100 cup motoru söktüm takmak için yardıma ihtiyacım var

Katılım
27 May 2014
Mesajlar
10
motorumu arızalanması nedeniyle söktüm bozuk parçaları değiştirdim ancak debriyaj tarafındaki kapağı taktığımda vites atmıyor kapak sıkıştırıyor. nasıl takmalıyım bir yardım edermisiniz ?

IMG_20150218_232301_zpskvsicjp1.jpg


IMG_20150218_232235_zpsdtfb0utr.jpg


IMG_20150218_232036_zps98qyvoxh.jpg


IMG_20150218_232009_zpslcgu7cgo.jpg
 
Katılım
11 Kas 2013
Mesajlar
132
Anlaşılan başına iş almışsın eli anahtar tutan herkez yapabilir sökme işini maharet onu geri toplamak.umarım fotolardan bir şekilde yardım edebilen çıkar.kolay gelsin :)
 
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Motorun marka modelini ney?
Debriyaja müdahale ettinmi?
Büyük olasılık o üç kollu bilyalı mekanizmayı yerine oturtamıyorsundur,
Kapağı takarken yerinden kayıyordur,hafif gres sürerek yer değiştirmesini engelleyebilirsin
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Tam bilmiyorum ama bu cup larda debriyaj yok sanırım ayakla vites attıriyorsun sadece
Benimde başıma gelmişti yağı boşaltıp kapağı kapattığımda vites geçmiyordu sonra kapağı tekrar açtım hemen altta vites mandalı gibi birşey var o mandal çıkmıştı takınca vites atmaya başladı
 
Katılım
27 May 2014
Mesajlar
10
cuplarda debriyaj var. vitese bastıgında debriyaj yapıp çektiğinde kavrama yapar. debriyaj ayar vidasıyla biraz oynama yaptım motor eskisinden daha iyi oldu :) teşekkürler

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:58 ----------

sorun krank kitlenmişti tamirci 400 tl dedi bende parçalamayı severimya :cherry: söktüm 100 liraya halletmek için krankı değiştirdim şimdi herşey normal. peki parça değiştirmesinden dolayı erken yag değişimi yapmak gerekirmi hangi yagı önerirsiniz. bu arada motor markası Motoran torro 100 teşekkürler :)
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
36
:)bende de 100 cup var bende kendim söküp yapayım dedim :) baskı somununu açacak uygun anahtar bulamayınca yarım kaldı tanıdık bir tamirci sagolsun parça fiyatına sıfır motor yaptı bana, işin trajikomik tarafı 5 bin liralık motora 500 lira işçilik+parça ücreti istenildimi doğal ama 500 liralık cup a 500 işçilik+parça bedeli biçildimi tabir i caize insana koyuyor işte :) yağ olarak t4 10\40 tı sanırım ben açık araba motor yagıda ekletiyordum önceden şimdi motor sıfırlandı asla kullanmam bide PO nin ürettiği motosiklet için tek tip zaten yagı tavsiye ederim litresi 25 idi
 
Katılım
27 May 2014
Mesajlar
10
:)öneriler için teşekkürler :) peki parça değişimi için erken yag değişimi yapmak gerekirmi ? :)
 
Katılım
27 May 2014
Mesajlar
10
sorun krankı değiştirdiğim için debriyaj kranka tam oturmadı galiba. kapağın dış tarafındaki vidadan amatörce biraz debriyaj ayarı yaptım sorun çözüldü. motor sökmeyle ildili hiçbir bilgim yoktu tamamen mantıksal ve parçalamayı sevdiğimden motoru toplayabildim :)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
sorun krankı değiştirdiğim için debriyaj kranka tam oturmadı galiba. kapağın dış tarafındaki vidadan amatörce biraz debriyaj ayarı yaptım sorun çözüldü. motor sökmeyle ildili hiçbir bilgim yoktu tamamen mantıksal ve parçalamayı sevdiğimden motoru toplayabildim :)

Neden biliyor musun, eski debriyaj azalınca ayarı içeri doğru verdin o da kasıntı yaptı ayırmadı, cublar basittir. Ama bazen öyle bir kıllık yapar oofff dersin
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
sorun krankı değiştirdiğim için debriyaj kranka tam oturmadı galiba. kapağın dış tarafındaki vidadan amatörce biraz debriyaj ayarı yaptım sorun çözüldü. motor sökmeyle ildili hiçbir bilgim yoktu tamamen mantıksal ve parçalamayı sevdiğimden motoru toplayabildim :)



Öyle deme bende çinli motor da yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst