- Katılım
- 8 Mar 2015
- Mesajlar
- 107
Arkadaşlar selamlar
Biliyorsunuz bende Z300 abs modeli vardı. Ön fren manetinin iki parmakla tam sıkıştıramamaktan şikayetçiydim. Daha doğrusu balataların tam ısırması için fren manetini tam anlamı ile elciğe yapıştırmam gerekiyordu. İki parmakla sıkıştırmak istediğimde diğer iki parmak yüzünden manet elçiğe yapışamıyordu ve tam sıkıştırmıyordu.
Manet çok kolay iki parmak ile sıkıştırılabilecek sertlikte bu arada.
Cumartesi günü Z motora gittim. Burak usta ile birlikte baktık. Sağolsun baya ilgilendi. Ancak Z300 deki tüm abs li modellerde bu şekilde olduğunu ve yapılabilecek bir şey olmadığını söyledi. Hatta orada teslim bekleyen 2 adet Z300 vardı. Birisi abs li diğeri abs siz. İkisinde de baktık. Gerçekten ABS li modelde benim fren maneti ile aynı durum geçerliydi. ABS siz olanda ise tam tersi standart durum geçerliydi. Bu noktada hollanda ya yazacaklarını söylediler. Ancak kısa vadede pek bir değişiklik olamayacak gibi. Bu yüzden spor kısa manet siparişi verdim yurtdışından. İki parmak sıkılabilecek yumuşaklıkta olduğu için açıkçası kısa manetten pek çekinmiyorum. Bakalım gelince takalım bir değişiklik olacak mı.
Z300 ABS alacak arkadaşlar için freni dört parmak sıkıştırmak zorunda olduklarını lütfen unutmasınlar.
Biliyorsunuz bende Z300 abs modeli vardı. Ön fren manetinin iki parmakla tam sıkıştıramamaktan şikayetçiydim. Daha doğrusu balataların tam ısırması için fren manetini tam anlamı ile elciğe yapıştırmam gerekiyordu. İki parmakla sıkıştırmak istediğimde diğer iki parmak yüzünden manet elçiğe yapışamıyordu ve tam sıkıştırmıyordu.
Manet çok kolay iki parmak ile sıkıştırılabilecek sertlikte bu arada.
Cumartesi günü Z motora gittim. Burak usta ile birlikte baktık. Sağolsun baya ilgilendi. Ancak Z300 deki tüm abs li modellerde bu şekilde olduğunu ve yapılabilecek bir şey olmadığını söyledi. Hatta orada teslim bekleyen 2 adet Z300 vardı. Birisi abs li diğeri abs siz. İkisinde de baktık. Gerçekten ABS li modelde benim fren maneti ile aynı durum geçerliydi. ABS siz olanda ise tam tersi standart durum geçerliydi. Bu noktada hollanda ya yazacaklarını söylediler. Ancak kısa vadede pek bir değişiklik olamayacak gibi. Bu yüzden spor kısa manet siparişi verdim yurtdışından. İki parmak sıkılabilecek yumuşaklıkta olduğu için açıkçası kısa manetten pek çekinmiyorum. Bakalım gelince takalım bir değişiklik olacak mı.
Z300 ABS alacak arkadaşlar için freni dört parmak sıkıştırmak zorunda olduklarını lütfen unutmasınlar.