hocam, motosiklet sanırım CBF1000 idi sizin öncesinde??? Özellikle CBF1000 ile bir mukayeseli yorum rica ediyorum ilk firsatta. Benim taptığım bir makinedir CBF1000. Yorumunuz gerçekten benim satınalmam ile ilgili yönlendirici olacak Tracer'i... Şimdiden teşekkürler..
Arkadasım hafta sonu hava soguk olmasına ragmen,
artık yeter binmem lazım dedim ve şileye doğru yola koyulduk
vfr 1200 crostourer ile iki motor.
yaklaşık 170 km yol yaptım.
motor hakkındaki izlenimlerim şöyle
1-motor cbf1000 e göre daha sert
2-ondan çooook daha hafif ve kullanımı yönlendirilmesi çok rahat
3-yakıtı çok iyi rodaj olmasına ragmen 5,6 yaktı toplamda hala full gözüküyor depo
4-motor cidden hafif cbf 1000 e göre alt devirleri çok seri
rodajdan dolayı tam gazı çeviremesemde 5 6 binlerde kullandım atıyorum 3.vites
3 binlerdeyken gazı yavasca cevirdiğinizde saglam hızlanıyor
bu arada surus standart modda yapılıyor
6.vites 6000 devirde yaklasık 145 150 km gibi çıkıyor
a modunu denemedim servisten bu yönde telkin aldım
donuşte b modunu denedim cidden artçı ve sehir içinde bu mod super
gazı cevirdiğinizde birden diil çok yavas veriyor gazı kapattıgınızdada birden yıgılmıyor
yavas yavas gaz kesiyor artcılar çooook rahat eder anlıycanız.

virajı güzel ama cbf daha soft ve yumusak idi ön cam yetersiz ruzgar alıyosunuz
cbf de öyleydi camla çözdük bunun camı turing olanı igrenc oldugundan ön cama difuzor sart
5-cbf te oldugu gibi arkayı net göremiyorsunuz kollardan kesinlikle yukseltme uzatma takılacak
6-ekran çok daha fonksiyonel ve guzel giderken habire kurcalayasınız geliyor
herseye ulaşıyorsun çok zevkli
7-cbf ile bu tamamen farklı motor fakat hafifliği çok buyuk avantaj cok rahat
yönlendiriyorsun sehir içindede cbf daha zordu cbf den baya yuksek ayak anca değiyor
denedikçe size daha detayları vericem arkadaslar
bu benim yaptığım acemice birkaç yorumdan ibarettir bilginize siz gene aramızdaki ustalara mutlaka danısın
birazda fotolar.
