Yol Kayıt Kask Kamerası (Action camera) sahipleri bilgi paylaşımı

Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Herkese merhabalar.
sj4000 wi-fi kamera da yapılan kaydı hergün bilgisayarda boşaltıyor muyuz? Yoksa kayıt yaptıkça, ilk çektiği videolardan yavaş yavaş siliyor mu?
Benim istediğim kayıt yaptıkça eski kayıtların üzerine kaydederek gitsin. Sadece ben arada istedigim yerleri bilgisayardan alayım.
 
Katılım
27 Kas 2014
Mesajlar
161
hero siparişi verdim yan kask bağlama aparatı.Yarın elimde olucak.Genel memnuniyet nedir arkadaşlar hero da?
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
Herkese merhabalar.
sj4000 wi-fi kamera da yapılan kaydı hergün bilgisayarda boşaltıyor muyuz? Yoksa kayıt yaptıkça, ilk çektiği videolardan yavaş yavaş siliyor mu?
Benim istediğim kayıt yaptıkça eski kayıtların üzerine kaydederek gitsin. Sadece ben arada istedigim yerleri bilgisayardan alayım.

Ayarı var, isterseniz kayıt yapıkça öncekileri siliyor, istersen normal çekim gibi hafıza dolunca duruyor.

Bu arada DİKKAT !!!! sd21 pro kamera ve ekipmanlar geldi yalnız faturada 8gb sandisk hafıza kartı olmasına rağmen hafıza kartı çıkmadı. Hepsiburadanın kargo kolisi kapalıydı ancak aletin orjinal ambalajının kapağı kutunun içinde açıktı. Birileri de kameranın lensindeki koruma jelatinini parmaklamış, izi görünüyor.
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Ayarı var, isterseniz kayıt yapıkça öncekileri siliyor, istersen normal çekim gibi hafıza dolunca duruyor.

Bu arada DİKKAT !!!! sd21 pro kamera ve ekipmanlar geldi yalnız faturada 8gb sandisk hafıza kartı olmasına rağmen hafıza kartı çıkmadı. Hepsiburadanın kargo kolisi kapalıydı ancak aletin orjinal ambalajının kapağı kutunun içinde açıktı. Birileri de kameranın lensindeki koruma jelatinini parmaklamış, izi görünüyor.
cevap için tesekkurler
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
Ben bir farkını göremedim ve sipariş verdim pro versiyonunu. Siz nasil bir fark gördünüz yazar mısınız?

şöyleki silver'da mağaracılar bisikletçiler için kask bağlantı ekipmanları var. pro'daki yapışkanlı silverda lastikli bir parça var gibi gibi.

aldığım next sd21 bugün eliem ulaştı; yalnız bu bayağı büyük gibi. yani koruma kabıyla birlikte. kaska böyle mi takıyoruz bunu :):):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------

Ayarı var, isterseniz kayıt yapıkça öncekileri siliyor, istersen normal çekim gibi hafıza dolunca duruyor.

Bu arada DİKKAT !!!! sd21 pro kamera ve ekipmanlar geldi yalnız faturada 8gb sandisk hafıza kartı olmasına rağmen hafıza kartı çıkmadı. Hepsiburadanın kargo kolisi kapalıydı ancak aletin orjinal ambalajının kapağı kutunun içinde açıktı. Birileri de kameranın lensindeki koruma jelatinini parmaklamış, izi görünüyor.

bugün hepsiburada ile konuştum, hafıza kartı çıkmadı dedim, bir de benim de kutumun bantları açık geldi. onu da sordum kontrol için mi diye. aramadıysanız hemen hb müşteri hizmetlerini arayın; 13 gün içerisinde göndereceklerini söylediler. çok işimize yaramayacak ama yedek olur :)
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
ben de bugün teslim aldım, içinden SD kart çıkmadı ve su geçirmez kabın 1 tuşu kırık çıktı :pr:

hb ye yazdım bakalım inş. iade fln uğraştırmadan eksikleri giderirler.
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
şöyleki silver'da mağaracılar bisikletçiler için kask bağlantı ekipmanları var. pro'daki yapışkanlı silverda lastikli bir parça var gibi gibi.

aldığım next sd21 bugün eliem ulaştı; yalnız bu bayağı büyük gibi. yani koruma kabıyla birlikte. kaska böyle mi takıyoruz bunu :):):)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------



bugün hepsiburada ile konuştum, hafıza kartı çıkmadı dedim, bir de benim de kutumun bantları açık geldi. onu da sordum kontrol için mi diye. aramadıysanız hemen hb müşteri hizmetlerini arayın; 13 gün içerisinde göndereceklerini söylediler. çok işimize yaramayacak ama yedek olur :)


Ben özellik olarak farklı zannetmistim. Ekipmanlar farklı evet. Bir de boyutu çok büyük videolardan izlemiştim zaten. Baya kalas gibi bisey. :D
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
18
Merhaba herkese abiler ben size bir soru sormak istiyordum kamerayı aldığımızda bu aparatlarin hepsi içinde oluyor mu extra biz mi aliyoruz
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
marka modele göre değişiyor. ayrı ayrı da alabilirsiniz hepsini bir kutuda da..
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
hepsiburada'daki next sd21 pro içerisinden neredeyse her şey çıktı. tabi sd kart eksik onu da bildirdim gönderecekler. ama zaten en az bi 32gb lazım.

arkadaşlar şimdi benim sorularım var; bu aşağıdakiler nedir?

IMG_1793_zpspscqhdsg.jpg

IMG_1792_zpsoboiv75g.jpg

IMG_1791_zpshz8jqtfu.jpg
 
Katılım
25 Haz 2014
Mesajlar
438
hepsiburada'daki next sd21 pro içerisinden neredeyse her şey çıktı. tabi sd kart eksik onu da bildirdim gönderecekler. ama zaten en az bi 32gb lazım.

arkadaşlar şimdi benim sorularım var; bu aşağıdakiler nedir?

http://i6.photobucket.com/albums/y207/phradrel/IMG_1793_zpspscqhdsg.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y207/phradrel/IMG_1792_zpsoboiv75g.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y207/phradrel/IMG_1791_zpshz8jqtfu.jpg

En üstteki çift taraflı bant gibi duruyor da alttakileri cozemedim insan posetinden çıkartır öyle koyar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------

hepsiburada'daki next sd21 pro içerisinden neredeyse her şey çıktı. tabi sd kart eksik onu da bildirdim gönderecekler. ama zaten en az bi 32gb lazım.

arkadaşlar şimdi benim sorularım var; bu aşağıdakiler nedir?

http://i6.photobucket.com/albums/y207/phradrel/IMG_1793_zpspscqhdsg.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y207/phradrel/IMG_1792_zpsoboiv75g.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y207/phradrel/IMG_1791_zpshz8jqtfu.jpg

arkadaşlar sj4000 wifi nin türkçe dil destedği var mı?


Türkçe dil desteği yok.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
:):):) belki çıkarılmaması gereken bir şeydir diye henüz el atmadım. bu arada sd21 aksesuarları, garantisi ve bir günde kapıya ulaşması gibi sebeplerden sj4000'i elememe sebep oldu. ben de video paylaşırım akşama.
 
Katılım
26 Haz 2007
Mesajlar
1,248
hepsiburada'daki next sd21 pro içerisinden neredeyse her şey çıktı. tabi sd kart eksik onu da bildirdim gönderecekler. ama zaten en az bi 32gb lazım.

...


....

aldığım next sd21 bugün eliem ulaştı; yalnız bu bayağı büyük gibi. yani koruma kabıyla birlikte. kaska böyle mi takıyoruz bunu :):):)


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:08 ----------



bugün hepsiburada ile konuştum, hafıza kartı çıkmadı dedim, bir de benim de kutumun bantları açık geldi. onu da sordum kontrol için mi diye. aramadıysanız hemen hb müşteri hizmetlerini arayın; 13 gün içerisinde göndereceklerini söylediler. çok işimize yaramayacak ama yedek olur :)

Teşekkürler phradrel, ben de şimdi aradım, eksik olan 8gb hafıza kartını 3 iş günü içinde göndericeklerini söylediler(telefonda konuşan bayan arkadaş konuya hakim ve çok nazikti, müşteri ilişkilerini bilen birisiydi sağolsun), konu ile alakalı mail de geldi hemen.


Aparatların içinde 1 adet daha kapak var, bu sjcam sj4000 varyasyonlarındaki gibi delikli değil de yine su geçirmez/deliksiz ama koruma kabının üstünde olanından daha ince, kameranın arkasına ekranı ya da extra pili takmadan sugeçirmez kabı kapatmak için düşünülmüş(ekranın ve pilin girdiği güç/data kısmını kapatacak bir plastik de var paketin içeriğinde). Yani o kapağı takarsanız koruma kabıyla birlikte kamera boyutu sj4000 boyutuna iniyor ama tabi ekran falan olmuyor. Kameranın açma kapatma tuşu koruma kabından aktif edilemiyor, bunun yerine uyku modu düşünülmüş ve kumandasında uyandırabiliyorsunuz. Kumandası çok kullanışlı geldi gerçekten de.

Kameranın menü Türkçeleştirmeleri ve kullanım klavuzu Türkçe çevirileri iyi değil, ne nedir anlayamıyorsunuz, ingilizceniz varsa ingilizcelerini okuyun.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2014
Mesajlar
332
Sd21 Pro'mu hemen hemen motoru kullandığım hergün kullanıyorum..Çok ta memnunum...Başka bir konuda bir arkadaş ortaya atarak "Sd 21" seçeneğini kafa karıştırdığımı belirtmişti (Yanlış anlaşılmasın iyi niyetli olarak :) ) Kafa karıştıracak birşey yok..Alanlar pişman olmayacaktır..Gönülleri ferah olsun...Yalnız 64 Gb Micro Sd alacak arkadaşlar direk 64 almasın bence, çünkü kaybedildiğinde ya da karttaki herhangi bir teknik sorunda kayıtlarını verilerini kaybedebilirler..Kendim fotoğraf ile de ilgilendiğimden genelde parça parça hafıza ürünleri kullanırım.Kameramda da 32Gb ve 16 Gb olarak ayrı ayrı 2 kartım var.1 saat boyunca 1080 veya 720p çekim yaptığınızda "ortalama" 5 Gb gibi bir alan kaplıyor..(Mov uzantılı dosya olduğundan) Ancak video işlerken karşılığını alıyorsunuz Mp4 e göre daha ham bir görüntü olduğundan,(Tıpkı photoshoptaki ve fotoğraflardaki .raw formatı gibi) işlerken daha güzel işler başarabiliyorsunuz...
 
Katılım
31 Mar 2012
Mesajlar
159
:):):) belki çıkarılmaması gereken bir şeydir diye henüz el atmadım. bu arada sd21 aksesuarları, garantisi ve bir günde kapıya ulaşması gibi sebeplerden sj4000'i elememe sebep oldu. ben de video paylaşırım akşama.

Bizde sd21 pro aldım. video çektim. rüzgar sesi çok alıyor. gece çekimi orta seviyede
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
18
Abiler merhabalar size birşey danışmak istiyorumhttp://m.aliexpress.com/item/1970386058.html?productId=1970386058&productSubject=Free-shipping-Original-SJ4000-WiFi-SJCAM-Diving-30M-Waterproof-Sport-Action-GoPro-Style-Cam-Extra-1pcs&tracelog=wwwdetail2mobilesitedetail
Alışveriş yapmak istiyorum güvenilir mi ve aldığım da aparatları içinde mi olucak ayrı ayrı mi alicam bilmiyorum bi yardim ederse iz saygilar
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
Sd21 Pro'mu hemen hemen motoru kullandığım hergün kullanıyorum..Çok ta memnunum...Başka bir konuda bir arkadaş ortaya atarak "Sd 21" seçeneğini kafa karıştırdığımı belirtmişti (Yanlış anlaşılmasın iyi niyetli olarak :) ) Kafa karıştıracak birşey yok..Alanlar pişman olmayacaktır..Gönülleri ferah olsun...Yalnız 64 Gb Micro Sd alacak arkadaşlar direk 64 almasın bence, çünkü kaybedildiğinde ya da karttaki herhangi bir teknik sorunda kayıtlarını verilerini kaybedebilirler..Kendim fotoğraf ile de ilgilendiğimden genelde parça parça hafıza ürünleri kullanırım.Kameramda da 32Gb ve 16 Gb olarak ayrı ayrı 2 kartım var.1 saat boyunca 1080 veya 720p çekim yaptığınızda "ortalama" 5 Gb gibi bir alan kaplıyor..(Mov uzantılı dosya olduğundan) Ancak video işlerken karşılığını alıyorsunuz Mp4 e göre daha ham bir görüntü olduğundan,(Tıpkı photoshoptaki ve fotoğraflardaki .raw formatı gibi) işlerken daha güzel işler başarabiliyorsunuz...

henüz almadım ama bir 32gb sandisk class10 alacağım. ben çok geri kalmışım teknolojiden önereceğiniz kart var mıdır? aynı kartın class 10 olup da bir sürü yazma okuma varyasyonu var; baktıkça kafam karıştı. sanırım standart bir class10 işimizi görecektir.

Bir de video düzenleme için ne kullanıyorsunuz? cnet'ten güzel bir program indirdim ama hata verdi. basit bi converter ve kesme biçme yapacak program yeterli aslında :( saatlerdir uğraşıyorum :s

Bizde sd21 pro aldım. video çektim. rüzgar sesi çok alıyor. gece çekimi orta seviyede

bugün çektiğim video su geçirmez kabın içerisinden bile acayip bir rüzgar sesi aldı. bu sesi kesmenin yolunu düşünüyordum ben de :)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
bugün çektiğim video su geçirmez kabın içerisinden bile acayip bir rüzgar sesi aldı. bu sesi kesmenin yolunu düşünüyordum ben de :)

1* deadcat mikrofon bulabilirsiniz ( tabiri bu tüylü yani hani film çekenlerin taşıdıkları gibi ama ufak. )
2* rüzgar almayan bir yerinize harici mikrofon yerleştirebilirsiniz. ( video işleme programınız harici sesi ekleyebilmeli ve eş zamanlamasını ( senkronizasyonu) yapabilmelisiniz. )
3* hali hazırdaki mikrofonunuzu rüzgar sesini kesen bir deadcat ( tüylü lılıf ) giydireceksiniz ve yine nispeten hava ile olan doğrudan temasını kesmelisiniz.
4* rüzgar almayan bir yerinize mikrofon koyup doğrudan kameraya takabilirsiniz.

hangi kamerayı kullanırsanız kullanın. rüzgar problemdir. genellikle harici mikrofon ya da ses kayıt cihazları ile çözülebiliyor.

https://www.youtube.com/watch?v=PVULgH3mOtw

https://www.youtube.com/watch?v=xGNjPQNDrWY
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst