- Konu Yazar
- #1
Yaş 30, üniversite falan okuduk, ailemle aynı evde kalıyorum. İlk aklıma geldiğinde hala öğretmenlik yapıyor ve bişeyler öğretebildiğim safsatasına inanıyordum. Bir gün aklıma park edemediğim arabadan kurtulmak geldi. Ertesi gün evden arabasız ayrılınca anladım ki dolmş denen meret gelmiyor, taksi ise ziyadesi ile bekletiyor ve hergün kullanmak için pahalı. Motosiklet merakım var ama "kesin beceremem" algısı da mevcut. E alışmışım darbe bariyerlerinin arasında hava yastıklarının arkasında yola çıkmaya, bi bakıyorum virajda adamın dizi yere değiyor. Neyse merak ettim, en fazla beceremem satarım dedim başladım netten motor bakmaya. Babam geldi odaya, baktı bir, naber dedi, motor bakıyorum, mantıklı bişey bulursam alıcam dedim, diyalog şöyle;(- ler ben, + lar babam)
-Motor bakıyorum, bulusam birşey alıcam.
+ Manyakmısın lan kocaman adam oldun, öğretmen oldun hala saçmalıyon. Git arabaya bin.
-Ya iyide park edecek yer bulamıyom.
+ Az uzağa park edip yürümeyi dene!
-Yürüyecem madem, neden arabaya bineyim?
+ Bi s...tir git motor alırsan eve gelme.
Aradan birkaç gün geçti, ben motor alma fikrimi arkadaşlara açtım, manyaklaşma tepkisini orda da gördüm.
Eve döndüm, yine netten motor bakıyorum ama bu sefer ikinci bir sayfada kiralık evler açık. Babam geldi kiralık ev sayfasını açtım.
+Naber?
-İyi senden?
+İyi, napıyon?
-Ev bakıyom.
+Hayırdır kime lazım, eşe dosta soralım nası bir ev arıyonuz?
-Bana lazım tek başıma yaşayabileceğim bir ev.
+Amaç ne? Sığmadık mı 4 kişi 300 metre eve?
-Motor sığmadı!
+Sen beni deli edecen!
Çat diye çarpılan kapı :cherry:
Biraz daha zaman geçti, öğretmenlik yaparken kimseye bir halt öğretemediğimi farkettim. Bastım istifayı, özel şirkette çalışmaya başladım. Bu arada evdeki araba sayısı 1 e düştü. İşe giderken iyide dönerken dolmuş otobüs zor, arabayı alsam ahali yaya kalıyo evde. Yine aynı mevzu.
-Baba ben işe gidip gelirken sıkıntı yaşıyorum.
+Araba al
-Motor alcam
+Araba alsan ölcen mi lan?
-Tamam alıyım, 3000 tl birikmişim var, tamamla üstünü, jip istiyom.
+Sen uçakta istersin yarın.
-Sıradan araba istemem
+ ..... marka?
-Olmaz
+ ..... marka?
-O çok çirkin
+ .... Marka?
-Çok yavaş
diye diyalog uzadı ve babamla küstük. :queen:
Bir süre daha geçti, bir gece işten çıktım yağmurda yağıyor, eve yürüdüm işten. 15 km falan mesaje, gece 12 eve bi girdim, paçalardan su akıyor.
+Bu ne hal?
-Dolmuş bulamadım
+Arayıp çaırsaydın?
-Şarjım yoktu
+Taksiye binseydin
-Ay sonu
+Çözüm ne?
-Motor!
+Motora binince ıslanmayacan demi?
- hımms ıııı hııı
Aradan biraz daha zaman geçti ve geldik 2014 Hazirana;
-Baba ben motor alcam, bu son kararım.
+Ya oğlum gözüm yolda kalır
-Ya saçmalama, ben tankada binsem gözün hep yolda zaten
+Bak sana araba alalım
-Olmaz
+Ne halt edersen et, düştüm öldüm diye gelme
-Tamam
2014 Temmuzunda şuan kullandığım motoru aldım, getirdik, ilk gün bozuldu :santa:
+Ben biliyodum böyle olacağını
-Baba bi sus
+Alma şu haltı dediydim
-Baba bi git başımdan
+İyi oldu işte zaten istemiyodum
-Baba bana kamyonet minibüs bulsana birinden birgünlük?
+Hayırdır
-Motoru tamirciye götürcem
Bulmadı tabi :thumright
Bindim motora gittim, çok şükür yolda kalmadık. Yaptılar, sibop ayarı kaçmış.
Kasımda iş yerine gittim babamın
+Hoşgeldin,
-Hoşbulduk
+Nasıl motor?
-İyi
+Sürat yapmıyon değil mi?
-Ben sürat yapmam
+Hadi len okulun önünde arabaya çarptıktan 30 metre sonra zoraki durmuştun
-Sinirliydim
+Nası kullanılıyo bu? Ben becerebilirmiyim? ::lac::::lac::
Ben motoru aldım 15 gün sonra bana manyakmısın diyen arkadaşlardan biri,
+Hacı motor alcamda sürmeyi bilmiyom nası getişrcez?
-Nerden
+Ayrancı
-Gidek alak hadi
Bir diğeri
+Aga motor aldım yanlız eleman muğladan getircek
-Bu soğukta?
+Getiririm dedi ama Ankaradan teslim alacaz, ellerinden öper yani
-Tamam alırız
(telefon çldı sabahın 6 sında)
-Hı?
+Eleman gelemiyomuş, Afyondan alamazmıyız
-Ne Afyonu la Afyon nere sen biliyon mu_
+Ya hadi işte, bak yemekte ısmarlarım :salut:
-Tamam gidelim
İkisi de benden sonraki ilk 1 ayda motor aldı. Grup olarak geziyoruz.
İnat etmek işe yarıyor :king::king::king::king:
-Motor bakıyorum, bulusam birşey alıcam.
+ Manyakmısın lan kocaman adam oldun, öğretmen oldun hala saçmalıyon. Git arabaya bin.
-Ya iyide park edecek yer bulamıyom.
+ Az uzağa park edip yürümeyi dene!
-Yürüyecem madem, neden arabaya bineyim?
+ Bi s...tir git motor alırsan eve gelme.
Aradan birkaç gün geçti, ben motor alma fikrimi arkadaşlara açtım, manyaklaşma tepkisini orda da gördüm.
Eve döndüm, yine netten motor bakıyorum ama bu sefer ikinci bir sayfada kiralık evler açık. Babam geldi kiralık ev sayfasını açtım.
+Naber?
-İyi senden?
+İyi, napıyon?
-Ev bakıyom.
+Hayırdır kime lazım, eşe dosta soralım nası bir ev arıyonuz?
-Bana lazım tek başıma yaşayabileceğim bir ev.
+Amaç ne? Sığmadık mı 4 kişi 300 metre eve?
-Motor sığmadı!
+Sen beni deli edecen!
Çat diye çarpılan kapı :cherry:
Biraz daha zaman geçti, öğretmenlik yaparken kimseye bir halt öğretemediğimi farkettim. Bastım istifayı, özel şirkette çalışmaya başladım. Bu arada evdeki araba sayısı 1 e düştü. İşe giderken iyide dönerken dolmuş otobüs zor, arabayı alsam ahali yaya kalıyo evde. Yine aynı mevzu.
-Baba ben işe gidip gelirken sıkıntı yaşıyorum.
+Araba al
-Motor alcam
+Araba alsan ölcen mi lan?
-Tamam alıyım, 3000 tl birikmişim var, tamamla üstünü, jip istiyom.
+Sen uçakta istersin yarın.
-Sıradan araba istemem
+ ..... marka?
-Olmaz
+ ..... marka?
-O çok çirkin
+ .... Marka?
-Çok yavaş
diye diyalog uzadı ve babamla küstük. :queen:
Bir süre daha geçti, bir gece işten çıktım yağmurda yağıyor, eve yürüdüm işten. 15 km falan mesaje, gece 12 eve bi girdim, paçalardan su akıyor.
+Bu ne hal?
-Dolmuş bulamadım
+Arayıp çaırsaydın?
-Şarjım yoktu
+Taksiye binseydin
-Ay sonu
+Çözüm ne?
-Motor!
+Motora binince ıslanmayacan demi?
- hımms ıııı hııı
Aradan biraz daha zaman geçti ve geldik 2014 Hazirana;
-Baba ben motor alcam, bu son kararım.
+Ya oğlum gözüm yolda kalır
-Ya saçmalama, ben tankada binsem gözün hep yolda zaten
+Bak sana araba alalım
-Olmaz
+Ne halt edersen et, düştüm öldüm diye gelme
-Tamam
2014 Temmuzunda şuan kullandığım motoru aldım, getirdik, ilk gün bozuldu :santa:
+Ben biliyodum böyle olacağını
-Baba bi sus
+Alma şu haltı dediydim
-Baba bi git başımdan
+İyi oldu işte zaten istemiyodum
-Baba bana kamyonet minibüs bulsana birinden birgünlük?
+Hayırdır
-Motoru tamirciye götürcem
Bulmadı tabi :thumright
Bindim motora gittim, çok şükür yolda kalmadık. Yaptılar, sibop ayarı kaçmış.
Kasımda iş yerine gittim babamın
+Hoşgeldin,
-Hoşbulduk
+Nasıl motor?
-İyi
+Sürat yapmıyon değil mi?
-Ben sürat yapmam
+Hadi len okulun önünde arabaya çarptıktan 30 metre sonra zoraki durmuştun
-Sinirliydim
+Nası kullanılıyo bu? Ben becerebilirmiyim? ::lac::::lac::
Ben motoru aldım 15 gün sonra bana manyakmısın diyen arkadaşlardan biri,
+Hacı motor alcamda sürmeyi bilmiyom nası getişrcez?
-Nerden
+Ayrancı
-Gidek alak hadi
Bir diğeri
+Aga motor aldım yanlız eleman muğladan getircek
-Bu soğukta?
+Getiririm dedi ama Ankaradan teslim alacaz, ellerinden öper yani
-Tamam alırız
(telefon çldı sabahın 6 sında)
-Hı?
+Eleman gelemiyomuş, Afyondan alamazmıyız
-Ne Afyonu la Afyon nere sen biliyon mu_
+Ya hadi işte, bak yemekte ısmarlarım :salut:
-Tamam gidelim
İkisi de benden sonraki ilk 1 ayda motor aldı. Grup olarak geziyoruz.
İnat etmek işe yarıyor :king::king::king::king:
Son düzenleme: