- Katılım
- 25 Ara 2014
- Mesajlar
- 911
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar burada şimdiye kadar motorumuza sahip çıkma konusunda yaptığım araştırmalar sonucu bulduklarımı paylaşacağım. Artı olarak fikirleri olan arkadaşlarda yorumlara yazarlar ise konu çok daha iyi hale gele bilir ve en azından hırsızları biraz daha zorlaya biliriz. tabi çalacak olan hırsız gene çalar ama belki bıkıp bıraka bilir.
1. Olarak aydınlık yerlere bıraka biliriz motoru en azından göre biliriz .
2. olarak direksiyon kilidi her ne kadar 1 tekmede kırılsada caydırıcı gele bilir.
3.disk kilidi çok işinize yaraya bilir birde alarmlı alırsanız çok daha iyi olur.
4.Normal kilitler inşaat makasıyla kese bilirler ama sağlamını alırsanız daha iyi olur 2 tane alıp hem ön hem arkadan bağlarsanız çok çok daha iyi olur .
5.Alarmlar çok işinize yaraya bilir
6. Kasko yaptıra bilirsiniz
7.olarak ise branda çok çok işinize yarayacaktır herkes almalı sadece hırsızlardan değil kötü havalarda gene işinize yarayacaktır tabi ki iyileri ve kötüleri var tavsiyem almışken bir kere alın kurtulun.
8.olarak garaj yaptıra bilirsiniz müsait yeriniz yoksa kapalı otoparklara aylık bir para ödeyerek bıraka bilirsiniz motorunuzu. Böyle bir şansınız yok ise işiniz esnafa düştü
sizi tanıyan bir bakkal falan ile gene aylık bir para ile (otoparktan daha ucuza gelir
) anlaşırsınız sabah dükkanı açarken dışarı bırakır bence sorun olmaz ben bununla ilgili bir konu açmıştım daha önce bu yüzden başlığa (2) yazdım isteyenler baka bilirsiniz.
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/140412-motosikletlerin-calinmamasi-icin.html
bu tip garajları kendinize örnek ala bilirsiniz
birde bunlar var ama nasıllar bilmem
evet arkadaşlar benden bu kadar eğer atladığım bir noktayı yazarsanız birbirimize burada yarımcı oluruz daha önce hiç böyle bir konu açıtılar mı hiç bakmadım eğer daha iyileri varsa kusura bakmayın.
Herkese iyi günler :bestmt:
1. Olarak aydınlık yerlere bıraka biliriz motoru en azından göre biliriz .
2. olarak direksiyon kilidi her ne kadar 1 tekmede kırılsada caydırıcı gele bilir.
3.disk kilidi çok işinize yaraya bilir birde alarmlı alırsanız çok daha iyi olur.
4.Normal kilitler inşaat makasıyla kese bilirler ama sağlamını alırsanız daha iyi olur 2 tane alıp hem ön hem arkadan bağlarsanız çok çok daha iyi olur .
5.Alarmlar çok işinize yaraya bilir
6. Kasko yaptıra bilirsiniz
7.olarak ise branda çok çok işinize yarayacaktır herkes almalı sadece hırsızlardan değil kötü havalarda gene işinize yarayacaktır tabi ki iyileri ve kötüleri var tavsiyem almışken bir kere alın kurtulun.
8.olarak garaj yaptıra bilirsiniz müsait yeriniz yoksa kapalı otoparklara aylık bir para ödeyerek bıraka bilirsiniz motorunuzu. Böyle bir şansınız yok ise işiniz esnafa düştü
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/140412-motosikletlerin-calinmamasi-icin.html
bu tip garajları kendinize örnek ala bilirsiniz
birde bunlar var ama nasıllar bilmem
evet arkadaşlar benden bu kadar eğer atladığım bir noktayı yazarsanız birbirimize burada yarımcı oluruz daha önce hiç böyle bir konu açıtılar mı hiç bakmadım eğer daha iyileri varsa kusura bakmayın.
Herkese iyi günler :bestmt: