İlk Motor Seçimi

Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
6
Arkadaşlar merhaba. Ben yeni üye oldum inşallah 1 ay içinde motor alma gibi bir düşüncem var. Tercihim sadece Supersport kasası.Burada bilgili insanlar var ve fikirlerinizin benim için önemli olduğunu düşündüm. Hayalimde Honda 1000 RR var ama ondan önce 250'lik bir motorlar başlamak istiyorum. İlk etapta hız yapma gibi bir amacım yok. Zaten İstanbul trafiğinde de pek mümkün değil bu. Kawasaki Ninja 250 R ve Honda CBR 250 arasında kaldım. 125'lik motorları sesinin ve tekerlerinin inceliğinden ayrıca kasasının ufaklığından dolayı almak istemiyorum kesinlikle. 250'liklerin her yönüyle kıyaslanırsa hangisini önerirsiniz bana? Ses olsun konfor olsun görüntü olsun. İkilemdeyim ve fikirlerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
437
Ehliyetin var olduğunu var sayarak, 250cc başlangıç için fazla gelecektir. 125 cc'de bir süre sonra yetmiyecektir. pulsar ns200 var onu tavsiye ederim.


Görüntü olarakta tatmin edici.
Bajaj-Pulsar-200NS.jpg
 
Katılım
9 Ocak 2015
Mesajlar
28
cg serisi başlangıç için güzel tercihler aslında hemde parçaları ucuz hemde fazla maliyeti yok sonuçta ilk motorun hırpalamayacam dersen yalan söylersin hız yapmayacam kelimeside yanlış ruhunda varsa ister istemez yapıyorsun ben 250 cc ile sürmeye başladım ertesi günü hastanedeydim aslında 250 cc kazası o kadar kolayda olmaz hem bence silindir hacmini küçültmeyi dene hem cg nin tipi hoşuma gitmiyor dersen mondial drift modeline bak ilk etap dediğinde öyle kısa bi süre değil hele daha önceden motor deneyimin baya az ise hiç değil oo yüzden s1000RR ı ertele o son karar :)
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
440
Eğer motosiklet tecrüben yoksa, daha ufak hacimli ve alçak motorlarla başlaman senin için daha iyi olacaktır. Yeterli tecrübeye sahipsen ve kendine güneniyorsan kawasaki 250 sl modelinide tercihlerine ekleyebilirsin.
 
Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
6
Ehliyetin var olduğunu var sayarak, 250cc başlangıç için fazla gelecektir. 125 cc'de bir süre sonra yetmiyecektir. pulsar ns200 var onu tavsiye ederim.


Görüntü olarakta tatmin edici.

Evet ehliyetim var ama bu motor açıkçası sinmedi pek içime. İnsanın böyle hevesle binmesi gerekiyor :)

cg serisi başlangıç için güzel tercihler aslında hemde parçaları ucuz hemde fazla maliyeti yok sonuçta ilk motorun hırpalamayacam dersen yalan söylersin hız yapmayacam kelimeside yanlış ruhunda varsa ister istemez yapıyorsun ben 250 cc ile sürmeye başladım ertesi günü hastanedeydim aslında 250 cc kazası o kadar kolayda olmaz hem bence silindir hacmini küçültmeyi dene hem cg nin tipi hoşuma gitmiyor dersen mondial drift modeline bak ilk etap dediğinde öyle kısa bi süre değil hele daha önceden motor deneyimin baya az ise hiç değil oo yüzden s1000RR ı ertele o son karar :)

CG serisi derken tam olarak ne dediğini pek anlamadım. Terimler konusunda biraz acemiyim. 1000 serisine zaten en az bi 60000 km yapmadan geçmem önce 600'lük var. Ama acemisi için ölüm makinesi bunlar tabi bunun da bilincindeyim :)

Eğer motosiklet tecrüben yoksa, daha ufak hacimli ve alçak motorlarla başlaman senin için daha iyi olacaktır. Yeterli tecrübeye sahipsen ve kendine güneniyorsan kawasaki 250 sl modelinide tercihlerine ekleyebilirsin.

Teşekkür ederim gerçekten güzel hiç bakmamıştım buna. Seçeneklerim arasına ekliyorum.

Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler
 
Katılım
21 Ocak 2015
Mesajlar
6
250 lik bir motor 170km/h yapabiliyor bu küçümsenecek bir rakam değil ve istediğin kadar hız yapmayacağım de o güç elinin altında olduğu için kullanırsın ::gazla::

O konularda şükür ki bilinçliyim. Yazlığa giderken otobanda sadece biraz hız yaparım veya E-5 boşken gece saatlerinde falan. O da biraz kendime güvenim gelince. Zaten İstanbul trafiğinde pek de mümkün olmaz o iş :) Teşekkürler ama tavsiye ve uyarı için.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:26 ----------

AEA izledim biraz ve Honda MSX 125 almaya karar verdim. Sanırım ilk etapta böylesi daha güvenli ve şirin bi motor. Yardımlarınız için teşekkürler.
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
441
Mesajım yarıda gitti ilk ekipmanlarını en sağlamından al. Sonra bütçeye göre motor almanı öneririm. Yamaha yzf r125 göz at. Daha motor almamış biri 1000 lik motor düşünüyorsa ve hızla işim yoktur diyosa pek inandırıcı gelmiyor ama :))
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst