- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Mondial 100mg superboy motorum var.
sürekli bi yerlerine bişey oluyor , gidiyorum servise para alıyorlar.
bugünde 40km gittim 3 saat oturdum ve tekrar geldim gelirken subapların vurduğunu duydun sırıl sırıl gittim adamlar ayar lazım dedi kaça mal olur dedim xxtl dedi . bıktım artık para ödemekten onu geçtim beni sinir eden durum şuki , Motorum vites deyken çalışmıyor depriyaja bakmak gerekiyor ve öyle çalışıyor oradaki depriyaja basmayı algılayan küçük buton bozuldu ona bile para aldılar . km bakımları ücretli arkadaşlar sizce doğrumu yapıyorlar yoksa para koparmakmı amaç çünki bulunduğum yer köy yeri ve herkez mondial kullanıyor ve kafalarına göre işler yapıyorlar yardım edin arkadaşlar ne yapmam gerek ?
sürekli bi yerlerine bişey oluyor , gidiyorum servise para alıyorlar.
bugünde 40km gittim 3 saat oturdum ve tekrar geldim gelirken subapların vurduğunu duydun sırıl sırıl gittim adamlar ayar lazım dedi kaça mal olur dedim xxtl dedi . bıktım artık para ödemekten onu geçtim beni sinir eden durum şuki , Motorum vites deyken çalışmıyor depriyaja bakmak gerekiyor ve öyle çalışıyor oradaki depriyaja basmayı algılayan küçük buton bozuldu ona bile para aldılar . km bakımları ücretli arkadaşlar sizce doğrumu yapıyorlar yoksa para koparmakmı amaç çünki bulunduğum yer köy yeri ve herkez mondial kullanıyor ve kafalarına göre işler yapıyorlar yardım edin arkadaşlar ne yapmam gerek ?