- Katılım
- 27 Şub 2014
- Mesajlar
- 2,829
KTM supermoto da fuar davetiyesi var arkadaşlar ben bugün aldım internetten form doldurup gidip elden alabiliyorsunuz
link atabilir misin
KTM supermoto da fuar davetiyesi var arkadaşlar ben bugün aldım internetten form doldurup gidip elden alabiliyorsunuz
Honda Fun Club e üye olursanız verdiğiniz adrese fuar davetiyesi gönderiliyor..
Motosiklet dergisi oluyor. Dergiyi alınca içinden çıkıyor davetiye.Nerde goruyorsunuz onuda söylesenizde bi fayda sağlasa, mesela motorbike nedir böyle bir site bile yok?
link atabilir misin
Arkadaşlar geçen sene forum davetiye dağıtmıştı.
Bu sene de olucak mı acaba??
Ya da davetiyesiz mi girilicek artık??
Arkadaşlar geçen sene forum davetiye dağıtmıştı.
Bu sene de olucak mı acaba??
Ya da davetiyesiz mi girilicek artık??