Codegen HD20 incelemelerim

Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
Merhaba herkese. Bütçem ne Gopro ya ne de SJ4000 e yetti. Ben de işimi görecek, beni mutlu edecek bir aksiyon kamera arayışına girdim ve bu kamerayı aldım. Elime geçeli henüz yarım saat oldu. Hemen birkaç fotoğrafını çektim.Zaman içinde kullanıcı yorumlarımı bu başlık altında bulabileceksiniz.
İlk olarak kutunun genel görünümü şu şekilde:

Yanında 8 GB lık Philips Micro SD kart hediye olarak geliyor.Ne kadar işe yarar orası tartışılır:

Bu da bir diğer hediyesi. Yine Codegen marka yedek şarj cihazı.

Şarj cihazında canımı sıkan bir şey oldu. Düğmesi kopmuş olarak çıktı kutudan. Sanırım japon yapıştırıcı kullanmam gerekecek.

Kameramızın su geçirmez kılıf içindeki genel görünümü:

Kılıfın birkaç açıdan görünümü:



Bunlar da kameranın yanında gelen montaj aparatları:

Kameramızın kılıf olmadan boyutları gayet ufak.

Kamerayı kaska sabitlemek için 2 yolumuz var sanıırm. Birincisi vakum aparatı ile sabitlemek ikincisi ile çift taraflı bant kullanmak. Ben ikinci yolu seçtim ve 3M in en üst seviye çift taraflı bantını verdim.

Son olarak kamerayla çektiğim birkaç resim ve video var onları akşama ekleyeceğim.
Şu kadarını söyleyebilirim ışık seviyesi düştüğü zaman çekim kalitesi bariz düşüyor.Ancak yeterli ışık varsa gayet güzel çekim yapıyor.
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
Takipteyim... satın aldıgınız yeride belirtirseniz memnun olurum. Bende düşünüyorum almayı.
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Aynısını başka bir marka adı alında dx.comdan almıştım. ekstra batarya şarjı yoktu ama. Ayrıca sonradan kaska montaj aparatları (gopro tarzı ve 3m yapışkan) getirttim. Kaska monte ettim ve kullandım. Ancak şöyle bir sorun yaşıyorum. 32 gb mikro sd taktım. Geziye giderken çektiğim yerler, dönüşte çektiklerim tarafından siliniyor. Üstelik sadece 4 gb'lik kısmı kullanılmış. Geriye en az 25 gb boş alan olmasına rağmen öncekiler yok. Örneğin geçen gezidekilerin yarısı silinmiş. Tek sorunum bu bir de bataryası çabuk bitiyor (45 dakika). Onun dışında gündüz çekimi güzel. Bu sorunu çözerseniz burada yazınız ki bende aynısını yapayım. Hayırlı olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------

Unuttum bir olumsuzluk daha var. Soğuk havada bir süre sonra objektifin önünde buğu oluşuyor. Açıp temizlemek gerekiyor. Sebebi çalışırken makinanın ısınması ancak dışarının soğuk olması sanırım.
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
Aynısını başka bir marka adı alında dx.comdan almıştım. ekstra batarya şarjı yoktu ama. Ayrıca sonradan kaska montaj aparatları (gopro tarzı ve 3m yapışkan) getirttim. Kaska monte ettim ve kullandım. Ancak şöyle bir sorun yaşıyorum. 32 gb mikro sd taktım. Geziye giderken çektiğim yerler, dönüşte çektiklerim tarafından siliniyor. Üstelik sadece 4 gb'lik kısmı kullanılmış. Geriye en az 25 gb boş alan olmasına rağmen öncekiler yok. Örneğin geçen gezidekilerin yarısı silinmiş. Tek sorunum bu bir de bataryası çabuk bitiyor (45 dakika). Onun dışında gündüz çekimi güzel. Bu sorunu çözerseniz burada yazınız ki bende aynısını yapayım. Hayırlı olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------

Unuttum bir olumsuzluk daha var. Soğuk havada bir süre sonra objektifin önünde buğu oluşuyor. Açıp temizlemek gerekiyor. Sebebi çalışırken makinanın ısınması ancak dışarının soğuk olması sanırım.

sadece 4gb kullanılmış olmasının sebebi ya SD kartınız sorunludur (genelde çakma olanlar 32 gb gibi görünse de aslında kapasitesi sadece 4gb tır) ya da makine sadece 4gb a kadar kartları destekliyordur.
Buğu sorunu için de kabın içerisine buğu giderici koymalısınız (SD21 PRO larda paket içerisinden çıkıyor)
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
sadece 4gb kullanılmış olmasının sebebi ya SD kartınız sorunludur (genelde çakma olanlar 32 gb gibi görünse de aslında kapasitesi sadece 4gb tır) ya da makine sadece 4gb a kadar kartları destekliyordur.
Buğu sorunu için de kabın içerisine buğu giderici koymalısınız (SD21 PRO larda paket içerisinden çıkıyor)

Teşekkürler cevap için. Ancak sd kartım kaliteli bir marka çakma değil. Makine de 32 gb'a kadar destekliyor. Daha önceki bir çekimde de 6 küsür gb kullandı makine. Ama yine de başka bir kartla tekrar deneyeyim. Buğu giderici nasıl birşey? ayrıca satılırmı bu makineler için?
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
129,89 TL KDV DAHİL
http://www.hepsiburada.com/liste/co...productId=outtri599010154&categoryId=22018092
güzel çıkarsa ben de alayım bayağı kararsız kaldım

evet burdan söyledim ben de.
Arkadaşlar iş yoğunluğundan dolayı bugün motora binemedim ancak aparatı kaska yapıştırdım. Tamemı ile düz bir yüzey bulamadım. O sebeple bir kısmı tuttu ancak yine de çok sağlam duruyor. Tam içime sinmedi ama ilk olarak ufak bir güvenlik ipi bağlayarak yarın sabah test edeceğim.
Bu 1 Megapiksel lik fotoğraf:

Bu da 5 Megapiksellik fotoğraf:

Aşağıdaki video da bazı yerlerde kasten makinayı sarstım. Göründüğü gibi loş ışık performansı kötü ancak dışarıdaki çekim kalitesi benim için yeterli.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Vasat bence ,ama bu parayada ne beklenecekki 100 liraya kameramı var.Acele etmeden 1 ay daha biriktir paranı sj 4000 al derim .Ben olsam almazdım bunu şahri fikrim.
 
Katılım
29 Eyl 2012
Mesajlar
245
Vasat bence ,ama bu parayada ne beklenecekki 100 liraya kameramı var.Acele etmeden 1 ay daha biriktir paranı sj 4000 al derim .Ben olsam almazdım bunu şahri fikrim.
Aynı fikirdeyim,ufacık bir hareket etti arkadaş ve görüntü bulandı motorda vs çamur gibi gösterir.

SJ4000 tam F/P ürünü ama dolar yüzünden hem fiyat arttı hemde artık gümrüğe takılmaya başladı.
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Aslında aydınlık ortamda kalitesi fena değil gibi ama kamerayı evin içine biraz az ışığın olduğu ortama çevirdiğinizde görüntü kalitesinde ve akıcılığında bariz düşüş oldu.Arkadaşların da dediği gibi gündüz vakti bir motosiklet üstünde denemek lazım.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
Aslında aydınlık ortamda kalitesi fena değil gibi ama kamerayı evin içine biraz az ışığın olduğu ortama çevirdiğinizde görüntü kalitesinde ve akıcılığında bariz düşüş oldu.Arkadaşların da dediği gibi gündüz vakti bir motosiklet üstünde denemek lazım.

yarın sabah denemeyi düşünüyorum. Açıkçası bu fiyat aralığındaki kameraların genel sorunu az ışıklı ortamlardaki çekim kalitelerinin çok düşük olması. Bu kamerada da durum aynı.
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Önemli olan hareket halinde ki kalitesi yürürken bile titreme oluyo motordayken nasıl olur kim bilir.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Yalnız kalitesi hakkaten çok kötüymüş. Bence biraz daha biriktirip sj4000 alabilirdiniz en azından ışık geçişlerinde bu kadar takılmazdı kareler. 220 liraya wifi'sız modeli var sj4000'in
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
codegen markasının herhangi bir ürününe para vermek, camı açıp parayı sokağa savurmakla aynı şey.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
Arkadaşlar ne yalan söyleyeyim o kadar kötülediniz ki hem ürünü aldığıma hem de burda paylaştığıma biraz pişman oldum. Neyse sağlık olsun. Gündüz motor üstündeki çekimini de görelim. Ben hala işimi göreceğini düşünüyorum.
 
Katılım
10 Şub 2015
Mesajlar
416
SJ4000 alsan bu kez de gopro alsaydın yorumları gelirdi,,,
Güle güle kullan, hayırlı olsun,,,
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
Arkadaşlar ne yalan söyleyeyim o kadar kötülediniz ki hem ürünü aldığıma hem de burda paylaştığıma biraz pişman oldum. Neyse sağlık olsun. Gündüz motor üstündeki çekimini de görelim. Ben hala işimi göreceğini düşünüyorum.

ne yalan söyleyeyim ben de 8-9 tl ye aldığım anahtarlık vardı üzerindeki kamera bile bununla hemen hemen aynı kayıt kalitesine sahip bence çok fazla para ödemişsiniz böylesine vasat bir ürün için :) keşke almadan önce biraz daha araştırma şansınız olsaymış. Neyse iyi günlerde kullanın :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst