Güzel olmuş ellerine sağlık.Topiği biriaz şenlendirelim. Ayna ve egzos dışında motorumu tamamladım sayılır. Bajaj Boxer Scrambler...
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/04/22/11133726_658431467634052_3812392574069929503_n.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/04/22/11149252_658431554300710_2369488557055310669_n.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/04/22/11156251_658431707634028_6739095329750230974_n.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/04/22/11150167_658431404300725_6598953139714282113_n.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/04/22/11156255_658431517634047_5411839460183209463_n.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/04/22/11156383_658431774300688_2192698344227720046_n.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/04/22/11178352_658431740967358_2486290623526384912_n.md.jpg[/url]
[url]http://www.hizliresimyukle.com/images/2015/04/22/11182184_658431640967368_3735936035239722953_n.md.jpg[/url]
Değerli arkadaşlar; bundan tam bir sene önce 6 nisan 2014 tarihinde aşağıdaki yorumu yazmıştım. Geçen bir seneye baktığımızda şöyle bir değerlendirme yapıyorum.
Öncelikle Allah’a şükür beklentilerimizi müşterilerimiz de teyit etiler. Memnuniyet derecesi çok yüksek bir ürün.
Enteresan bir müşteri kitlesi oluştu. Kimler derseniz;
• İlk başlangıç motoru olarak alanlar. Özellikle üniversite talebeleri.
• Sonra büyük cc performans motorlarına sahip arkadaşlarımızdan ikinci motor olarak hafta sonu 50-100 km kadar mesafelerde keyif maksatlı seyahat yapmak isteyenler için tercih sebebi oldu,
• Özellikle şehir içinde bazı esnaf arkadaşlarımız iş maksatlı olarak kullanım yapıyorlar,
• Kırsal kesimde yan sepet de takılarak iş maksatlı kullanımda ciddi talep oldu,
• Bazı yörelerde (Çanakkale merkez gibi) kurye arkadaşlarımız ve paket servislerimiz için son derece ucuz ve etkili bir kullanım aracı oldu.
• 30-40 yaş grubundaki eşlerin kısa mesafeli ve engebeli arazide keyif gezileri için çok güzel bir alternatif oldu.
Açıkçası çok geniş bir müşteri yelpazesi var. Aslında çok hoş bir durum. Forum sayfalarının da en seviyeli yorumları burada yazılıyor sanki. Yurdukoru, Twonna ve adını sayamadığım bir çok değerli boxer kullanıcıları da bu ürünün tanıtılmasında ve sevdirilmesinde değerli yorumları ile çok yüksek katkıda bulundular.
Özellikle şu andaki 3.030 tl parekende fiyatı ile (tamamen bajaj tarafından uygulanmış bir stratejidir) utility segmentinde bence eşsiz bir alternatif model olduğunu düşünüyorum.
Tüm kullanıcı arkadaşlarıma keyifli sürüşler diliyor, Regaip kandilinizi tebrik ediyorum.
“Değerli arkadaşlar;
Bu ürünümüzde öne çıkan özellikler;
1. Sağlamlık, dayanıklılık ve güç,
2. Yakıt tasarrufu,
3. Uygun fiyat ve uygun fiyata satış sonrası hizmet desteği,
4. Sürüş keyfi,
4 vites olması ile ilgili özellikle yapıldığını söyleyebilirim. Biz de açıkçası bunu sorguladık. Daha önce 5 vites olarak üretilen bu üründe tork aralıkları istenilen düzeyde yakalanamamış. 4 vites ile çok daha güzel dağılımlı tork değerleri yakalandı. Bunları da paylaşabilirim.
Bu senenin sürpriz ürünlerinden. Dünyanın bazı ülkelerinde açık ara birinci olan bu ürün tam bir kullanıcı dostu.
Sektörümüze hayırlı olsun diyoruz.
Bu ürüne sahip olan kullanıcımıza da kazasız, hayırlı sürüşler diliyoruz... “ 06.04.2014
240 mm disk frenimle her sert fren yaptığımda Bajaj Boxer kullanıcılarını düşünüyorum nasıl duruyorlar acaba diye :mrgreen:
Ankaradaymışsın varmısın yanyana 80km hızla giderken frene basalım aramızda kaç metre fark olacakBoxer kullanmadığın sürece daha çok düşünürsünBen hiç sorun yaşamadım fren konusunda.
Ben sizin güvenliğinizi düşünüyorum bir R1200GS kullanıcısı olarak motosikletlerin frenlemesinde ön frenlerin yüzde 90 paya sahip olduğunu bildiğinizi düşünüyorum. Ön frenleri kampana olan motorların durmadığı aşikar neyi savunuyorsunuz ki. Bisiklet fren telinden farksız bir fren teline güvenilir mi sert frende esniyor kopuyor o tel ben de kampana frenli motor kullandım ama hem 97cc idi hem de 80 kilo iyi kötü duruyordu arka frene abanarak.Her forumda zaman zaman böyle troller çıkar, başka motorları kötüleyerek aklı sıra kullananlarla kafa bulur, insanları sinirlendirdikçe kendince zevk alır. Çoğu kez motorları da yoktur. Dikkate almaya değmez böyle tipler. Allah herkese en başta ruh sağlığı versin.
Ben sizin güvenliğinizi düşünüyorum bir R1200GS kullanıcısı olarak motosikletlerin frenlemesinde ön frenlerin yüzde 90 paya sahip olduğunu bildiğinizi düşünüyorum. Ön frenleri kampana olan motorların durmadığı aşikar neyi savunuyorsunuz ki. Bisiklet fren telinden farksız bir fren teline güvenilir mi sert frende esniyor kopuyor o tel ben de kampana frenli motor kullandım ama hem 97cc idi hem de 80 kilo iyi kötü duruyordu arka frene abanarak.
16 bin km'dir fren tuttuğu için düştüğüm olmadı ama ön fren kampana olsaydı arabaların bagajına 3-4 kere yapışmıştım bazıları 40-50 km hızla. 20 metrede 80'km den 15'e falan düşüyor motor ondan sonra aralara gir zaten ne olacak.Cbf 150, derbi etx ile ayni denemeyi yaptık. Fren mesafesi olarak bir fark yok. Düşük cc li bir motorda disk fren daha tehlikelidir. Durmaz düşürür adamı. Kampana daha iyidir her zaman.
Benim 26 bin km vitesli motor tecrübem var hiç kazam yok trafikte nerde duracağımı kaç km hızla gideceğimi çok iyi bilirim. Ayrıca da yaz-kış binerim kar buz dahil. Burda motor çok torklu iyi kaçıyo demesini biliyosunuz peki bu motor kaçtığı gibi duramayacak önünüze biri atlayınca onu söyleyince neden sorun oluyor ?Trafikte takip mesafesi nedir bilmezsen arkadan çarparsın tabiki de. Kullandığın motoru bilip tanıyıp ona göre hareket etmek lazım. Fren hassasiyetinden gaz tepkisine, motorun dengesine kadar ona göre kullanmak lazım. Sen ise kullanmadan yorum yapıyorsun, amacın ne senin ?
Benim 26 bin km vitesli motor tecrübem var hiç kazam yok trafikte nerde duracağımı kaç km hızla gideceğimi çok iyi bilirim. Ayrıca da yaz-kış binerim kar buz dahil. Burda motor çok torklu iyi kaçıyo demesini biliyosunuz peki bu motor kaçtığı gibi duramayacak önünüze biri atlayınca onu söyleyince neden sorun oluyor ?
Ben sizin güvenliğinizi düşünüyorum bir R1200GS kullanıcısı olarak motosikletlerin frenlemesinde ön frenlerin yüzde 90 paya sahip olduğunu bildiğinizi düşünüyorum. Ön frenleri kampana olan motorların durmadığı aşikar neyi savunuyorsunuz ki. Bisiklet fren telinden farksız bir fren teline güvenilir mi sert frende esniyor kopuyor o tel ben de kampana frenli motor kullandım ama hem 97cc idi hem de 80 kilo iyi kötü duruyordu arka frene abanarak.