- Katılım
- 27 May 2014
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
motorumu arızalanması nedeniyle söktüm bozuk parçaları değiştirdim ancak debriyaj tarafındaki kapağı taktığımda vites atmıyor kapak sıkıştırıyor. nasıl takmalıyım bir yardım edermisiniz ?
sorun krankı değiştirdiğim için debriyaj kranka tam oturmadı galiba. kapağın dış tarafındaki vidadan amatörce biraz debriyaj ayarı yaptım sorun çözüldü. motor sökmeyle ildili hiçbir bilgim yoktu tamamen mantıksal ve parçalamayı sevdiğimden motoru toplayabildim![]()
sorun krankı değiştirdiğim için debriyaj kranka tam oturmadı galiba. kapağın dış tarafındaki vidadan amatörce biraz debriyaj ayarı yaptım sorun çözüldü. motor sökmeyle ildili hiçbir bilgim yoktu tamamen mantıksal ve parçalamayı sevdiğimden motoru toplayabildim![]()