4000 - 5000 tl arası başlangıç motoru ilk motorum ne önerirsiniz ?

Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
merhaba arkadaşlar ilk motorumu alacağım ama çok kararsız kaldım aklımda honda cbr125r var onunda fiyatı yüksek olduğu için kendimi maddi sıkıntıya sokmak istemiyorum alternatif olarak hangi motorları önerirsiniz ? boyum 1.70 kilom 55 teşekkürler şimdiden :)
 
Katılım
26 Şub 2015
Mesajlar
768
merhaba arkadaşlar ilk motorumu alacağım ama çok kararsız kaldım aklımda honda cbr125r var onunda fiyatı yüksek olduğu için kendimi maddi sıkıntıya sokmak istemiyorum alternatif olarak hangi motorları önerirsiniz ? boyum 1.70 kilom 55 teşekkürler şimdiden :)

Honda alıcaksın. Belki bugun 500 lira bin lira fazla vereceksin ama ileride ne başın ağrıyacak nede diğer aldığın motorlar gibi satarken zarar edeceksin. En temizi Honda CBR 125
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
bende cbr 125r 2. el alma taraftarıyım uygun fiyata bulursam alıcam eğer alamazsam alternatif olarak hangi motoru almalıyım ? bajaj pulsarın 150 cc versiyonu var ama daha türkiyeye gelmedi heralde bakıyorumda bulamadım bi türlü
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
ybr tavsiye edenlere teşekkür ederim ama gönlüm pek ybr den yana değil açıkçası :D

aklımda cbr haricinde şu motorlar var

1.derbi stx 150
2.salcano sb 150
3.kanuni phantom
4.rks titanic 200
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
bilmiyorum kafam çok karışık şuan ama büyük ihtimal ben honda cbr 125r alıcam gibi gözüküyo :D
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
kanuni hakkında olumsuz yorumlar okudum almadan önce hepsini iyi araştır
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
hocam bu ilk motor konusunda o kadar açılmış sohbet var ki konu açmana bile gerek yok açılanlarda yeteri kadar hatta daha fazlası bilgi var :)
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296
sırf servis olayından ötürü honda veya yamaha al derim.

Çinli isterse piyasanın en iyi motorunu yapsın getirtsin, bu sözde servislerle...
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
ybr tavsiye edenlere teşekkür ederim ama gönlüm pek ybr den yana değil açıkçası :D

aklımda cbr haricinde şu motorlar var

1.derbi stx 150
2.salcano sb 150
3.kanuni phantom
4.rks titanic 200


phantom için konuşuyorum piysada sıfırı olsa alınabilir ama kullananların genelde ilk motoru olduğu için bütün acemiliklerini onda atlattılar. piyasadakilerin büyük kısmı sıkıntılı o yüzdeni. yalan yok bende phantom kullandım öyle aman aman bir ağrızası yoktu bir benzin şamandırası arızalanmıştı onuda hemen yenisiyle değiştirdiler.

ama o paraya ne alınır dersen ybr, bajaj (2 motoru var biri 100lük biri 150'lik) tvs apache (şimdi sıfırı nekadar hatırlamıyorum) genelde bu tip motorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst