Yazdan kalma - YBR ile 600km Nallıhan - Bartın Amasra

Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
arkadaşlar merhaba ağustos ayında yaptığım bir gezimi sizinle paylaşmak istedim.su soğuk anadolu günlerinde ancak fotoğraflara bakarak özlem gidermeye çalışıyoruz.(tatlısu motorcusu)
esas meseleye dönecek olursak ziyaretimin, gezimin temel sebebi oniki(12) yıldır görmediğim asker arkadaşımı ziyaret ve gelecek yolculuklar için kısaca keşif yapmak.aslında geziyi uzatmak vardı fakat özel sektör işte izin mevzusu 2 gün ancak oldu, oda hafta sonu.22 ağustos sabahı 08:00 da teker döner.tabiki akşamdan hazırlıklar tamam
10610546_10154439917270478_524062063282851265_n.jpg

ilk durak aynalıkaya geçidi sıcak yaz gününde bu kadar soğuk olacağını tahmin etmemiştim içlikleride çıkardık iyimi ,ısınalım biraz
10626750_10154439933080478_7496415206596070489_n.jpg

ohbe hava ısındı bu seferde sıcak bastırdı şükür mengene geldik
10632650_10154439933000478_7716378324892079934_n.jpg

dorukhan tüneli dönüşü 1050mt sıcaktada ilaç gibi geldi dondurucu mübarak buz buz
10502528_10154439934730478_6894378301694813642_n.jpg

baston diyarı devrek
10389541_10154439935805478_5294229365715160001_n.jpg

10606489_10154439936370478_2659887714743599122_n.jpg

çaycuma bartın arası trafik çevirmesi varmış sevindim yav sende durdurmasan susuzluktan ölecektim dedim. zira ilk defa çevirmeye girdim.memurbey bilimum görevini ve merakını sorguladıktan sonra yola devam. kusura bakmayın foto çekmek hiç aklıma gelmedi.
ve kadim dostum asker arkadaşımla buluştuk
10408137_10154439936595478_7685185427738970925_n.jpg

sonrası sağolsun izin aldı işinden illa tutturdu ben götürecem de hadi öyle olsun
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10522560_10154439937965478_8049767625536183387_n.jpg?
oh=ab8833cbe4781eb5bd2572b64e690751&oe=552640D9
10540861_10154439938100478_5604002385552306936_n.jpg

10645099_10154439938220478_6008342290411696430_n.jpg

10606489_10154439939255478_418615901369630239_n.jpg

akşama balıkmı alsak ne yapsak
10552570_10154439939590478_1419218789347565373_n.jpg

10574454_10154439939575478_7855708645681420902_n.jpg

1907435_10154439940395478_6816215044569349522_n.jpg

tavşan adası(amasra)
10625109_10154439941195478_5773565067964552679_n.jpg

10635988_10154439942700478_4149839012367497744_n.jpg

10612889_10154439942600478_3745921493587195646_n.jpg

10559849_10154439944275478_2730194693135075330_n.jpg

10422597_10154439945560478_4976877074098646746_n.jpg

rahmetli barış akarsu anısına
10577031_10154439947220478_8573986733350664610_n.jpg

10610599_10154439947355478_2009178367766755072_n.jpg

10500241_10154439948930478_437027662820693815_n.jpg

amasrayı kısaca gezip denize girdikten sonra yerel pazardan alışveriş yaptıktan sonra eve geçtik akşam sohbet muhabbet ve ertesi günü geri dönüş
10577164_10154439950680478_7563587903943300021_n.jpg

10653361_10154439952115478_3232850221980942020_n.jpg

dönüş rotası farklıydı esasen safranbolu ve karabük vardıda malesef yol yapım çalışmaları nedeniyle sıkıntılı olduğunu duyunca birdahaki bahara kaldı.bu gezide yakıt maliyeti 600km için 72tl ağustos kuruyla, daha ne olsun gezmenin en ucuz yolu bence,daha yazılacak gezilecek çok mevzu varda zaman işte ,buraya kadar izleyen okuyan tüm dostlarıma sevgi ve selamlar.comtan(ramazan)
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
harika bir gezi olmuş, emeğine sağlık kardeşim,içimiz gerçekten ısındı bu sefer,saygılar.
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
Cok guzel gezi tebrikler

sağol,darısı gezemeyenlere inşallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:12 ----------

Vay be birden denize gidesim geldi :)
Teşekkürler

aga sana heryer konya ovası,eminim gidersin şimdi

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:14 ----------

sağol hocam beğendiğine sevindim,yaza eskişehir çıkarması yapacağım nasip görüşürüz inşallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:17 ----------

harika bir gezi olmuş, emeğine sağlık kardeşim,içimiz gerçekten ısındı bu sefer,saygılar.

sağol hocam beğendiğine sevindim,yaza nasip olursa görüşürüz inşallah.
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Güzel bir gezi olmuş.Amasra gerçekten karadenizde görülmesi gereken yerlerden.
Paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst