Kymco Türkiye web sitesi ve fiyatları yayında.

Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
864
böyle distribütörden fazla birşey bekleyemezsin. güzelim markayı yerin dibine sokacaklar.
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
ah kymco ah.
Her zaman aklımın bir köşesinde kalarak, kafa karıştırmak zorundamısın?
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
249
Aslında, Xciting 250 nin fiyatı öyle astronomik değil..
400 ün fiyatı Astronomik.. Downtown 300 de vergi dilimi mağduru fiyatında..

Japonlar fiyat konusunda biraz daha agresifleşirken, Kore ve Tayvan lılar biraz yüksek kaldılar... özellikle SYM... şaka gibi..
 
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
185
Sym ve kymco bu fiyatlar ile 2015 te zor satar.burda distribütörlerin şark kurnazlığı yatıyor.

Halbuki şu çakal distribütörleri bırakıp, kendileri satış ve hizmet verse, hem fiyatları hemde hizmetleri çok başka olur.

Velhasıl kelam 2015 te motoseverlerden tokat yemeye hazır olsunlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst