Kawasaki Kawasaki Z300 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
z300 olmasada z250 ye ait bir video.

https://www.youtube.com/watch?v=bjJnifecUBU

Birebir aynı kasa oldugu icin koydum.Su goruntulerden sonra z250sl e dusunemiyor bile insan.Keske ulkemize bu cift silindirli 250 lik gelseydi de fazladan yuzde 20 otv vermek zorunda kalmasaydık. :(
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Siyahından guzel bir inceleme video su daha geldi.Test eden kisi koltugun biraz sertce oldugu ama rahatsızlık vermediginden,manetlerin yumusak oldugundan,kolay manevra kabiliyetinden,aynaların gorus acısının cok iyi oldugundan,1. vitesin gayet uzun ve yeterli oldugundan(cift silindirli olmasının etkilerinden biri sanırım),frenlerin cok iyi tuttugundan,ninja 300 le bircok parcası aynı oldugu icin guzel bir ninja300 egzoz u takmak isteyebileceginden,kullanım kolaylıgı ile cok iyi bir baslangıc motosikleti olabileceginden bahsetti.

https://www.youtube.com/watch?v=zHvU5cwm-Wk
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Uğur sen nerelisin benim soyadımda AK

Bu arada özlemişim burayı forumun en efendi kullanıcılarının olduğu bölümlerden biri

Üstad,İzmit'liyim. Bizim soy isimlerden çok var memlekette :)

Bir z300 videosu ile konuyu dağıtmadan devam edelim. :)

 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
74
Ninja 300 siparişi verirken bayi özellikle z300 tavsiye etmişti. Fakat şehir dışı kullanacaksan ninja 300 kadar rüzgarı kesmez ama grenajları da oldukça rüzgar kesiyor demişti. keşke 400-500 cc leri de görebilsek naked'larda...
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sanırım asık oldum.Bu nasıl bir tasarım,nasıl bir siyah. :).Vulcan s i pass gecmek icin 5:50 ye sarın.

 
Katılım
24 Ağu 2012
Mesajlar
113
motolar gelmiş satılmış bile z moto ile görüştüm z250sl hakkında bilgi almak için 13 tane gelmiş 9 tanesi satılmış diğerleri de gelecek dedi şuan kartaldaki showroom da mevcut gelip görebilirsiniz dedi z300 bekleyen arkadaşlara hayırlı olsun z250 sl fuara bile yetişmiyormuş aradık uçak kargo ile gönderin dedik fakat sl maalesef yetişmeyecek dediler...
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar,

Bugun zmoto nun kartal daki yerine gidip z300 u ilk defa yakından gordum, uzerine oturdum.Siyahı da vardı ancak arka bolumde karanlıkta kaldıgı icin onun fotolarını cekmedim.Ellerine gelen tek siyah abs li model de satıldıgı icin ilk partiden alma sansını kacırdım.Buyuk ihtimal nisan ayı gibi gelen partiden alabilecegim.Abs siz isteseniz her 2 renkte mevcut.Denedikten sonra konusmak daha dogru olur tabi ama oturus pozisyonu goruntu olarak buyulendim diyebilirim.Merak edenler icin fotografları ekliyorum.




 
Son düzenleme:
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Selamlar,

Bugun zmoto nun kartal daki yerine gidip z300 u ilk defa yakından gordum, uzerine oturdum.Siyahı da vardı ancak arka bolumde karanlıkta kaldıgı icin onun fotolarını cekmedim.Ellerine gelen tek siyah abs li model de satıldıgı icin ilk partiden alma sansını kacırdım.Buyuk ihtimal nisan ayı gibi gelen partiden alabilecegim.Abs siz isteseniz her 2 renkte mevcut.Denedikten sonra konusmak daha dogru olur tabi ama oturus pozisyonu goruntu olarak buyulendim diyebilirim.Merak edenler icin fotografları ekliyorum.


[url]http://i.imgur.com/SzqOjRl.jpg[/url]
[url]http://i.imgur.com/XKW6y3P.jpg[/url]
[url]http://i.imgur.com/ElvK8dH.jpg[/url]
Merhaba,
Üzerinde gelen lastiklere baktınız mı? IRC mi acaba resimlerden çıkartamadım.
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En son kapidan cikmadan aklima geldi,gittim baktim.Evet maalesef IRC.Buda bizi 800 liralik bir `rosso ii` maaliyeti bekliyor demektir. :(.Satici ya ayrica bi tik genis lastik takip takamayacagimizi sordum.Masanin yeterli olacagini,150(arka icin) de takilabilecegini soyledi.


Merhaba,
Üzerinde gelen lastiklere baktınız mı? IRC mi acaba resimlerden çıkartamadım.
 
Katılım
20 Şub 2015
Mesajlar
118
Ben de merak ettim gittim bugün Kartal showrooma. Soyle soyleyeyim ehliyet alalı yıllar oluyo, zamanında eğitim de almıştım, ama hep baska seyler yuzunden bi turlu motoru alamadım ama bu sabahtan beri elde ne kadar var ne kadar eklersek alabiliyorum abs li mi alsam diye hesap yapıp duruyorum :)

O derece guzel Z300. Fotograflarından çok daha güzel ve hacimli görünüyo. Boyası, malzemesi cok kaliteli bir his veriyor.

Bu arada bana sonraki partinin mart ayında geleceğini söylediler.
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikletin kendi fiyati gunumuz kuru ile 17500 gibi bir fiyata geliyor.Buna 1500 tl lik alim satim sigortasi(kendiniz yaptirirsaniz daha ucuza gelebilir,benim zamanim olmadigi icin aldigim yere yaptiracagim) ve lastik masrafinida eklerseniz(uzerinde herkesin degistirilmesini tavsiye ettigi irc lastiklerle geliyor), 19000 tl lik bir masraf cikiyor.bu bahsettigim abs li fiyati.Benim gibi ilk motorunuz olacaksa absli almanizi tavsiye ederim.Ben ileride yagmurlu havalarda da surmeyi dusundugumden kesinlikle absli alacagim ki boyle bir guvenlik imkani varken neden kullanmayayim.Aslinda ilk aciklandiginda z250sl dusunuyordum.Daha hafif,tek silindirli,daha az yakiyor,kullanimi daha kolay hele ki benim gibi bir acemi icin bicilmis kaftandi.Daha sonra bu kasayi gordum.2 aydir bilfiil fuar tanitim videolarini izlemekle gecti.En son 2 gun once gidip canli olarak gordum, uzerine oturdum ve tek kelime ile asik oldum diyebilirim,z250 bundan 5000tl daha hafif,yeni baslayan icin cok daha uygun olmasina ragmen,bu fiyatin butcemi sinirlarina dayanmasina ragmen kararimi verdim.z250sl alsam belki devlete yuzde 30 daha fazla vergi vermeyecegim, bu verecegim fark tamamen biyiklilarin cebine avanta olarak gidecek olmasi bile pek umrumda degil artik,askin gozu gercekten körmüs. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:47 ----------

Sonraki gelecek partinin ne zaman olacagi biraz muallak acikcasi.mart sonuda olabilir dediler,nisan basina da kalabilir dediler.Zor duruma dusmemk icin su tarihte gelecek diyemiyoruz dediler.en gec nisan ayi icerisinde gelirmis.
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Merhaba,
Bugün fuarda siparişi verdim. Z300 ABS'li model (Yeşil). 2 hafta içerisinde teslim edeceklerini söylediler.
Kawasaki bayiilerinin müşteri ilgileri, muhabbetleri çok iyiydi. Bu sene Kawasaki senesi olacak sanırım.
Heyecanımı sizlerle paylaşmak istedim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------

Fuarda ön arka takım michelin pilot street lastikleri de 610 TL'ye temin etmek mümkün.
 
Katılım
19 Kas 2014
Mesajlar
141
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun ustad,bu alacagınız motor 2. partiden mi yoksa su an ellerinde olanlardan birimi.Bu konuda bilginiz var mı acaba?Bende yarın sabah gidip siyah abs li modelin akıbetini soracagım.Lastik olarak pilot street dusunuyorsunuz sanırım.Rosso ii taktırmayı dusundunuz mu?


Merhaba,
Bugün fuarda siparişi verdim. Z300 ABS'li model (Yeşil). 2 hafta içerisinde teslim edeceklerini söylediler.
Kawasaki bayiilerinin müşteri ilgileri, muhabbetleri çok iyiydi. Bu sene Kawasaki senesi olacak sanırım.
Heyecanımı sizlerle paylaşmak istedim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------

Fuarda ön arka takım michelin pilot street lastikleri de 610 TL'ye temin etmek mümkün.
 
Katılım
4 Haz 2014
Mesajlar
174
Bana motosikletin şu anda gümrükte olduğunu söylediler. 2. parti mart sonu/nisan başı gibi gelecekmiş.
Lastik konusunda tam karar vermedim açıkcası, üzerindekileri bir süre kullanmayı da düşünebilirim.
Bildiğim kadarıyla ellerinde siyah abs'li de vardı, yani siz de karar verirseniz iki hafta içerisinde teslim alabilirsiniz.
Bu partide biten model yeşil abs'siz modelmiş, bunun için ikinci partiyi beklemek gerekecek.
Umarım siz de istediğiniz motora kavuşursunuz :)
 
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
86
Arkadaşlar motoru alanlar tecrübelerini yazarlarsa sevinirim. Kawasaki sağolsun fuarda üzerine oturmaya bile izin vermiyor. Ninja 300 ile Z300 arasındaki oturuş pozisyonu çok farkediyor mu? Daha doğrusu Z300 bariz rahat bir motor ama, Hyosung GT250R kullanmış biri olarak, hyo çok yorucu bir motor, Ninja 300 de hyo gibiyse Z300 alıp daha rahat kullanmak mantıklı geliyor, bir kararsızlıktır almış başını gidiyor :)
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
yahu okurken bile heyecanlandım :flower:
şu işleri bir haledebilsem gelicem İstanbula alıcam 300'ü. vurucam kırbacı, vurucam kırbacı ::whip:: :)

oof of :salut:
 
Katılım
9 Kas 2013
Mesajlar
375
herkes yalan,gerçek sensin z300.kalite paçalarından akıyor motorun.yakından görmeniz lazım.yeşiliyle nikah kıyamadım yastayım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst