- Katılım
- 22 Şub 2013
- Mesajlar
- 508
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar merhaba ağustos ayında yaptığım bir gezimi sizinle paylaşmak istedim.su soğuk anadolu günlerinde ancak fotoğraflara bakarak özlem gidermeye çalışıyoruz.(tatlısu motorcusu)
esas meseleye dönecek olursak ziyaretimin, gezimin temel sebebi oniki(12) yıldır görmediğim asker arkadaşımı ziyaret ve gelecek yolculuklar için kısaca keşif yapmak.aslında geziyi uzatmak vardı fakat özel sektör işte izin mevzusu 2 gün ancak oldu, oda hafta sonu.22 ağustos sabahı 08:00 da teker döner.tabiki akşamdan hazırlıklar tamam
ilk durak aynalıkaya geçidi sıcak yaz gününde bu kadar soğuk olacağını tahmin etmemiştim içlikleride çıkardık iyimi ,ısınalım biraz
ohbe hava ısındı bu seferde sıcak bastırdı şükür mengene geldik
dorukhan tüneli dönüşü 1050mt sıcaktada ilaç gibi geldi dondurucu mübarak buz buz
baston diyarı devrek
çaycuma bartın arası trafik çevirmesi varmış sevindim yav sende durdurmasan susuzluktan ölecektim dedim. zira ilk defa çevirmeye girdim.memurbey bilimum görevini ve merakını sorguladıktan sonra yola devam. kusura bakmayın foto çekmek hiç aklıma gelmedi.
ve kadim dostum asker arkadaşımla buluştuk
sonrası sağolsun izin aldı işinden illa tutturdu ben götürecem de hadi öyle olsun
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10522560_10154439937965478_8049767625536183387_n.jpg?
oh=ab8833cbe4781eb5bd2572b64e690751&oe=552640D9
akşama balıkmı alsak ne yapsak
tavşan adası(amasra)
rahmetli barış akarsu anısına
amasrayı kısaca gezip denize girdikten sonra yerel pazardan alışveriş yaptıktan sonra eve geçtik akşam sohbet muhabbet ve ertesi günü geri dönüş
dönüş rotası farklıydı esasen safranbolu ve karabük vardıda malesef yol yapım çalışmaları nedeniyle sıkıntılı olduğunu duyunca birdahaki bahara kaldı.bu gezide yakıt maliyeti 600km için 72tl ağustos kuruyla, daha ne olsun gezmenin en ucuz yolu bence,daha yazılacak gezilecek çok mevzu varda zaman işte ,buraya kadar izleyen okuyan tüm dostlarıma sevgi ve selamlar.comtan(ramazan)
esas meseleye dönecek olursak ziyaretimin, gezimin temel sebebi oniki(12) yıldır görmediğim asker arkadaşımı ziyaret ve gelecek yolculuklar için kısaca keşif yapmak.aslında geziyi uzatmak vardı fakat özel sektör işte izin mevzusu 2 gün ancak oldu, oda hafta sonu.22 ağustos sabahı 08:00 da teker döner.tabiki akşamdan hazırlıklar tamam
ilk durak aynalıkaya geçidi sıcak yaz gününde bu kadar soğuk olacağını tahmin etmemiştim içlikleride çıkardık iyimi ,ısınalım biraz
ohbe hava ısındı bu seferde sıcak bastırdı şükür mengene geldik
dorukhan tüneli dönüşü 1050mt sıcaktada ilaç gibi geldi dondurucu mübarak buz buz
baston diyarı devrek
çaycuma bartın arası trafik çevirmesi varmış sevindim yav sende durdurmasan susuzluktan ölecektim dedim. zira ilk defa çevirmeye girdim.memurbey bilimum görevini ve merakını sorguladıktan sonra yola devam. kusura bakmayın foto çekmek hiç aklıma gelmedi.
ve kadim dostum asker arkadaşımla buluştuk
sonrası sağolsun izin aldı işinden illa tutturdu ben götürecem de hadi öyle olsun
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10522560_10154439937965478_8049767625536183387_n.jpg?
oh=ab8833cbe4781eb5bd2572b64e690751&oe=552640D9
akşama balıkmı alsak ne yapsak
tavşan adası(amasra)
rahmetli barış akarsu anısına
amasrayı kısaca gezip denize girdikten sonra yerel pazardan alışveriş yaptıktan sonra eve geçtik akşam sohbet muhabbet ve ertesi günü geri dönüş
dönüş rotası farklıydı esasen safranbolu ve karabük vardıda malesef yol yapım çalışmaları nedeniyle sıkıntılı olduğunu duyunca birdahaki bahara kaldı.bu gezide yakıt maliyeti 600km için 72tl ağustos kuruyla, daha ne olsun gezmenin en ucuz yolu bence,daha yazılacak gezilecek çok mevzu varda zaman işte ,buraya kadar izleyen okuyan tüm dostlarıma sevgi ve selamlar.comtan(ramazan)