Kawasaki Kawasaki Z300 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Ucka Bey, aynalar ninjalardaki gibi tık tık öne-arkaya katlanamıyor galiba? sabit gibi görüyorum fotoğraflarından ne dersiniz?
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
herkes yalan,gerçek sensin z300.kalite paçalarından akıyor motorun.yakından görmeniz lazım.yeşiliyle nikah kıyamadım yastayım.

Vallahi ne yalan söyleyim, fuarda Ninja 250 SL'i inceledikten sonra, bu makinenin yanına gidince "yuh artık" dedim. Boyası,grenajları, göstergesi, parçaların işçiliği çok daha iyi. Yanıma gelen arkadaş 'z800'mi bakıyorsun daha, hadi gidelim' dedi, gerçeği söyledim o da çok şaşırdı :)
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Suleyman Bey,

Kontrol etmedim ancak aynalar katlanabilir gibi gorunmedi gozume.Gidon mesafesinin naked olmasından dolayı genis,uzun olmasıyla alakalı olabilir diye dusunuyorum.
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Bekliyorum hala gelmedi.. Gelir gelmez buraya yazacağım.. Avro da uçuşa geçti bu arada..
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Arkadaşlar, kaporamı bıraktım bekliyorum. ( güle güle inazuma :king: pcx'i de xmax'la değiştirdim mi tamam. aslında trafikte pcx in yeride dolmaz ama ??? )

2 gün önceki durum ilk parinin tamamı satılmış, ikinci partide sadece 2 siyah kalmıştı. biri ABS li; biri düz.

Dükkanda siyah olmadığı için canlı canlı göremedim bu yüzden cesaret edip boştaki siyahı alamadım.
ama yeşili çok beğendim canlı canlı görünce muhteşem yaptıklarını düşündüm. boyası harika. sele bana çok az yüksek geldi. topuklarım çok az havada kaldı boy 1.72m., oturuş ninja 300e yakın, ama gidon az yüksek biraz daha dikçe ama dik değil öne eğik oturuluyor. duke'ü andırıyor ama duke kadar agresif değil. İşçiliği çok beğendim.
herkese kazasız belasız sürüşler.

not: ktm ye son bir şans verip duke 390 ı teste gittim. daha önce de randevu ile gitmiştim. ama servisteydi. (randevu -servis nasıl oluyorsa!!) 200 lüğü test etmiş ve çok beğenmiştim. 390 bu sefer arızalanmış servisteydi. dolayısı ile denemek kısmet olmadı. kawasaki kazandı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Benim de ilk motorum pcx idi, geçen sene xmax ile takas ettim. xmax büyük görünüyor fakat neredeyse pcx kadar rahat kullanılıyor trafikte. Tavsiye ederim.
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Merhaba arkadaşlar

Bildiğim kadarıyla TR deki ilk Z300 sahibiyim :) En azından bayi o şekilde söylemişti. 24 Şubatta motorumu teslim aldım. Yukarıdaki mesajların birisinde söylenen ABS li Siyah (aslında siyah değil o konuya ayrıca değimeceğim) model benimdi. Kur 2.64 ken hazır olan para ile siparişini vermiştim. Bana gelişi yakjlaşık 16.400 TL oldu.

İlk motorum. O yüzden şurası iyi burası kötü diyebileceği bir tecrübem olmadı. Ancak sizin sorularınız olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.

Gelelim renk konusuna. Aslında renk gri arkadaşlar. Grenajlar çamurluklar mat siyah renkte. Ancak depo, far çevresi ve kuyruk bölümü füme ye çalan bir gri renkte.

Bu arada facebook üzerinde Z300 Türkiye grubu olmadığı için kurdum. İsteyenler oraya da üyelik yapabilirler. Burası da orası içinde amaç, Z300 için bilgi alışverişini güçlendirmek.

10988296_10152708121826099_9210748708678639972_n.jpg

10995343_10152715194861099_1579164593369453740_n.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Cenk Bey hoşgeldiniz. gün ışığında çekilmiş fotoğraflar güzel olurdu. :)
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Hoş bulduk .. :)
İlk fırsatta (havaların durumuna bağlı olarak) çekip paylaşacağım.
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Arkadaşlar, kaporamı bıraktım bekliyorum. ( güle güle inazuma :king: pcx'i de xmax'la değiştirdim mi tamam. aslında trafikte pcx in yeride dolmaz ama ??? )

2 gün önceki durum ilk parinin tamamı satılmış, ikinci partide sadece 2 siyah kalmıştı. biri ABS li; biri düz.

Dükkanda siyah olmadığı için canlı canlı göremedim bu yüzden cesaret edip boştaki siyahı alamadım.
ama yeşili çok beğendim canlı canlı görünce muhteşem yaptıklarını düşündüm. boyası harika. sele bana çok az yüksek geldi. topuklarım çok az havada kaldı boy 1.72m., oturuş ninja 300e yakın, ama gidon az yüksek biraz daha dikçe ama dik değil öne eğik oturuluyor. duke'ü andırıyor ama duke kadar agresif değil. İşçiliği çok beğendim.
herkese kazasız belasız sürüşler.

not: ktm ye son bir şans verip duke 390 ı teste gittim. daha önce de randevu ile gitmiştim. ama servisteydi. (randevu -servis nasıl oluyorsa!!) 200 lüğü test etmiş ve çok beğenmiştim. 390 bu sefer arızalanmış servisteydi. dolayısı ile denemek kısmet olmadı. kawasaki kazandı :)

Bence iyi olan kazanmış :mrgreen: Forumdaki yorumlarınıza katılıyorum, fuarda işçiliği özellikle boyası çok hoşuma gitmişti. Düşük cc'de alınacak en iyi makine bence. Kararsızlığınız bitmiş, kazasız belasız sürüşler :)

Merhaba arkadaşlar

Bildiğim kadarıyla TR deki ilk Z300 sahibiyim :) En azından bayi o şekilde söylemişti. 24 Şubatta motorumu teslim aldım. Yukarıdaki mesajların birisinde söylenen ABS li Siyah (aslında siyah değil o konuya ayrıca değimeceğim) model benimdi. Kur 2.64 ken hazır olan para ile siparişini vermiştim. Bana gelişi yakjlaşık 16.400 TL oldu.

İlk motorum. O yüzden şurası iyi burası kötü diyebileceği bir tecrübem olmadı. Ancak sizin sorularınız olursa elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.

Gelelim renk konusuna. Aslında renk gri arkadaşlar. Grenajlar çamurluklar mat siyah renkte. Ancak depo, far çevresi ve kuyruk bölümü füme ye çalan bir gri renkte.

Bu arada facebook üzerinde Z300 Türkiye grubu olmadığı için kurdum. İsteyenler oraya da üyelik yapabilirler. Burası da orası içinde amaç, Z300 için bilgi alışverişini güçlendirmek.

http://s7.postimg.org/zfc2bgr0r/10988296_10152708121826099_9210748708678639972_n.jpg
http://s12.postimg.org/rbidh53lp/10995343_10152715194861099_1579164593369453740_n.jpg

Ben fotoğrafları göremedim, size de hayırlı olsun :cat:
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Fuarda en beğendiğim motorlarda ilk 5 içindeydi.
Küçük hacimlilerde ise ilk 2 de.
Parça kalitesi işçiliği cc ye göre heybeti müthiş güzel bir motosiklet olmuş. Ben çok beğendim.
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
çok teşekkür ederim. Aleti bayağı gösterişli yapmışlar. Hatta ninjadan bile daha iyi olabilir?
Allah hepimizi korusun.

Bence iyi olan kazanmış :mrgreen: Forumdaki yorumlarınıza katılıyorum, fuarda işçiliği özellikle boyası çok hoşuma gitmişti. Düşük cc'de alınacak en iyi makine bence. Kararsızlığınız bitmiş, kazasız belasız sürüşler :)
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Arkadaşlar belki biliyorsunuz belki bilmiyorsunuz; bizim makinelerde kaydırmalı debriyaj (Slipper Clutch) denen bir olay var. Ani vites düşürmelerinde arka tekerin anlık kilitlenmesini engelleyen bir sistem. Genelde orta ve üst segment motorlarda olan bir sistem bildiğim kadarıyla.
Z300 ilk motorum. Açıkçası vites küçültmelerinden çekiniyordum almadan önce. Vites küçültmek biraz tecrübe ile ilgili olduğunu biliyordum.
Ancak şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım. Hatta ilk zamanlarda yumuşak virajlarda ani vites küçültmeleri bile yaptım. Herhangi bir şekilde anlık kilitlenme yaşatmadı.
Z300 ü daha bir sevdim :)
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Arkadaşlar belki biliyorsunuz belki bilmiyorsunuz; bizim makinelerde kaydırmalı debriyaj (Slipper Clutch) denen bir olay var. Ani vites düşürmelerinde arka tekerin anlık kilitlenmesini engelleyen bir sistem. Genelde orta ve üst segment motorlarda olan bir sistem bildiğim kadarıyla.
Z300 ilk motorum. Açıkçası vites küçültmelerinden çekiniyordum almadan önce. Vites küçültmek biraz tecrübe ile ilgili olduğunu biliyordum.
Ancak şimdiye kadar hiçbir sorun yaşamadım. Hatta ilk zamanlarda yumuşak virajlarda ani vites küçültmeleri bile yaptım. Herhangi bir şekilde anlık kilitlenme yaşatmadı.
Z300 ü daha bir sevdim :)

Cenk bey, motorun lastikleri Ninja 300'de olduğu gibi IRC lastiklerle mi geliyor bilgi verebilir misiniz rica etsem ?
 
Katılım
8 Mar 2015
Mesajlar
107
Cenk bey, motorun lastikleri Ninja 300'de olduğu gibi IRC lastiklerle mi geliyor bilgi verebilir misiniz rica etsem ?

Maalesef evet IRC ile geliyor :(
Bu yüzden rosso II leri sipariş ettim. Gelecek hafta gelecek. Alacak ve bu motoru ciddi kullanmayı düşünen arkadaşların 600-700 civarı bir lastik masrafını daha düşünmeleri doğru olur sanki.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Hayırlı ugurlu olsun. Çok güzel secim. Benim inazumadan sonraki düşüncem Z300-800 .
Konuyu takipteyim :)
 
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Hayırlı olsun yalnız yeşili ile siyahı çok başka gösteriyor motoru.Yani yeşili daha çok dikkat çekiyor.Siyah renk motorun kaslarını göstermiyor.
Tekrardan kazasız belasız kullanın inşallah
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
22
hayırlı olsun. kazasız belasız kullan inşallah, bence rengi de tipi de on numara :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst