Yeni ekipman kombinasyonu için öneri lütfen?

Katılım
12 Ocak 2015
Mesajlar
55
Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır forumu takip ederek kafamda belirlediğim bazı ekipmanları buraya yazacağım. Fuardan Yamaha R25 almayı düşünüyorum ve motorumu İlkbahar - Yaz - Sonbahar mevsimlerinde kullanabileceğim. Aşağıdaki ürünler bu mevsimlere uygun mudur? Tavsiyelerinizi bekliyorum.

Siz de bu bütçe aralığında alternatif olarak gösterebileceklerinizi paylaşın lütfen.

Kask: Arai RX-7 GP, AGV Pista GP
Mont: Dainese Racing C2 Pelle
Eldiven: Knox Handroid, Dainese Full Metal RS
Bot: Dainese Axial Pro In
Pantolon: Tech90 kot ve Dainese Delta Pro ( yazın deri giymek çok sağlıklı olmaz diye düşünüyorum)
Sırt Koruma: Dainese Manis G2
Diz Koruma: Dainese Knee V

Teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
123
kesinlikle agv pista GP. rx7 ye göre görüntüsü inanılmaz daha iyi, ayrıca inanılmaz hafif 1250 gram mı ne hissetmiyosun bile.
mont olarak da super speed pelle var dainesede en pahalı montu ama hörgüçlü olması güzel duruyor.
bot olarak da http://www.mototas.com.tr/urunlistele.aspx?id=7590&m=50&g=574&o=73 bu modeli çok seviyorum yaz aylarında uzun botlar çekilmiyo kullanışsız oluyo kullanmıyosun daha kötü oluyo. görüntü olarak da daha iyi :)
eldiven olarak da deri dainese vardı bende bir kere yağmurda giydim bir daha giyemedim kokudan. alpinestars daha iyi diyolar eldivende ama bir araştır istersen
hep görüntü olarak karşılaştırdım usta çünkü zaten alıcağın baktığın ürünler kendini kanıtlamış ürünler sağlamlığına laf yok.
 
Katılım
12 Ocak 2015
Mesajlar
55
kesinlikle agv pista GP. rx7 ye göre görüntüsü inanılmaz daha iyi, ayrıca inanılmaz hafif 1250 gram mı ne hissetmiyosun bile.
mont olarak da super speed pelle var dainesede en pahalı montu ama hörgüçlü olması güzel duruyor.
bot olarak da http://www.mototas.com.tr/urunlistele.aspx?id=7590&m=50&g=574&o=73 bu modeli çok seviyorum yaz aylarında uzun botlar çekilmiyo kullanışsız oluyo kullanmıyosun daha kötü oluyo. görüntü olarak da daha iyi :)
eldiven olarak da deri dainese vardı bende bir kere yağmurda giydim bir daha giyemedim kokudan. alpinestars daha iyi diyolar eldivende ama bir araştır istersen
hep görüntü olarak karşılaştırdım usta çünkü zaten alıcağın baktığın ürünler kendini kanıtlamış ürünler sağlamlığına laf yok.

Teşekkürler yorumun için.
O hörgüç günlük kullanımda abartı durmaz mı?
Bir de bot kesinlikle uzun olmalı ve tibia fibula yani kaval kemiklerini tam anlamıyla korumalı ayrıca bileğin içe dışa hareketlerini tamamen engellemeli ki bağ yırtığı vs oluşmasın diye düşünüyorum. Bir söz vardı forumda gördüğüm. "I rather sweat than bleed" :D
 
Katılım
15 Kas 2013
Mesajlar
123
Teşekkürler yorumun için.
O hörgüç günlük kullanımda abartı durmaz mı?
Bir de bot kesinlikle uzun olmalı ve tibia fibula yani kaval kemiklerini tam anlamıyla korumalı ayrıca bileğin içe dışa hareketlerini tamamen engellemeli ki bağ yırtığı vs oluşmasın diye düşünüyorum. Bir söz vardı forumda gördüğüm. "I rather sweat than bleed" :D

bence hiç bir sıkıntısı yok hörgüçün günlük kullanımda. söz güzelmiş ama uygulaması gerçekten sıkıntı sen bilirsin yine de
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Güzel bir pantolon alın üzerinizi değiştirme imkanı varsa dizlikle vs uğraşmayın. Diğerlerinin fiyatı dokunmuyorsa en iyi ürünlerdir
 
Katılım
12 Ocak 2015
Mesajlar
55
bu dizlik mafsallı mı?

Mafsallı değil sanırım ama bağlantı noktasında elastik bir yapısı var gibi. alpinestars'ın dizliklerine bakıcam sanırım. http://www.motosikletaksesuarlari.com/Dainese-Dizlik-Koruma-Knee-V_8900.html

Güzel bir pantolon alın üzerinizi değiştirme imkanı varsa dizlikle vs uğraşmayın. Diğerlerinin fiyatı dokunmuyorsa en iyi ürünlerdir

Yazın günlük kullanımda sorun çıkarmayacak bir pantolon önerebilirseniz memnun olurum. Dainese nin firefly ı falan var ama bizim ülkeye fazla gelir onlar diye düşünüyorum. Sokakta tepki çekmeyelim sonra :D

Birde bu dainese korumalar hep EN 1621-1 seviyesinde. Bunların 2. level olanları yok mu? varsa hangi marka tavsiye edersiniz?
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır forumu takip ederek kafamda belirlediğim bazı ekipmanları buraya yazacağım. Fuardan Yamaha R25 almayı düşünüyorum ve motorumu İlkbahar - Yaz - Sonbahar mevsimlerinde kullanabileceğim. Aşağıdaki ürünler bu mevsimlere uygun mudur? Tavsiyelerinizi bekliyorum.

Siz de bu bütçe aralığında alternatif olarak gösterebileceklerinizi paylaşın lütfen.

Kask: Arai RX-7 GP, AGV Pista GP
Mont: Dainese Racing C2 Pelle
Eldiven: Knox Handroid, Dainese Full Metal RS
Bot: Dainese Axial Pro In
Pantolon: Tech90 kot ve Dainese Delta Pro ( yazın deri giymek çok sağlıklı olmaz diye düşünüyorum)
Sırt Koruma: Dainese Manis G2
Diz Koruma: Dainese Knee V

Teşekkürler şimdiden.

Agv pista esimde var herseyinden memnun gorus acisi olsun hafifligi olsun ama buhar yapiyor ben arai chaser v kullaniyorum daha agir fakat yadirgamadim ve buhari fazla tutmuyor benim ki
Montta esimin kullandigi mont ondanda memnun ancak beyazlisini alacaksan iki kere dusun cok fena kirleniyor sanki yerlerde yuvarlanmis gibi ve hic bi sekilde yikanmiyor yikamak icin monttaki etikete baktik kuru temizleme elde yikama vs hepsinde carpi var citile citile canin cikar surekli korumalarida cikmiyor dizlikte benim dizlikten gecen konu actim daha bikac ay oldu alali dusmedim bile ve sökulme olustu gidici yani almani tavsiye etmem ve dainese eldivenlerde var o baya saglam birsey tavsiye ederim
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ocak 2015
Mesajlar
55
Agv pista esimde var herseyinden memnun gorus acisi olsun hafifligi olsun ama buhar yapiyor ben arai chaser v kullaniyorum daha agir fakat yadirgamadim ve buhari fazla tutmuyor benim ki
Montta esimin kullandigi mont ondanda memnun ancak beyazlisini alacaksan iki kere dusun cok fena kirleniyor sanki yerlerde yuvarlanmis gibi ve hic bi sekilde yikanmiyor yikamak icin monttaki etikete baktik kuru temizleme elde yikama vs hepsinde carpi var citile citile canin cikar surekli korumalarida cikmiyor dizlikte benim dizlikten gecen konu actim daha bikac ay oldu alali dusmedim bile ve sökulme olustu gidici yani almani tavsiye etmem ve dainese eldivenlerde var o baya saglam birsey tavsiye ederim

Çok teşekkür ederim EldekiDebryj, bende beyazını almayı düşünüyordum montun :D ıslak mendille kolay temizleniyor diyenler olmuş bir yerde ama ne kadar doğru bilemiyorum tabi. Birde AGV kaskta pinlock yetersiz mi kalıyor buhar için? Dizliği eledim şimdilik ya tam koruma bir pantolon ya da farklı bir marka arayışı içerisindeyim.
 
Katılım
10 Ara 2014
Mesajlar
1,017
Çok teşekkür ederim EldekiDebryj, bende beyazını almayı düşünüyordum montun :D ıslak mendille kolay temizleniyor diyenler olmuş bir yerde ama ne kadar doğru bilemiyorum tabi. Birde AGV kaskta pinlock yetersiz mi kalıyor buhar için? Dizliği eledim şimdilik ya tam koruma bir pantolon ya da farklı bir marka arayışı içerisindeyim.

Yolda esim gecen ikide bir vizoru bir acti bir kapadi soguktu ben vizorle oynamadim bile dedim niye oyle yapiyordun buhardan dedi ben benimkinde oyle sorun yasamadim tabiki anlik buhar oluyor ama hemen gidiyor esimde bidahakine bende arai alicam dedi :D olay bu ben kullanmadigim icin onun kullanici yorumu buydu montu evet islak mendille ovunca cikiyor biraz ama ilk alindigi gibi olmuyor ve inanilmaz hizli bi sekilde leş oluyor benim mont dainese laguna evo siyah rahatim ve omuzlarindaki korumalar fln cikiyor ancak onun eksiside giyerken hep ters donuyor filan korumalar okadar.. dizligi elemen iyi olmuş kotu kotu bi mal

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------

Çok teşekkür ederim EldekiDebryj, bende beyazını almayı düşünüyordum montun :D ıslak mendille kolay temizleniyor diyenler olmuş bir yerde ama ne kadar doğru bilemiyorum tabi. Birde AGV kaskta pinlock yetersiz mi kalıyor buhar için? Dizliği eledim şimdilik ya tam koruma bir pantolon ya da farklı bir marka arayışı içerisindeyim.

Ha ama onceden bell kullaniyordu mesela ve kendisi cbr 600rr kullaniyor hafif egilince gorusumu kisitliyor diyordu agv pistaya gecince gorus olarak cok rahatlamiş onuda belirteyim tek sorun buhar yani yoksa 4 4luk müş
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Mafsallı değil sanırım ama bağlantı noktasında elastik bir yapısı var gibi. alpinestars'ın dizliklerine bakıcam sanırım. http://www.motosikletaksesuarlari.com/Dainese-Dizlik-Koruma-Knee-V_8900.html



Yazın günlük kullanımda sorun çıkarmayacak bir pantolon önerebilirseniz memnun olurum. Dainese nin firefly ı falan var ama bizim ülkeye fazla gelir onlar diye düşünüyorum. Sokakta tepki çekmeyelim sonra :D

Birde bu dainese korumalar hep EN 1621-1 seviyesinde. Bunların 2. level olanları yok mu? varsa hangi marka tavsiye edersiniz?

http://www.ebay.com/itm/400794251495?_trksid=p2060778.m1438.l2649&var=670346488345&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

şu ürünü almayı düşünüyorum bende, iş görür mü?
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Bu ekipmanlarla ölümsüze en yakın hali alırsınız bence :mrgreen:
Fakat ben dizlik yerine kesinlikle pantalon öneririm. Olası sürtünmede dizlik hiçbir işe yaramaz , bacağın komple yüzülür.
Yaz-Kış pantalon şart :cat:

Arai rx7 gp favorimdir. Belirtmek istedim.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
Mafsallı değil sanırım ama bağlantı noktasında elastik bir yapısı var gibi. alpinestars'ın dizliklerine bakıcam sanırım. http://www.motosikletaksesuarlari.com/Dainese-Dizlik-Koruma-Knee-V_8900.html



Yazın günlük kullanımda sorun çıkarmayacak bir pantolon önerebilirseniz memnun olurum. Dainese nin firefly ı falan var ama bizim ülkeye fazla gelir onlar diye düşünüyorum. Sokakta tepki çekmeyelim sonra :D

Birde bu dainese korumalar hep EN 1621-1 seviyesinde. Bunların 2. level olanları yok mu? varsa hangi marka tavsiye edersiniz?

EN 1621-2 seviyesine bakabılırsınızde dizliğe karşı bı soguklugum var ben pantolon gıydıgımden. Benimkisi armode free pantolon ama daha üst korumalı bir pantolon alma fırsatım yoktu çok memnun olmama rağmen önermem cunku daha üst korumalı pantolon alabilme imkanınız varsa alın. Ben yazında olsa yazlık deri bir pantolon giyerdim ama günlük kullanım için kotvari tech90 pantolon hariç pek bir seçenek yok onlarda sağlamdır.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Merhaba arkadaşlar, uzun zamandır forumu takip ederek kafamda belirlediğim bazı ekipmanları buraya yazacağım. Fuardan Yamaha R25 almayı düşünüyorum ve motorumu İlkbahar - Yaz - Sonbahar mevsimlerinde kullanabileceğim. Aşağıdaki ürünler bu mevsimlere uygun mudur? Tavsiyelerinizi bekliyorum.

Siz de bu bütçe aralığında alternatif olarak gösterebileceklerinizi paylaşın lütfen.

Kask: Arai RX-7 GP, AGV Pista GP
Mont: Dainese Racing C2 Pelle
Eldiven: Knox Handroid, Dainese Full Metal RS
Bot: Dainese Axial Pro In
Pantolon: Tech90 kot ve Dainese Delta Pro ( yazın deri giymek çok sağlıklı olmaz diye düşünüyorum)
Sırt Koruma: Dainese Manis G2
Diz Koruma: Dainese Knee V

Teşekkürler şimdiden.

Toplamda kaç TL tutuyor malzemeler?
 
Katılım
12 Ocak 2015
Mesajlar
55
6bin tl civari ama hepsini ayni yerden alip indirim yaptirmayi dusunuyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:59 ----------

Bu ekipmanlarla ölümsüze en yakın hali alırsınız bence :mrgreen:
Fakat ben dizlik yerine kesinlikle pantalon öneririm. Olası sürtünmede dizlik hiçbir işe yaramaz , bacağın komple yüzülür.
Yaz-Kış pantalon şart :cat:

Arai rx7 gp favorimdir. Belirtmek istedim.

Zaten motor kotunun altına ya da içine koruma olarak dizlik demiştim. Tek başına dizlik tabiki olmaz :)

EN 1621-2 seviyesine bakabılırsınızde dizliğe karşı bı soguklugum var ben pantolon gıydıgımden. Benimkisi armode free pantolon ama daha üst korumalı bir pantolon alma fırsatım yoktu çok memnun olmama rağmen önermem cunku daha üst korumalı pantolon alabilme imkanınız varsa alın. Ben yazında olsa yazlık deri bir pantolon giyerdim ama günlük kullanım için kotvari tech90 pantolon hariç pek bir seçenek yok onlarda sağlamdır.

Teşekkürler yorumun için. Sanırım uzun yol yapmam falan gerekirse delta pro tarzı bir pantolon alırım yoksa şehir içinde dizler yerde gezecek halimiz yok :D içeriden sağlam korumalı bir kot işimi görür diye düşünüyorum.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Üstad yazdığın ürünler zaten üst segment ürünler hepside kalite üst noktada sen keyfine göre hangisini beğeniyorsan onu al.Eğer pista gp yi alırsan yeni karbon mimetica modeline de bak derim. Tercihlerin bütçene göre doğru bence tabi. Gerisi zevk... Eğer acelen yoksa şurda 1.5 ay kaldı fuara nakitte %20 ve üstü ind.oluyor o indirimleri kaçırma bence... Şimdi gitsen nakitte %10-15 anca alırsın eski mototaş çalışanıyım iyi biliyorum mağaza sahibini tanımıyorsan tabiii :))))
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ocak 2015
Mesajlar
55
Üstad yazdığın ürünler zaten üst segment ürünler hepside kalite üst noktada sen keyfine göre hangisini beğeniyorsan onu al.Eğer pista gp yi alırsan yeni karbon mimetica modeline de bak derim. Tercihlerin bütçene göre doğru bence tabi. Gerisi zevk... Eğer acelen yoksa şurda 1.5 ay kaldı fuara nakitte %20 ve üstü ind.oluyor o indirimleri kaçırma bence... Şimdi gitsen nakitte %10-15 anca alırsın eski mototaş çalışanıyım iyi biliyorum mağaza sahibini tanımıyorsan tabiii :))))

Zaten bende 28 Şubat'ta fuara gelip almayı düşünüyorum ayrıca pista gp alırsam kesinlikle aklımdaki mimetica modeli, inşallah çok kalabalık olmaz da rahatca deneyip alabiliriz :)
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Üstad genel olarak bu yazdığın ürünlerin ana dağıtıcısı mototaş, onlarda yıllardır fuara bayi gönderirler oda Motocapro dur. Bu sene ne olur bilmem ama eğer bayi gönderirlerse aynı fuar indirimini mağazada da yapıyorlar. Eğer çok kalabalık olmasın rahat takılayım dersen mototaş mağazasına da gidebilirsin. Kimse yanlış anlamasın reklam falan değil. Arkadaş vakit sıkıntısından yakındığı için söylüyorum. ama farklı modellerde denemek istersen tabi fuara yönelmen gerek ,hele birde pazar gideceksen gerçekten çok zorlanacaksın orası kesin. Ben 3 yıl üst üste stand görevi yaptım oradaki çileyi bilirim. Bence önceliği kıyafet ve aksesuara ver ondan sonra aklındaki motorları denersin zaten motor için fuarda birşey değişmiyor. Bayiden alman gerekecek yine bayiye gideceksin. Çok nadir bazı yüksek kapasiteli motorlarda fuar teşhir ürünlerinde indirim olabiliyor ama tabi fuarda binlerce insanın bindiği kurcaladığı motorlardan ne kadar hayır gelirse :) geçen sene hayabusanın mono kapağına oturanı gördükten sonra kopmuştum anla artık :)Kısaca önceliğin kıyafet ve aksesuar olsun. Saygılar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst