmadı 2 yılda çok şükür.Genel anlamda memnunum sadece motor soğukken her çalıştırmada jikle istemesine gıcığım ;)Egee22 hayırlı olsun kardeşim motorun 0 değilmi bu kadar nasıl bastın biz ilk 1000 km 7000 deviri geçmedik.ve hala senin gördüğün hıza ulaşamadık :(
Şİmdide aşağıya inip motorun yağını değiştircem hepinize iyi günler ;)
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
Selam Dostlar;
Uzun bir aradan sonra yine forumdayım.Nasılsınız benim prince 2500 oldu.Garanti bitti sayılır.Garantilik hiçbişey çıkmadı 2 yılda çok şükür.Genel anlamda memnunum sadece motor soğukken her çalıştırmada jikle istemesine gıcığım ;)Egee22 hayırlı olsun kardeşim motorun 0 değilmi bu kadar nasıl bastın biz ilk 1000 km 7000 deviri geçmedik.ve hala senin gördüğün hıza ulaşamadık :(
Şİmdide aşağıya inip motorun yağını değiştircem hepinize iyi günler ;)

Sıfır olarak almadım 5bin km de fakat aşırı temiz sahibi otoparkçı şehir içinde gezmiş sadece motorla şuana kadar hiç basmamış yani rodajı çok iyi yapılmış bende zamanı geldiğini düşünerek allah ne verdiyse basmaya başladım ilk aldiğimda 80 den sonra gitmiyordu motor zorlaya zorlaya alıştı aşırı memnunum motorumdan yani

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:38 ----------

Arkadaşın 3bin kmde superboy u var o sıfır aldı yolu boş bulduğumuzda basıyoruz benim motora yetişemiyor
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Hayırlı olsun
ilk izlenimlerin neler ?
Gayet memnunum ilk motorum olduğu için çok zevkli geliyor diğer emsallerine göre daha güçlü kendi ibresine göre 115 km hız yaptım nekadar doğruysa artık


95 km hiz yaptim gps ölçümüyle
Max hiz 85 yazıyor sitesinde
97 cc için hic fena değil
Redline geldiği icin bırakıyorum ben
Zaten bir süre sonra şişiyor gitmez oluyor

85 stabil gidilebilecek hiz demek sanirim
85 le sabit gidebilirsin durum bu

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------

Arkadaşlar 5 bin km ye yaklaştım ben de
Havalar ısındı motora keyifle binme zamanı geldi

Seger korna aldim
20 tl
Parçacı role de verdi fiyata dahil

Orijinal korna 100 db
Uzun yolda bazen yetersiz kalıyor
Seger 114 db civarı
2 li set halinde

On fren Disk surekli çizik çizik
Sanki balata diske hic degmeyen yerleri var gibi
Balata sert olabilir .diskin piril piril olmasini istiyorum
Bunun için on fren balatayi degistirmek istiyorum

Balata tavsiyeleriniz varsa alabilirim
Elcik aldim 2 li takım 5 lira
Mondial sitesinde daha da ucuz aslında 1 -2 lira

Lastikleri degistireniniz var mi
Bitince mi degistirmeyi düşünüyorsunuz?

Yakit tuketim verileriniz neler?
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
95 km hiz yaptim gps ölçümüyle
Max hiz 85 yazıyor sitesinde
97 cc için hic fena değil
Redline geldiği icin bırakıyorum ben
Zaten bir süre sonra şişiyor gitmez oluyor

85 stabil gidilebilecek hiz demek sanirim
85 le sabit gidebilirsin durum bu

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:17 ----------

Arkadaşlar 5 bin km ye yaklaştım ben de
Havalar ısındı motora keyifle binme zamanı geldi

Seger korna aldim
20 tl
Parçacı role de verdi fiyata dahil

Orijinal korna 100 db
Uzun yolda bazen yetersiz kalıyor
Seger 114 db civarı
2 li set halinde

On fren Disk surekli çizik çizik
Sanki balata diske hic degmeyen yerleri var gibi
Balata sert olabilir .diskin piril piril olmasini istiyorum
Bunun için on fren balatayi degistirmek istiyorum

Balata tavsiyeleriniz varsa alabilirim
Elcik aldim 2 li takım 5 lira
Mondial sitesinde daha da ucuz aslında 1 -2 lira

Lastikleri degistireniniz var mi
Bitince mi degistirmeyi düşünüyorsunuz?

Yakit tuketim verileriniz neler?

Kornadan memnunmusunuz bende ya seger yada ferrari korna düşünüyorum montajını nasıl yaptınız
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Lastikler aslında aşırı kayıyor ama bu yazda biraz eskisin seneye inşallah.Yakıtı hiç ölçmedim ama dolduruyorum unutuyorum ne zaman aldığımı en az 300 km yapıyordur...
 
Katılım
10 May 2015
Mesajlar
8
Selam arkadaşlar bende 2012 Model , Mondial 100MG Prince modeli var 2012 model ancak 8 ay önce sıfır aldım son ürün işe gidip gelmek için kullanıyorum sırf , özenle 4600km kullandım 0 km aldım hala rodajda gibi özenle kullanmaya alıştım hiç ne pas ne birşey imkanı yok izin vermiyorum en son E6 otobanda 115KM hız gördüm ancak devir saati 11bin hic zorlamak istemiyorum cok sukur araçların cıkamadıgı eğimli yolda 60-80KM ile gitmek cok güzel.

Bu zamana kadar bakımlarını Mondial servisinde yaptım ancak bunlar sadece yağ değiştiriyor ve buji başı değişimi onun haricinde ne vidaları sıkıyorlar ne birşey hatta zinciri bile ayarlamıyorlar en korktugum şey 1) Zincir atması , 2) Debriyaj teli kopması çok şükür öyle birşeyle karşılaşmadım İstanbulda ikamet ediyorum siz nerede yapıyorsunuz bakımları?

Sizde İstanbuldaysanız buluşalım 100MG princeleri karşılaştırırız eksikleri tecrubeleri paylaşırız ☺
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Selam arkadaşlar bende 2012 Model , Mondial 100MG Prince modeli var 2012 model ancak 8 ay önce sıfır aldım son ürün işe gidip gelmek için kullanıyorum sırf , özenle 4600km kullandım 0 km aldım hala rodajda gibi özenle kullanmaya alıştım hiç ne pas ne birşey imkanı yok izin vermiyorum en son E6 otobanda 115KM hız gördüm ancak devir saati 11bin hic zorlamak istemiyorum cok sukur araçların cıkamadıgı eğimli yolda 60-80KM ile gitmek cok güzel.

Bu zamana kadar bakımlarını Mondial servisinde yaptım ancak bunlar sadece yağ değiştiriyor ve buji başı değişimi onun haricinde ne vidaları sıkıyorlar ne birşey hatta zinciri bile ayarlamıyorlar en korktugum şey 1) Zincir atması , 2) Debriyaj teli kopması çok şükür öyle birşeyle karşılaşmadım İstanbulda ikamet ediyorum siz nerede yapıyorsunuz bakımları?

Sizde İstanbuldaysanız buluşalım 100MG princeleri karşılaştırırız eksikleri tecrubeleri paylaşırız ☺

debriyaj telini şırıngayla ince yağ ile yağla kopma risli minimuma iner
periyodik olarak değiştir çok kafaya takıyorsan.2-3 lira birşeydir mondialyp.com a parça fiyatları için bakabilirsin.siteden bak parçacıya öyle git.

bakımları kendim yapıyorum
küçük huniye bahçe hortumu taktım yağ dolumu çok basit
17 numara kombine anahtarla karter tapası açılıyor

zinciri yağla
1.5 cm kadar boşluk olsun yeterli
sorun çıkaracağını sanmıyorum

hız konusu gps ile max. 95 gördüm
zaten hız 4. viteste yapılıyor ilginçtir
5. viteste anca bağırıyor
4 te redline falan çok seri makine

ufaktan denge sorunu var
virajda motor yatırmayı bilmek gerekiyor
fazla hız yapmamak lazım bu motorla
yolun durumuna göre tabi


yakıt tüketim verilerinizi paylaşır mısınız?
spor kullanımda şehiriçi 3 litre gördüm 100 km de

diyelim 2.1 litreyle 67 km gitti

2.1 litreyle 67 giderse
Y litreyle 100 km gider

içler dışlar çarpımıidilen yola bölüy

2.1x100 = Yx67
210 u 67 ye böleceksin olay bu 3.13 /100 km çıkıyor

kaç litre yaktıysa 100 ile çarpıp gidilen km ye bölüyoruz
 
Katılım
10 May 2015
Mesajlar
8
Hocam ben scooter için yağ aldım 1 litre biliyosunuz onlarda 1 LT degilde 800ml konuyo ufak motorları ondan arta kalan yağ şıringa ile ceksem hocam nasıl debriyaja enjekte edicem koldanmı yoksa motor kısmındaki yerdenmi üflesem bendeki debriyaj kolunu koruyan plastik bi parça varda hocam iyi akıl etmişşiniz tamda debriyaj sertti zaten çözüm olacagını düşünüyorum ama bi yandanda yağlı diye debriyaj bağlantı yerinden tak diye atmasın hocam ?
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
yağlı diye atmaz merak etme enjektör ile elciğin oradan sıksan aşağı iner zaten kendisi....
 
Katılım
10 May 2015
Mesajlar
8
Beyler ne kadar tesekkur etsem azdir bu Enjekte işi cok iyi geldi Debriyaja o plastik parcasini cikartip direksiyonu sağ dondurdum ordan asagi hem hava bastim hem yag (2 siringa ile) o kadar sert olan Debriyaj Tvs Apache gibi oldu yani cok rahat tel yokmuş gibi demek kivrimlara surtuyodu o yuzden sertti eskiden zaten girc girc ediyodu 10 40 yag vardi elimde sans eseri az bisi kalmis yanliz motoru hemen kullanmayin birakin yag assagi suzulsun ben kullandim sola cevirdimmi direksiyonu baktim az bisi yag geri cikiyo yarin gene basicam yag fazla yagdan bisi olmaz hazir siringa varken vites pedalinin arasinada siktim yag , orta sehpa yaylarina normalde WD40 sıkarımda bu 1040 yag kadar iyi degil
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Arkadaşlar nasılsınız sesiniz çıkmıyor :)

gezi planlıyorum
motora usb takıp telefonu şarj etme planları yapıyorum
depo üstü çanta
yan çantalar
arka çantayı tamir edip geri motora takmak
dijital hız göstergeme su girip düğmeyi bozmuş onu tamir etmek
balata diski çizik çizik etmiş yeni balata aldım onu takmak
korumalıkları strafor, eps süngerle içten veya dıştan daha güvenli darbe emici hale getirmek gibi
planlarım var

hangisi olursa artık

direksiyona kamera takmak (16 gb ile yaklaşık 14-15 saat 1280x720 60 kare video çeker sanırım)
kaska kamera takmak
beyaz kask camına parlak film çekmek
korumalı yazlık çizme edinmek
vs. vs.
 
Katılım
12 Kas 2013
Mesajlar
443
gezi planlıyorum
motora usb takıp telefonu şarj etme planları yapıyorum
depo üstü çanta
yan çantalar
arka çantayı tamir edip geri motora takmak
dijital hız göstergeme su girip düğmeyi bozmuş onu tamir etmek
balata diski çizik çizik etmiş yeni balata aldım onu takmak
korumalıkları strafor, eps süngerle içten veya dıştan daha güvenli darbe emici hale getirmek gibi
planlarım var

hangisi olursa artık

direksiyona kamera takmak (16 gb ile yaklaşık 14-15 saat 1280x720 60 kare video çeker sanırım)
kaska kamera takmak
beyaz kask camına parlak film çekmek
korumalı yazlık çizme edinmek
vs. vs.

Gostergeyimi değiştiriniz resim alabilirmiyiz maliyeti ne oldu gündüz gözüküyormu güneş engel oluyormu yani?
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
Gostergeyimi değiştiriniz resim alabilirmiyiz maliyeti ne oldu gündüz gözüküyormu güneş engel oluyormu yani?

Hocam urun bu
www.aliexpress.com/item/New-Arrival...-14-Functions-Wholesale-Free/32327085964.html


Dijital hiz gostergesi ve yol bilgisayarı
Gunes engel olmuyor

Normalde bisiklet için
Motosiklete de takılıyor
On lastik dış çapını girmeniz gerekiyor
Gidilen yol
Toplam km
Max hiz
Anlik hiz
Ortalama hiz
Toplam süre
Vb. Bissürü özelliği var

Tavsiye ederim
Bu fiyata dijital gostergenin keyfini çıkarın

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------

Gostergeyimi değiştiriniz resim alabilirmiyiz maliyeti ne oldu gündüz gözüküyormu güneş engel oluyormu yani?

mXiPyrRgY_9eBvlcI8Cf7xQ.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst