Scooterı bırakarak ikinci motoruma geçmiş bulunmaktayım

Katılım
24 Ara 2014
Mesajlar
68
Uzun süreli araştırmalarım sonucu aklımda birsürü 250cc cruiser , chopper modeller vardı. Bugün daelim daystar 250yi görme fırsatım oldu. Çok beğendim hiç aklımda yokken 9 taksitle sıfırını aldım. :) Bu motoru bilenler yorumlarını paylaşabilir mi ?
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
437
Hayırlı Olsun :)

ne kadara aldınız ?

laptom-keske-benim-olsa.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
başlangıç için bence en iyisi gv 250 (hyosung) tabi o biraz daha böyle kaba, bu biraz daha sportif keskin gözukuyor açıkcası güzelmiş hayırl olsun
 
Katılım
15 Mar 2009
Mesajlar
657
Uzun süreli araştırmalarım sonucu aklımda birsürü 250cc cruiser , chopper modeller vardı. Bugün daelim daystar 250yi görme fırsatım oldu. Çok beğendim hiç aklımda yokken 9 taksitle sıfırını aldım. :) Bu motoru bilenler yorumlarını paylaşabilir mi ?

Çok güzel farklı ve ekonomik bir chopper. Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin. Cüssesi nasıl hep merak etmişimdir. En kısa zamanda fotoğraflarınızı ve deneyimlerinizi paylaşmanızı bekleriz.
 
Katılım
24 Ara 2014
Mesajlar
68
Tabiki. Akşam saatlerinde evime gelecek. Sabırsızlıkla bekliyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst