- Katılım
- 1 Ocak 2015
- Mesajlar
- 76
- Konu Yazar
- #1
Merhaba dostlar,
Ben bu forumda yeniyim. (01.01.2015)
Önceleri çok takip ediyordum ve çok eğleniyordum. Ne olduysa üye olduktan sonra oldu. (Yada bana öyle geldi.) Mesela bu bölüm adı üstünde "moto sohbet) yani 2 teker üzerindeki maceralarınızı anlatabileceğiniz bir bölüm. Ancak herkes, arızalandı ne yapabilirim, xx sorunu var , yeni motosiklet alacağım tavsiye (bunu bende yazmıştım ama cahilliğime denk geldi). Şimdi bu forum eskiden de böylemiydi? (Eğer böyleyse ben yazmadım,sizde okumadınız.) Yoksa yeni mi oldu? Ya bunu saçma bulabilirsiniz. ancak ben bu forumun bu böşümüne insanların tecrübelerini dinlemek için giriyorum, ne arızası olduğunu dinlemek için değil. He birde şunu beşirteyim. Forumda muhteşem bir alaycılık, ben bilmiyorum ama xx bilircilik var. Bu da rahatsız edici bir unsur. Sizce bu engellenebilir mi yoksa bununla yaşamaya mahkummuyuz?Cevaplarınız benim için önemli, teşekkür ederim. İyi forumlar.
Ben bu forumda yeniyim. (01.01.2015)
Önceleri çok takip ediyordum ve çok eğleniyordum. Ne olduysa üye olduktan sonra oldu. (Yada bana öyle geldi.) Mesela bu bölüm adı üstünde "moto sohbet) yani 2 teker üzerindeki maceralarınızı anlatabileceğiniz bir bölüm. Ancak herkes, arızalandı ne yapabilirim, xx sorunu var , yeni motosiklet alacağım tavsiye (bunu bende yazmıştım ama cahilliğime denk geldi). Şimdi bu forum eskiden de böylemiydi? (Eğer böyleyse ben yazmadım,sizde okumadınız.) Yoksa yeni mi oldu? Ya bunu saçma bulabilirsiniz. ancak ben bu forumun bu böşümüne insanların tecrübelerini dinlemek için giriyorum, ne arızası olduğunu dinlemek için değil. He birde şunu beşirteyim. Forumda muhteşem bir alaycılık, ben bilmiyorum ama xx bilircilik var. Bu da rahatsız edici bir unsur. Sizce bu engellenebilir mi yoksa bununla yaşamaya mahkummuyuz?Cevaplarınız benim için önemli, teşekkür ederim. İyi forumlar.