- Katılım
- 31 Mar 2014
- Mesajlar
- 1,250
Egsoz sessi halledilir. O kolay. Bu da tanıtım videosu gibi bişey heralde;
Teşekkür ederim Atilla abi. Egzoz halledilir demiştin. Tavsiyeni alabilir miyim ?
Fiyatı internette sıfırı 6000-6200 TL. İkinci elini satan ya da aleti kullanan kimseye rastlayamadım daha. Bana 5600'e geldi. 200 lirası kargo..
Kardeşim depo teneke diyorsun da deponun kalın veya sağlam olması avantaj değildir. Zaten deponun üzerinde yük falan taşımayacaksın bu yüzden çelik veya titanyum olacak değil ya. Bir de kaza anında delinmeyip içeri göçmesi gerekir bu yüzden ince (nam-ı diğer teneke) olarak yapılır ki delinip benzinin akmasın.
5200 lira iyi fiyat. Bence tip olarak çok güzel bir motosiklet. Belki biraz zorlar ama alışırsın sonuçta çok güçlü değil. Alışana kadar dikkatli olmak gerekir.
Teşekkür ederim Atilla abi. Egzoz halledilir demiştin. Tavsiyeni alabilir miyim ?
Fiyatı internette sıfırı 6000-6200 TL. İkinci elini satan ya da aleti kullanan kimseye rastlayamadım daha. Bana 5600'e geldi. 200 lirası kargo..