KAWASAKİ Z 400 F CAFE RACER PROJESİ

Katılım
19 Eyl 2014
Mesajlar
30
abi motosiklet sende miydi aldınmı böyle bi makinada bana lazım 5 bine kadar bütçem olacak yaz ortası gibi motor saglam olsun yeter cafe racer çevircem zaten aklımda mz var çevirmek için ama bi böyle bi kawa düşerse hayır demem :)
kolay gelsin.

3 yıldır neredesin kardaşım sen :)
sana satardık hiç başlamadan
ama artık dönüşü yok bitirecem projeyi
birde mz den cafe racer olmaz sanada bi makina bulaım
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
12
3 yıldır neredesin kardaşım sen :)
sana satardık hiç başlamadan
ama artık dönüşü yok bitirecem projeyi
birde mz den cafe racer olmaz sanada bi makina bulaım

fazla bi sürüş deneyimim yok :) ancak su aralar kafam bmw r25-26-27lerde 1950 model civarı oldukları için oldukça yatkın ve uygun fiyata var baya bi veya biraz aranıp böyle bi 400 cc canavar bulacağım artık :)
başlamışken bitirmende en iyisi olur zaten abi şaheser olur resimdeki gibi olursa kolay gelsin tekrar.
 
Katılım
19 Eyl 2014
Mesajlar
30
Hocam haksızlık ediyorsunuz mz çok güzel cafe racer olur :)
Mz olur ama değerli bişey olması lazım . Değerli derken parasal yönden değil manevi yönden

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------

fazla bi sürüş deneyimim yok :) ancak su aralar kafam bmw r25-26-27lerde 1950 model civarı oldukları için oldukça yatkın ve uygun fiyata var baya bi veya biraz aranıp böyle bi 400 cc canavar bulacağım artık :)
başlamışken bitirmende en iyisi olur zaten abi şaheser olur resimdeki gibi olursa kolay gelsin tekrar.

Eyvallah kardeşim.
Bmw iyi seçim birde elektronik ateşlemeye çevir çok uğraşmadan süper bişi olur inş.
 
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
12
En büyük korkum parça ve usta mevzusu abi elektronik ateşleme vs. onlar elimden gelecek şeyler değil ufak tefek şeyleri yaparım ancak asıl problemler karşıma çıktıgında işten anlayan bi usta konyada umarım bulabilirim.
 
Katılım
19 Eyl 2014
Mesajlar
30
En büyük korkum parça ve usta mevzusu abi elektronik ateşleme vs. onlar elimden gelecek şeyler değil ufak tefek şeyleri yaparım ancak asıl problemler karşıma çıktıgında işten anlayan bi usta konyada umarım bulabilirim.

sen bi motor bul bide konu aç elimizdengeleni yapalım
 
Katılım
28 Eki 2011
Mesajlar
198
En büyük korkum parça ve usta mevzusu abi elektronik ateşleme vs. onlar elimden gelecek şeyler değil ufak tefek şeyleri yaparım ancak asıl problemler karşıma çıktıgında işten anlayan bi usta konyada umarım bulabilirim.

Konya da bmw ustası var sen motoru al parayı bas herkes usta
 
Katılım
19 Eyl 2014
Mesajlar
30
Gömlek işini kendimce çözdüm.Yeni gömlek siparişini verdim. 52 mm den 57.75mm e yükselttik. motoru cc sini yükseltmiş olduk.
 
Katılım
22 Ara 2015
Mesajlar
6
Merhaba daha önce ben de bir eski jawa pejat 1954 model toplamışlığım var gerçekten meşakkati ve zor işler birazdan yazacaklarım seni şaşırtacak ama kesinlikle gözden kaçırmaman gereken bir ayrıntı toplama işlemi civatalar üzerinde yapılan bir iş ve sen bu işlemi ikincikez yapıyorsun sıkacağın her civata da mutlaka ama mutlaka civata gevşetmez kullan sonra demedi deme şu ürün sana linkini yollayayım nasıl kullanıldığı burada yazıyor http://www.tamirsepetim.com/products/alcon-72220-dusuk-kuvvet-civata-sabitleyici-10-ml
 
Katılım
19 Eyl 2014
Mesajlar
30
Merhaba daha önce ben de bir eski jawa pejat 1954 model toplamışlığım var gerçekten meşakkati ve zor işler birazdan yazacaklarım seni şaşırtacak ama kesinlikle gözden kaçırmaman gereken bir ayrıntı toplama işlemi civatalar üzerinde yapılan bir iş ve sen bu işlemi ikincikez yapıyorsun sıkacağın her civata da mutlaka ama mutlaka civata gevşetmez kullan sonra demedi deme şu ürün sana linkini yollayayım nasıl kullanıldığı burada yazıyor http://www.tamirsepetim.com/products/alcon-72220-dusuk-kuvvet-civata-sabitleyici-10-ml

Würth marka bir ürün kullanıyorum yaklaşık 6 7 yıldır
 
Katılım
19 Eyl 2014
Mesajlar
30
Y5R3aB.jpg

Ldb0XC.jpg

c6IfeZ.jpg

4Aiw5l.jpg

Q6FKZD.jpg

T8Pgyv.jpg


gömlek işlemleri
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst