- Katılım
- 20 Mar 2013
- Mesajlar
- 507
- Konu Yazar
- #1
Merhaba herkese. Bütçem ne Gopro ya ne de SJ4000 e yetti. Ben de işimi görecek, beni mutlu edecek bir aksiyon kamera arayışına girdim ve bu kamerayı aldım. Elime geçeli henüz yarım saat oldu. Hemen birkaç fotoğrafını çektim.Zaman içinde kullanıcı yorumlarımı bu başlık altında bulabileceksiniz.
İlk olarak kutunun genel görünümü şu şekilde:

Yanında 8 GB lık Philips Micro SD kart hediye olarak geliyor.Ne kadar işe yarar orası tartışılır:

Bu da bir diğer hediyesi. Yine Codegen marka yedek şarj cihazı.

Şarj cihazında canımı sıkan bir şey oldu. Düğmesi kopmuş olarak çıktı kutudan. Sanırım japon yapıştırıcı kullanmam gerekecek.

Kameramızın su geçirmez kılıf içindeki genel görünümü:

Kılıfın birkaç açıdan görünümü:



Bunlar da kameranın yanında gelen montaj aparatları:

Kameramızın kılıf olmadan boyutları gayet ufak.

Kamerayı kaska sabitlemek için 2 yolumuz var sanıırm. Birincisi vakum aparatı ile sabitlemek ikincisi ile çift taraflı bant kullanmak. Ben ikinci yolu seçtim ve 3M in en üst seviye çift taraflı bantını verdim.

Son olarak kamerayla çektiğim birkaç resim ve video var onları akşama ekleyeceğim.
Şu kadarını söyleyebilirim ışık seviyesi düştüğü zaman çekim kalitesi bariz düşüyor.Ancak yeterli ışık varsa gayet güzel çekim yapıyor.
İlk olarak kutunun genel görünümü şu şekilde:

Yanında 8 GB lık Philips Micro SD kart hediye olarak geliyor.Ne kadar işe yarar orası tartışılır:

Bu da bir diğer hediyesi. Yine Codegen marka yedek şarj cihazı.

Şarj cihazında canımı sıkan bir şey oldu. Düğmesi kopmuş olarak çıktı kutudan. Sanırım japon yapıştırıcı kullanmam gerekecek.

Kameramızın su geçirmez kılıf içindeki genel görünümü:

Kılıfın birkaç açıdan görünümü:



Bunlar da kameranın yanında gelen montaj aparatları:

Kameramızın kılıf olmadan boyutları gayet ufak.

Kamerayı kaska sabitlemek için 2 yolumuz var sanıırm. Birincisi vakum aparatı ile sabitlemek ikincisi ile çift taraflı bant kullanmak. Ben ikinci yolu seçtim ve 3M in en üst seviye çift taraflı bantını verdim.

Son olarak kamerayla çektiğim birkaç resim ve video var onları akşama ekleyeceğim.
Şu kadarını söyleyebilirim ışık seviyesi düştüğü zaman çekim kalitesi bariz düşüyor.Ancak yeterli ışık varsa gayet güzel çekim yapıyor.

