revit mercury

Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
245
herkese selamlar başlıktada yazdığım gibi revit mercury modelini almaya karar verdim kullanıcıları varsa yorumlarını alabilir miyim memnun musunuz? 600 liraya kadar daha iyi diyebileceğiniz bir mont var mı herkese kazasız sürüşler..
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
Selamlar,
Ben iki haftadır kullanıyorum bu zamanda havanın açık olduğu günlerde içimde kazak veya uzun kollu tişörtle oldukça sıcak tutuyor, rüzgar konusunda da gayet başarılı ancak hava 5-6 derecelerdeyken belli bir zamandan sonra hafif üşüme getiriyor.(katlanılabilir)
Bence güzel mont bahar aylarındada kullanılabilir.
 
Katılım
6 Eki 2014
Mesajlar
284
şimdi inceledimde fotolarını reflektif olarak zayıf yada hiç yok gibi eğer reflektif yelekle kullanacaksanız problem yok. bende revitin energy modelini kullanıyorum soğuk konusunda gayet başarılı diyebilirim.
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Bir süredir kullanıyorum. Bir sorun göremedim, bende soğuk zamanlarda kazakla giydim üşümedim. Rüzgarı iyi kesiyor fakat kısa bir mont olduğundan belden biraz esinti oluyor :D
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
336
şimdi inceledimde fotolarını reflektif olarak zayıf yada hiç yok gibi eğer reflektif yelekle kullanacaksanız problem yok. bende revitin energy modelini kullanıyorum soğuk konusunda gayet başarılı diyebilirim.

Aynen reflektör özelliği yok denecek kadar az.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst