Kawasaki Kawasaki Z300 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Teşekkürler,
Ben motoru almaya gittiğimde Z250SL yoktu ortalıkta. Ninja'lar vardı ama :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------

Bir de bu motora koruma takozu nereden bulabiliriz? Fikri olan var mı?

Koruma takozu orjinal olarak 750 tl civarı zmoto da var. Henüz piyasaya yeni çıkan bir model olduğu için malesef yan sanayi ürünler henüz üretilmiyor. Ninja 300 ün koruma takozları olur mu diye Burak usta ile inceledik. Ancak radyatör sıvısı bidonunun bulunduğu yer sebebiyle z300 e özel olan takozların kullanılması gerektiğini gördük. Kısaca sanırım uygun fiyatlı takozlar için bir süre bekleyeceğiz gibi görünüyor.
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Koruma takozu orjinal olarak 750 tl civarı zmoto da var. Henüz piyasaya yeni çıkan bir model olduğu için malesef yan sanayi ürünler henüz üretilmiyor. Ninja 300 ün koruma takozları olur mu diye Burak usta ile inceledik. Ancak radyatör sıvısı bidonunun bulunduğu yer sebebiyle z300 e özel olan takozların kullanılması gerektiğini gördük. Kısaca sanırım uygun fiyatlı takozlar için bir süre bekleyeceğiz gibi görünüyor.

750 TL de biraz pahalıymış gerçekten. Beklemek lazım dediğiniz gibi.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
şasi ninjayla aynı değil mi ki acep takozlar uymamış? :( tüh bütün planlarım alt üst oldu :salut:
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
şasi ninjayla aynı değil mi ki acep takozlar uymamış? :( tüh bütün planlarım alt üst oldu :salut:

Şase aynı ama grenajlar farklı:( O yüzden grenaj arasından çıktığı yerler de farklılık gösteriyor. Aksi durumda bende yurtdışından ninja 300 koruma takozları söyleyecektim.
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
8
Merhabalar,
Z300 için başvuru yaptım sıradayım (yeşil için), teslim tarihi de veremiyorlar şu an.
Esas amacım çevre gezileri ve birkaç günlük turlar, şehir içi ulaşım için pek düşünmüyorum. Bu nedenle önündeki rüzgar camının yok gibi bişey olması kafama takıldı. Eğitimlerimi ve ehliyeti yeni tamamladığım için rüzgar etkisi hakkında bilgim yok.
Hız meraklısı değilim ama zaman zaman 100-120 yapılır uygun yerlerde, bu durumda Z300 rüzgar yeme açısından rahatsız edermi fikri olan varmı? Kışın da pek kullanmam bu arada.
Henüz ilave ön cam çıkmamış belki de çıkmaz
Teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Merhabalar,
Z300 için başvuru yaptım sıradayım (yeşil için), teslim tarihi de veremiyorlar şu an.
Esas amacım çevre gezileri ve birkaç günlük turlar, şehir içi ulaşım için pek düşünmüyorum. Bu nedenle önündeki rüzgar camının yok gibi bişey olması kafama takıldı. Eğitimlerimi ve ehliyeti yeni tamamladığım için rüzgar etkisi hakkında bilgim yok.
Hız meraklısı değilim ama zaman zaman 100-120 yapılır uygun yerlerde, bu durumda Z300 rüzgar yeme açısından rahatsız edermi fikri olan varmı?
Henüz ilave ön cam çıkmamış belki de çıkmaz
Teşekkürler

Rüzgar bütün naked'ların baş ağrısı, ön siperlik takmayınca özellikle uzun yollarda dayak yedirtiyo insana,
uzun yolda cam lazım usta. Motor çıktıktan sonra zmoto aksesuar olarak getirmezse alternatif üretimler olacaktır.
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Merhabalar,
Z300 için başvuru yaptım sıradayım (yeşil için), teslim tarihi de veremiyorlar şu an.
Esas amacım çevre gezileri ve birkaç günlük turlar, şehir içi ulaşım için pek düşünmüyorum. Bu nedenle önündeki rüzgar camının yok gibi bişey olması kafama takıldı. Eğitimlerimi ve ehliyeti yeni tamamladığım için rüzgar etkisi hakkında bilgim yok.
Hız meraklısı değilim ama zaman zaman 100-120 yapılır uygun yerlerde, bu durumda Z300 rüzgar yeme açısından rahatsız edermi fikri olan varmı? Kışın da pek kullanmam bu arada.
Henüz ilave ön cam çıkmamış belki de çıkmaz
Teşekkürler

Sanırım burada bildiğim kadarıyla Z300 ile en fazla yol tecrübesi yapmış olan kişi benimdir. Yaklaşık 1200 km oldu. Bunun bir kısmı İstanbul Gebze arasında temde oldu. Arkadaşın dediği gibi naked motorların genel sorunu çok fazla rüzgar almaları. Özellikle bel üstü çok fazla rüzgar alıyorsunuz. Z300 ü birkaç sezon kullanmak ve uzun geziler yapmak isteyenlerin kesinlikle ön camı büyütmeleri gerekiyor bence.

Bir konuya daha değinmek istiyorum. Bende motoru aldığımda "110-120 km maks hızım olur. Daha fazlasına gerek duymam sanırım." diyordum. Ancak tem gibi yollara çıktığımda ne kadar yanıldığımı anladım. Bazen riske girmemek adına mecburen hız yapmanız gerekebiliyor. Ben bir iki defa yapmak zorunda kaldım. İyi ki de yapmışım aksi taktirde gereksiz risk almış olacaktım. Tem de sağdan yoğun katılımın olduğu girişlerde (örn: viaport girişi) mecburen kendimi sol şeride atmak ve tehlikesiz biçimde soldan ilerlemem gerekti. 130-140 civarı kısa süreli hıza çıktım. Açıkçası motor çok rahat o bakımdan. Ancak rüzgara uzun süre maruz kalınca yorgunluk verebiliyor.

100-110 km ler arasında rüzgar çok rahatsız etmedi beni.
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Sanırım burada bildiğim kadarıyla Z300 ile en fazla yol tecrübesi yapmış olan kişi benimdir. Yaklaşık 1200 km oldu. Bunun bir kısmı İstanbul Gebze arasında temde oldu. Arkadaşın dediği gibi naked motorların genel sorunu çok fazla rüzgar almaları. Özellikle bel üstü çok fazla rüzgar alıyorsunuz. Z300 ü birkaç sezon kullanmak ve uzun geziler yapmak isteyenlerin kesinlikle ön camı büyütmeleri gerekiyor bence.

Bir konuya daha değinmek istiyorum. Bende motoru aldığımda "110-120 km maks hızım olur. Daha fazlasına gerek duymam sanırım." diyordum. Ancak tem gibi yollara çıktığımda ne kadar yanıldığımı anladım. Bazen riske girmemek adına mecburen hız yapmanız gerekebiliyor. Ben bir iki defa yapmak zorunda kaldım. İyi ki de yapmışım aksi taktirde gereksiz risk almış olacaktım. Tem de sağdan yoğun katılımın olduğu girişlerde (örn: viaport girişi) mecburen kendimi sol şeride atmak ve tehlikesiz biçimde soldan ilerlemem gerekti. 130-140 civarı kısa süreli hıza çıktım. Açıkçası motor çok rahat o bakımdan. Ancak rüzgara uzun süre maruz kalınca yorgunluk verebiliyor.

100-110 km ler arasında rüzgar çok rahatsız etmedi beni.

Motor 140'larda rahat gidiyor mu? Daha hızlanacak devir kalıyor mu acaba? Bu rodaj işi canımı sıkmaya başladı, altımızdaki gücü kullanamıyoruz, işkence gibi..
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Motor 140'larda rahat gidiyor mu? Daha hızlanacak devir kalıyor mu acaba? Bu rodaj işi canımı sıkmaya başladı, altımızdaki gücü kullanamıyoruz, işkence gibi..
Cok rahat devir kaliyor. 150 ye cok hizli cikti. Stabilitesinde hic sorun olmadi. Ancak rodaj bitene kadar biraz sabirli olmak gerekiyor. Ben ozellikle 7000 devirden fazla cevirmiyorum su siralar. Ancak o ani hizlanma durumunda 8000 devirden sonra motorun altimdan kacarcasina hızlanmasıni hissettim. Sirf onun hissi icin bile rodajda beklemeye deger arkadaslar.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
rgndVV

Motoru yaza doğru çıkarıyoruz inşallah
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Bu motorda arka çamurluk şart sanki. Yağmurda sürdükten sonra artçı oturma yeri dahil her tarafı çamur oldu motorun.
Nereden bulabiliriz kimsenin fikri varmı acaba?
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Cenk, çarşamba günü kartal'da hastane inşaatına arkadaşı ziyarete gittim oradan z motoya geçtim. Hamdi Bey siyahı görebilirsin demişti. Tesadüf senin motorda servisteydi böylece gri'yi ( siyahı ) de görmüş oldum. Hatırlarsan Ağbi, ben gelir gösteririm demiştin ( nasıl cümle oldu bu mk... :pl: ) bak kısmet sanaymış gene de :queen: senin motoru görmüş oldum.

daha önceki yazılarımdan biliyorsunuz, siyahını canlı görüp beğenmedikçe almam diyordum. siyahı gördüm ve ÇOOOK GÜZEEELLLllll.. :cat:
para cepte duruyor yan tarafları banka ama o akşam ben gene Samsuna dönücem ( binemeyeceğim yani ) alamadım motoru. :salut:
saiyahında endişem renk hatlarını gizler mi; ya kendini belli etmezse idi. hiç alakası yok siyah ( füme aslında ) detaylar ortada, sedefli, mat ama parlaksı çok güzel alet. hatta tabeladan yansıyan yeşili yansıttı ben yanar döner boya sandım önce. sonra uyandım. :sunny: Allah sahiplerine bağışlasın, kazasız belasız.. :)
bir de bu sefer 250liklerde oradaydı. onlarına bir selesine oturup nasıllarmış diye baktım. 250likler ciddi ince yapıda ve oturuşları duke yakın oldukça agresif. duke ayarı gibi. 300 lük yandaki giydirmelerle çok daha kalıplı duruyor. şehir içinde bir parça sıkıntı ama alet büyük abisi 800'e benziyor. çok karıştıran olur şehir içinde sorarlar bize: kaçlık bu alet diye? atış serbest!.. :thumleft:

Rahmi bey yeşil sırasının bana geldiğini gelecek ilk yeşilin benim olacağını söyledi daha da mutlu oldum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Cenk, çarşamba günü kartal'da hastane inşaatına arkadaşı ziyarete gittim oradan z motoya geçtim. Hamdi Bey siyahı görebilirsin demişti. Tesadüf senin motorda servisteydi böylece gri'yi ( siyahı ) de görmüş oldum. Hatırlarsan Ağbi, ben gelir gösteririm demiştin ( nasıl cümle oldu bu mk... :pl: ) bak kısmet sanaymış gene de :queen: senin motoru görmüş oldum.

daha önceki yazılarımdan biliyorsunuz, siyahını canlı görüp beğenmedikçe almam diyordum. siyahı gördüm ve ÇOOOK GÜZEEELLLllll.. :cat:
para cepte duruyor yan tarafları banka ama o akşam ben gene Samsuna dönücem ( binemeyeceğim yani ) alamadım motoru. :salut:
saiyahında endişem renk hatlarını gizler mi; ya kendini belli etmezse idi. hiç alakası yok siyah ( füme aslında ) detaylar ortada, sedefli, mat ama parlaksı çok güzel alet. hatta tabeladan yansıyan yeşili yansıttı ben yanar döner boya sandım önce. sonra uyandım. :sunny: Allah sahiplerine bağışlasın, kazasız belasız.. :)
bir de bu sefer 250liklerde oradaydı. onlarına bir selesine oturup nasıllarmış diye baktım. 250likler ciddi ince yapıda ve oturuşları duke yakın oldukça agresif. duke ayarı gibi. 300 lük yandaki giydirmelerle çok daha kalıplı duruyor. şehir içinde bir parça sıkıntı ama alet büyük abisi 800'e benziyor. çok karıştıran olur şehir içinde sorarlar bize: kaçlık bu alet diye? atış serbest!.. :thumleft:

Rahmi bey yeşil sırasının bana geldiğini gelecek ilk yeşilin benim olacağını söyledi daha da mutlu oldum :)
Dostum şimdiden hayırlı olsun :)
 
Katılım
20 Mar 2015
Mesajlar
8
Cenk, çarşamba günü kartal'da hastane inşaatına arkadaşı ziyarete gittim oradan z motoya geçtim. Hamdi Bey siyahı görebilirsin demişti. Tesadüf senin motorda servisteydi böylece gri'yi ( siyahı ) de görmüş oldum. Hatırlarsan Ağbi, ben gelir gösteririm demiştin ( nasıl cümle oldu bu mk... :pl: ) bak kısmet sanaymış gene de :queen: senin motoru görmüş oldum.

daha önceki yazılarımdan biliyorsunuz, siyahını canlı görüp beğenmedikçe almam diyordum. siyahı gördüm ve ÇOOOK GÜZEEELLLllll.. :cat:
para cepte duruyor yan tarafları banka ama o akşam ben gene Samsuna dönücem ( binemeyeceğim yani ) alamadım motoru. :salut:
saiyahında endişem renk hatlarını gizler mi; ya kendini belli etmezse idi. hiç alakası yok siyah ( füme aslında ) detaylar ortada, sedefli, mat ama parlaksı çok güzel alet. hatta tabeladan yansıyan yeşili yansıttı ben yanar döner boya sandım önce. sonra uyandım. :sunny: Allah sahiplerine bağışlasın, kazasız belasız.. :)
bir de bu sefer 250liklerde oradaydı. onlarına bir selesine oturup nasıllarmış diye baktım. 250likler ciddi ince yapıda ve oturuşları duke yakın oldukça agresif. duke ayarı gibi. 300 lük yandaki giydirmelerle çok daha kalıplı duruyor. şehir içinde bir parça sıkıntı ama alet büyük abisi 800'e benziyor. çok karıştıran olur şehir içinde sorarlar bize: kaçlık bu alet diye? atış serbest!.. :thumleft:

Rahmi bey yeşil sırasının bana geldiğini gelecek ilk yeşilin benim olacağını söyledi daha da mutlu oldum :)

Ben de ABS li yeşil için ilk sıradayım :)
 
Katılım
14 Eki 2012
Mesajlar
29
Hayırlı olsun çok güzel bir makine. Bu arada kendi motorum için uzun zamandır kovaladigim kuyruk üstü çantayı da bulmuşsunuz. Sakıncası yoksa nereden ve ne sekikde temin edebildiginizi sorabilir miyim? Zira Turkiye'de dagiticlari yok sanırım ve yurtdışında da fc moto dahil pek çok bilindik sitede stoklarda gozukmuyordu. Şimdiden cevabınız için teşekkürler.
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Teşekkürler,
Çantayı fc-moto.de'den aldım, ben aldıktan sonra stoklardan çıkardılar galiba, bana göndermeleri de biraz uzun sürdü açıkcası fakat beklediğime değdi doğrusu.
Internet'te çok aradım fakat fc-moto.de'den başka Türkiye'ye gönderen mağaza bulamadım, fc-moto.de'deki fiyatlar biraz yüksekti, hatta daha da zamlamışlar sanırım, bana %5 indirim ile 73 EUR + kargo ücretine geldi.
 
Katılım
14 Eki 2012
Mesajlar
29
İnanın oldukça iyi bir fiyata satın alimissiniz. Kriega'nin kendi websitesinde denedim. 70 pound ürün bedeli çıkardılar buna ek olarak 30 pound da kargo hesapladilar. Ve vazgeçtim elbette. Sizinkinin gumruge takilmamasina da sevindim. Fc moto'nun gönderileri ptt vasıtasıyla mi geliyor?
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Evet PTT ile geldi, gönderildikten sonra 10 gün içerisinde elimdeydi, bir tek 5 TL almış postacı, o da 3.60 alması gerekirken evdekilerden fazla para almış. Benim de ilk alışverişimdi fc-moto.de'den. Sorunsuz geçti, bence takip edin stoklara girer belki bir süre sonra.
 
Katılım
14 Eki 2012
Mesajlar
29
Hızlı cevabınız için tekrar teşekkürler. Nazar değmesin. Ben de ilk etapta us20 devamında modüler kullanım için ek olarak bir yahut iki adet us10 kovalayacagim. Şayet karşılaşırsak bir şekilde uzun dönem kullanim izlenimlerinizi de almaktan memnuniyet duyarım. Şimdilik hoscakaliniz ve tekeriniz düz bassın!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst