Kawasaki Kawasaki Ninja 250 SL Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
30
Cronos : z750s gibi sıralı 4 silindirli hayvani bir motora geçmeden önce önce 600cc ye kadar çift silindirli bir makinede kilometreler devirmen gerek. 600cc civarı çift silindirli bir makineye geçmeden öncede 250cc ye kadar bir makinede yine binlerce km devirmen gerek. Ve araya da bir sürü eğitimler sıkıştırmalısın. O yüzden z750s gibi bir makine bu bahsettiğim tecrübe ve eğtimlere sahip değilseniz kafadan bir 5 yıl uzak hocam.

Gelelim 250cc arenasına. Öncelikle Honda CBR 250r nin 13.500tl fiyatına bir de lastik ücretini eklemelisiniz. Bununla birlikte çantaları takıp uzun yol yapacaksanız ben size ne cbr250r öneririm ne de ninja 250sl. Bu motorlar tamam bir yzf125 kadar rahatsız ve sportif bir oturma pozisyonuna sahip değil belki ama bajaj pulsar oturma pozisyonu olarak çok daha uygun olur. Bununla birlikte Suzuki inazuma ya da bir bakın derim.



Honda görünüş olarak güzel demişkende bir fotoğraf ekleyim bari :)

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net...=62887064f402cb6b1f14691fe128ab8b&oe=5554311A

Merhaba Hocam,

Konunun tamamını okudum fakat gözden kaçırmış olabilirim. Yeni bir lastik aldın mı yoksa üzerindeki dunloplar yeterli mi? Birde egzoz değiştirdin mi yoksa orjinalinimi kullanıyosun hala ?
 
Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
340
Cronos : z750s gibi sıralı 4 silindirli hayvani bir motora geçmeden önce önce 600cc ye kadar çift silindirli bir makinede kilometreler devirmen gerek. 600cc civarı çift silindirli bir makineye geçmeden öncede 250cc ye kadar bir makinede yine binlerce km devirmen gerek. Ve araya da bir sürü eğitimler sıkıştırmalısın. O yüzden z750s gibi bir makine bu bahsettiğim tecrübe ve eğtimlere sahip değilseniz kafadan bir 5 yıl uzak hocam.

Gelelim 250cc arenasına. Öncelikle Honda CBR 250r nin 13.500tl fiyatına bir de lastik ücretini eklemelisiniz. Bununla birlikte çantaları takıp uzun yol yapacaksanız ben size ne cbr250r öneririm ne de ninja 250sl. Bu motorlar tamam bir yzf125 kadar rahatsız ve sportif bir oturma pozisyonuna sahip değil belki ama bajaj pulsar oturma pozisyonu olarak çok daha uygun olur. Bununla birlikte Suzuki inazuma ya da bir bakın derim.



Honda görünüş olarak güzel demişkende bir fotoğraf ekleyim bari :)

https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net...=62887064f402cb6b1f14691fe128ab8b&oe=5554311A


alet güzel bee aga :thumleft:
 
Katılım
28 Ara 2014
Mesajlar
520
bugün eskişehirdeki bayiyi aradım abs li modeli sipariş ile getireceklerini söylediler.

yaa çok kesin olmamak kaydıyla sanırım alıcam senin cihazı fakat;

1,87 88kg benim için çok sıkıntı olur mu acaba? çocuk gibi kalmasın motor ya?

Merhaba,
Benimde boyb1.86 kilo 92
Altinbelbiselibadam barkinda 1.83 e 90civari olmasi lazim incelemesimde surerken dikkatli bakinca iki buklum gibi duruyor kendide diyo zaten cok tifil diye...aks mesafesi diger 250 lere gore 4cm kisa oldugu icin ustune binip bakip fotografini cektor hatta sur derim ben sirf bu yuzden vazgecmek durumunda kaldim gibi keske cift silindirli olan versiyonu gelseydi onun aks mesafesi diger 250 luler kadar uzun gorunuyor. O zaman alirdim zaten benim boyuma bile cbr250r bisiklet gibi kaliyor:/
 
Katılım
31 Mar 2012
Mesajlar
159
Ninja250sl o kadar cılız küçük değil. Altinelbiseli adamın kullandığı ninja250sl amortisör ayarı un düşük konumdaydi. Bu yüzden altın elbiseli adama küçük gelir. Amortisör boyutu ayarlansaydi dizleri gobegine girmezdi
 
Katılım
20 Eki 2014
Mesajlar
1,047
Ninja250sl o kadar cılız küçük değil. Altinelbiseli adamın kullandığı ninja250sl amortisör ayarı un düşük konumdaydi. Bu yüzden altın elbiseli adama küçük gelir. Amortisör boyutu ayarlansaydi dizleri gobegine girmezdi

motoru kullanan hanım 1,68 civarı. onun boyuna göre ayarlandı motor. en üst seviyede iken ancak parmak uçları değiyordu yere lakin şöyle bir hata yapıldı, keşke çekimden sonra alçaltılsa idi...
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
r25 in 13500 den piyasaya gireceği söyleniyor acaba aradaki 2500 tl kadar farka değer mi ? Ne yalan söyleyeyim özellikle r25 in göstergesi hiç hoşuma gitmedi tip olarak ön tasarım dışında ninja daha yakışıklı duruyor. Bir de lastik mevzzusu var :) Bakalım fuara gidince anlaşılacak artık :)
 
Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
30
r25in fiyat açıklandı 13.500. r25 ile arasında yaklaşık olarak 1500 tl fark + olarakda lastik r25 IRC lastik ile gelicekmiş 500 tl de ordan desen 2000 lira falan fark çıkar ortaya r25 almaktansa ninja alıp bu 2000 liralık fark ilede elbise kask falan almak daha mantıklı geliyor bana
 
Katılım
31 Mar 2012
Mesajlar
159
Aradaki farka vermeye değmez çünkü o da 250cc bi motor.her motorun kendine göre artıları ninja250sl de düşük devirlerde tork var yzf r25 ise yüksek devirlerde. Yzf r25 i görmedim ama işçiligin güzel olduğuna inanıyorum öyle duruyor ninja250sl iscilik güzel. Bence bu sene sadece bu iki motor piyasayı götürür. Bu fiyatlarla bu kaliteyle
 
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Tamamen beklenti ile alakalı bir durum. Yamaha kötü motor yapmaz. Tip falanda gayet yerinde zaten teknik özellikleri ezbere biliyoruz.

Bugün olsa ben yine ninja 250sl alırım. Zaten yamaha beklentilerimi karşılasaydı ninjayı almaz beklerdim.

Benim için fiyat önemli. Zaten topu topu 250cc makine alıyoruz. Neden daha fazla para vereyim? 2 bin tl az para değil.
Diğer bir husus son hız benim için önemli değil.
Yeşil rengine hep bir sempatim olmuştur ayrıca.

Bana en uygun motor o yüzden ninja.

Ama sen hız istiyorsan ninjaya bulaşmıyacaksın. Yamaha çift silindirli 36 bg makinesi ile her türlü ninjayı mahfeder. Büyük kalıba çok önem veriyorsan yine yamahayı alacaksın.

O yüzden ne istediğinize karar verin arkadaşlar. Fanatikliğe hiç gerek yok. Yamaha on numara motor yapmış fiyatı da çok güzel. Ben sadece b saatten sonra cbr250 satışlarını merak ediyorum :)
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
r25in fiyat açıklandı 13.500. r25 ile arasında yaklaşık olarak 1500 tl fark + olarakda lastik r25 IRC lastik ile gelicekmiş 500 tl de ordan desen 2000 lira falan fark çıkar ortaya r25 almaktansa ninja alıp bu 2000 liralık fark ilede elbise kask falan almak daha mantıklı geliyor bana

yeni başlayacak için mantıklı bütçe düşüncesi. :)
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Evet, fanatikliğe gerek yok. 250cc sınıfında gerçekten şimdiden bir savaş başladı, seçenek çok. Arka planda kaldı ama Hyosung GT250R , eski kasa Ninja gibi makineleri de unutmamak lazım. Cbr250 satışlarına gelince, yeni kasa için 12-13 bin yazan arkadaşlar alıcı bulmakta zorlanabilir. Sıfır alımda karşılarında kalitesini kanıtlamış bir Japon motor daha çıkıyor seçenek olarak. Keşke benim de param olsaydı da bu kararsızlığı yaşayıp günlerce hangisini alsam diye düşünseydim.

İkinci elde km.si yüksek CBR250'ler için ölüsü para ediyor diyorduk düne kadar ama bakalım bundan sonra ne olacak. :)
 
Katılım
28 Kas 2014
Mesajlar
340
Neon abi tam aynı kafadayız motora bakış açısı olarak. O yüzden çok kafamı karıştırıyon dostum :)

Ktm kawa ktm kawa......
 
Katılım
12 Ocak 2015
Mesajlar
34
250sl

83 kilo 1.82 boyum var benim ebatlarıma uyarmı birde yeni başlayan için uygunmudur
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Önemli olan boyu değil işlevi gençler bu kadar çok düşünmeyin boyu boyunuza arıyorsanız seda ablaya sorun
 
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
4
Şimdi üye oldum :) 2 ihtimalim var 15 binlira kredi çektim ya haftaya bu motoru alacağım:) ya da bu parayı evlilik için harcayacagım evlenebilirsem :)
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Neyse allahıma bin şükür bir ara sokaklar yeşil ninja'dan geçilmeyecek diye tırsmıştım, son anda yamaha yetişti :cherry:
 
Katılım
13 Kas 2014
Mesajlar
30
yeni başlayacak için mantıklı bütçe düşüncesi. :)

bende bu yaza girişte başlamayı düşünüyorum aranıza katılacağım :).

@neonxc

Hocam yazdım ama görmedin galiba Motorun lastik ve egzoz u naptın lastikler kanımca gayet yeterli fakat egzoz u merak ediyorum trafikde fark ediliyomusun aldığımızda değiştirmeye gerek var mı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst