Motor Hırsızı Mehmet - Video

Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Ar namus şeref haya 0, ne bekliyorsunki 5 ay yatar sonra devam can yakmaya,ülkenin adalet sisteminin ta ....
 
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
429
Bazen düşünüyorum bu yasaları koyanlar ya gerçekten 2 koyunu otlatamayacak seviyede ya diğer ihtimal ortak çalışıyorlar...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Gün gelecek halk yalvaracak şeriat geri gelsin biz bıktık bu durumdan diye..
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Gün gelecek halk yalvaracak şeriat geri gelsin biz bıktık bu durumdan diye..

Valla çok doğru söyledin. Şeriatla yönetilen ülkelere şöyle bi bakalım.
İran, Afganistan, Pakistan, Nijerya...
Refah düzeyleri oldukça yüksek ülkeler. Halk mutluluktan çıldırmış, hepsi çocuklar gibi şen
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Çözüm basit, motosiklet hırsızlığı yapan kişileri 5 yıl indirimsiz net hapis cezasına çarptıracaksın. O 5 yıl boyunca da hapishanede tatil gibi yatırmayacaksın. Demir yollarında, kömür madenlerinde köle gibi çalıştıracaksın. Ondan sonra motorunu evin önüne koy anahtarını al çık, bak bakalım hırsızlık oluyor mu?

Ama kimin umrundaki bizim motosikletlerimiz ?
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Şeriatı bilmem ama şeriat kanunlarının gelmesini isterim, hırsızlık mı yaptı kesin elini aç kalsın ölsün it, halkın parasını mı çaldı taşlayarak öldürün, tecavüz mü etti kesin aletini kan kaybından acı çeke çeke ölsün.

Şeriat kanunu açlıktan ekmek çalanı cezalandırmaz o ekmeği çalacak duruma düşürdüğü için o halkı yönetenin tepesine biner. Bizim tepemizdekiler hep Hz. Ömer' den onun adaletinden bahsediyor ama Hz. Ömer' in yaptıklarının bir milyonda birini bile yapmıyorlar.

Devlet benim maaşımdan 1000 tl vergi kesiyor her ay sonra da ben motor alıcam dediğimde dur hem ötv hem kdv öde diyor. Hani bazılarınız diyo ya çek git burası Türkiye Cumhuriyeti diye burası Türkiye değil arkadaşım o bahsettiğin ülke yok olalı yıllar oldu burası artık "keriz soyan muz cumhuriyeti" her gelen başımıza şu koyunları nasıl yolarız diye düşünür olmuş....
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
59
Tipine s.ctigimm sabah sabah insani dinden imandab cikartiyorlar.. haberlerde izlemistim ben bu piçi daha motor almak aklimda bile yoktu o zamanda ayar olmistum
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba

"Bu adam (?) Nabeerr sen yaa ????? " bol bol tukuruklu bı soylemek lazım suna
 
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
86
Şeriatı bilmem ama şeriat kanunlarının gelmesini isterim, hırsızlık mı yaptı kesin elini aç kalsın ölsün it, halkın parasını mı çaldı taşlayarak öldürün, tecavüz mü etti kesin aletini kan kaybından acı çeke çeke ölsün.

Şeriat kanunu açlıktan ekmek çalanı cezalandırmaz o ekmeği çalacak duruma düşürdüğü için o halkı yönetenin tepesine biner. Bizim tepemizdekiler hep Hz. Ömer' den onun adaletinden bahsediyor ama Hz. Ömer' in yaptıklarının bir milyonda birini bile yapmıyorlar.

Devlet benim maaşımdan 1000 tl vergi kesiyor her ay sonra da ben motor alıcam dediğimde dur hem ötv hem kdv öde diyor. Hani bazılarınız diyo ya çek git burası Türkiye Cumhuriyeti diye burası Türkiye değil arkadaşım o bahsettiğin ülke yok olalı yıllar oldu burası artık "keriz soyan muz cumhuriyeti" her gelen başımıza şu koyunları nasıl yolarız diye düşünür olmuş....

Ben onu şeriat isteyen arkadaşa söylemiştim. Bulunduğumuz durumun vehametinin ben de farkındayım ama bu durumdan şeriatla mı kurtulacağız. Hangi ülke şeriatla düze çıkmış? Akılcı çözümler üreteceğimize uğraştığımız şeye bakın.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Ben şeriat falan bilmem arkadaş. Bu kokuşmuş düzende hangisini uygularsanız uygulayın. Hz. Ömerden bahsetmiş ya arkadaş, o kuralları onun gibi uygulamaya onun gibi adam lazım. Oda yok. Zaten olsa pekala Cumhuriyet rejiminde de bunların önüne geçilebilir. Siz İngilterede hırsızların 3 ayda çıktığına inanıyor musunuz? Yapmayın Allah aşkına. Adam kadını öldürmüş, mahkemede saygılı durdu diye iyi hal indirimi alıyor. Hukuk sisteminizin içine..... Kışın dışard üşüyorum diye adam bıçaklayıp kışın 6 ay içerde yatanlar var niye? Tatil köyü çünkü orası.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Ben şeriat falan bilmem arkadaş. Bu kokuşmuş düzende hangisini uygularsanız uygulayın. Hz. Ömerden bahsetmiş ya arkadaş, o kuralları onun gibi uygulamaya onun gibi adam lazım. Oda yok. Zaten olsa pekala Cumhuriyet rejiminde de bunların önüne geçilebilir. Siz İngilterede hırsızların 3 ayda çıktığına inanıyor musunuz? Yapmayın Allah aşkına. Adam kadını öldürmüş, mahkemede saygılı durdu diye iyi hal indirimi alıyor. Hukuk sisteminizin içine..... Kışın dışard üşüyorum diye adam bıçaklayıp kışın 6 ay içerde yatanlar var niye? Tatil köyü çünkü orası.

Geçen yurtdışında bi cezaevinin fotoğraflarını gördüm yemin ediyorum benim evimden daha konforlu sonra düşündüm ya o adamlar oraya ceza çekmeye girmiyorlar ki, eğitilip topluma kazandırılıyorlar ama burda ekmek çalan 10 yıl hapse giriyor motor çalan 3 gün sonra dışarda haliyle herkes isyan ediyor herkes koyver gitsin diyor. Ben adaletin bu yönetim sistemiyle ve bu yöneticlerle geleceğine inanmıyorum fantastik filmlerdeki gibi herşey yıkılıp yeniden yapılmalı o derece kokuşmuş bir durumdayız şuan. Siyaset denen yalanda mhp hdp nin gırtlağına sarılırken milletvekillerine zam yapılması için omuz omuza girip kardeşçe birlik oluyorlar, akp ve chp birbirini taşlarken milletvekilleri 2 yılda emekli olsun diye yasa çıkarılırken birbirleriyle kankardeş oluyorlar. Bunu görünce bu hırsızın yaptığı inanın çok gözüme batmıyor en azından bu herif kafası dik çaldım diyebiliyor bu devirde çalmayan, rant yemeyen, mevkiisini kötü amaçlara kullanmayan siyasetçi yok hangisi gözümüze baka baka ben suçluyum diyebiliyor?
 
Katılım
25 Ağu 2013
Mesajlar
1,549
Bunları 2 ay hapishanede yatır yedir içir sal
Bunları en ağır pis işlerde 5 ay boyunca çalıştır bakalım bir daha yapabilecek mi
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
Aranızda gideniniz varmı bilemiyorum, bir kaç yıl evvel patron İran a gitmişti geri geldiğin de "direksiyon kilidi satsan yeter" demişti :sunny:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst