seleyi nasıl kaldırıyoruz?
vida sökmekmi gerek yoksa yukarı kaldırsam gelirmi?
Drift ve Wolf iyilermiş, bir de lifan emisol için iyi deniyor. Fiyatları nedir?
boxer bir başka zevk, akbile son trafikte kalmaya sonbiraz da artist
[url]http://i.hizliresim.com/Pq6DVv.png[/url] koltugu kısaltıp kaplattım, arka çamurluğu traşladım, arka sinyal grubunu koltuga yanaştırdım, arka demirleri söktüm .. ben motorumu begeniyorum, yorumlarınızı beklerim
boxer bir başka zevk, akbile son trafikte kalmaya sonbiraz da artist
[url]http://i.hizliresim.com/Pq6DVv.png[/url] koltugu kısaltıp kaplattım, arka çamurluğu traşladım, arka sinyal grubunu koltuga yanaştırdım, arka demirleri söktüm .. ben motorumu begeniyorum, yorumlarınızı beklerim
boxer bir başka zevk, akbile son trafikte kalmaya sonbiraz da artist
[url]http://i.hizliresim.com/Pq6DVv.png[/url] koltugu kısaltıp kaplattım, arka çamurluğu traşladım, arka sinyal grubunu koltuga yanaştırdım, arka demirleri söktüm .. ben motorumu begeniyorum, yorumlarınızı beklerim
Çinli motoru olanlar düşünsünhttps://satis.kuralkan.com.tr/ypproduct.aspx
Yedek parçalarının fiyatlarına hiç baktınız mı ? Yedek parçaları çok pahalı motor çinlilerle aynı fiyata satılıyor olabilir ama yedek parçada 3 kat fiyat farkı var Debriyaj komple 166 lira ?? Çinlide 166 liraya piston silindir üst kapak alırsın. 6 balatalı performans debriyajlar 50-60 lira.
http://www.kalyoncumotor.com/cg-performans-debriyaj-komple-6y-6b-rialli?keyword=debriyaj&category_id=0Çinli motoru olanlar düşünsün![]()
http://www.kalyoncumotor.com/cg-performans-debriyaj-komple-6y-6b-rialli?keyword=debriyaj&category_id=0
Cg200 baskı balata + dişlili tas 40 lira hem de 6 balatalı, Bajaj 150F'in debriyajı 166, Boxer'ın 141 lira. Arada korkunç fark var, sonuçta sarf malzemesi bu aşınıp eskiyecek.
amortisör körüklerini nerden aldınız acaba bende arıyorum ama bulamıyorum birde hangi markanın o?
Motor 2.300km. de, debriyaj artık daha yukarıda kavramaya başladı. Neredeyse debrijayı tam bırakınca motor hareket ediyor, Eskiden ortalarda kavrama yapıyordu. Bunun nedeni ve çözümü ne olabilir?
Bir de motorun özellikle sıcak havalarda hareket ettikten bir süre sonra boğulup stop etme sorununa başka bir çözüm önerisi bulan arkadaş var mı? Bu sorunu bir tek ben mi yaşıyorum.
Arkadaslar herkese selamlar.
Cok uzun zamandir forumu takip ediyorum.
2005 yilindan beri scooter kullaniyorum ve alicisi cikti. Bundan dolayi elden cikartip yeni bir motor almak istiyorum.
Kullanim amacim genel olarak ise gidip gelmek. Toplam gidis gelis 18 km kadar bir yol.
Gosteris ve hiz meraklisi falan degilim.
Bugun Motoran CBS 150 Balancer aliyordum noterden geri dondum. Borcu cikti vs alamadim.
Takip ettigim ilk goz agrim Boxer var ve yarin artik bu isi sonlandirmak istiyorum.
Esim bile ne pinpiriklisin 3 ayda bitiremedin mi incelemeni al artik birsey diyor.
Kisa ve oz almali miyim??
Diyeceksiniz 150 sayfa yazi var oku. Hepsini okudum.
Ama icimi rahatlatmam gerekiyor.
Herkese cok tesekkur ederim.
Saygi ve sevgilerle
Sn. Chapelle,
Bence sorunuzun cevabı boxer'dan neler beklediğinize bağlı:
Eğer çok üst düzey bir beklentiniz yoksa, memnun kalırsınız diye düşünüyorum. Sonuçta 3000 tl'lik bir motor, fiyat performans oranı fena değil. Ama bir YBR ya da CBF performansı/kalitesi beklerseniz üzülebilirsiniz. Ben 3 yıl 50'lik scooter kullandıktan sonra, artık vitesliye geçeyim diye düşündüm. Yaşadığım yerde sıfır olarak alabileceğim en uygun fiyatlı boxer vardı (çin malları hariç). Ondan tercih ettim. Belki zorlasam daha pahalı bir şey de alırdım ama 850 TL'lik ilk motorumdan sonra motora 5000 TL vermek de hiç işime gelmedi. Sonuçta ailemin rızkından kesip alıyorum, ben öyle düşündüm. Biraz uzadı, kusura bakmayın. Ne alırsanız alın, Allah kaza bela vermesin inşallah.