- Konu Yazar
- #1
Dostlar öncelikle merhaba;
28 yaşındayım ismim Ali.Motorsikletin benim için yeri bambaşkadır küçüklüğümde daha anaokul yaşlarındayken babamın beni okula mobilette götürüp getirirken motorun ön kısmına oturtması, ve sanki motoru kullanıyormuş gibi demirlerinden tutup rüzgarı yüzümde hissettiğimden bu yana motorlara karşı hep bir sevgi vardı içimde.lakin 99 depreminde istanbuldan yalovaya modelini bilmediğim bir harley davidsonun arka koltuğunda ,rahmetli eniştemle seyahat ettiğimde bir tutku haline geldi.yüreğimin ağzımda atışını ve ayağımı egzozuna değdirip yaktığım gün halen hatrımda. yolculuk boyunca sanki eksik yanım oymuşta tamamlanmış gibi hissetmiştim.O gün chopperlara aşık oldum.Uzun lafın kısası motorsiklet aşkı o gün bugündür içimdedir. Gerçi bu kadar sevipte A2 ehliyeti neden almadın bunca zamandır?diye soracak olursanız. bilemedim. sanırım hayatı ıskalamayı seviyorum.lakin bu sefer en azından motor konusunda ıskalamak istemiyorum.
diyeceğim o ki şu aralar karar verdim. Önce bir A2 ehliyeti almak sonrasında da kısmetse bir motorsiklet almayı planlıyorum.Kullanmayı biliyo musun? diyecek olursanız , mobilet ve scooter kullanmışlığım var o da mahalle için git gel tabi
lakin vitesli motor hiç kullanmadım.
herneyse ben biraz araştırma yaptım.Takdiriniz motordan hiç anlamıyorum.Hadi ehliyeti alsam motoru almaya gittiğimde bozuk motoru itelerler diye korkmuyorum değil hehe. Biraz forumlara baktım gezindim.Hyosung gv250 ve Kymco venox 250 nin övüldüğüne rastladım.Allah var ya kymco venox 250 üzerinde kendimi hayal edip duruyorum.Motorun heybetine görüntüsüne bittim.Youtube'daki videolarda kullanan gözünden tur atıyorum resmen.Araştırdığım kadarıyla 250 cc klasmanında en iyi motorlardan biri sanırım. Bu konuda siz üstadlardan bilgi almak isterim. Kymco nedir ne değildir.
Almalı mıyım?
Bu iş olur mu?
ne dersiniz?
Saygılar .
İyi geceler.
28 yaşındayım ismim Ali.Motorsikletin benim için yeri bambaşkadır küçüklüğümde daha anaokul yaşlarındayken babamın beni okula mobilette götürüp getirirken motorun ön kısmına oturtması, ve sanki motoru kullanıyormuş gibi demirlerinden tutup rüzgarı yüzümde hissettiğimden bu yana motorlara karşı hep bir sevgi vardı içimde.lakin 99 depreminde istanbuldan yalovaya modelini bilmediğim bir harley davidsonun arka koltuğunda ,rahmetli eniştemle seyahat ettiğimde bir tutku haline geldi.yüreğimin ağzımda atışını ve ayağımı egzozuna değdirip yaktığım gün halen hatrımda. yolculuk boyunca sanki eksik yanım oymuşta tamamlanmış gibi hissetmiştim.O gün chopperlara aşık oldum.Uzun lafın kısası motorsiklet aşkı o gün bugündür içimdedir. Gerçi bu kadar sevipte A2 ehliyeti neden almadın bunca zamandır?diye soracak olursanız. bilemedim. sanırım hayatı ıskalamayı seviyorum.lakin bu sefer en azından motor konusunda ıskalamak istemiyorum.
diyeceğim o ki şu aralar karar verdim. Önce bir A2 ehliyeti almak sonrasında da kısmetse bir motorsiklet almayı planlıyorum.Kullanmayı biliyo musun? diyecek olursanız , mobilet ve scooter kullanmışlığım var o da mahalle için git gel tabi
herneyse ben biraz araştırma yaptım.Takdiriniz motordan hiç anlamıyorum.Hadi ehliyeti alsam motoru almaya gittiğimde bozuk motoru itelerler diye korkmuyorum değil hehe. Biraz forumlara baktım gezindim.Hyosung gv250 ve Kymco venox 250 nin övüldüğüne rastladım.Allah var ya kymco venox 250 üzerinde kendimi hayal edip duruyorum.Motorun heybetine görüntüsüne bittim.Youtube'daki videolarda kullanan gözünden tur atıyorum resmen.Araştırdığım kadarıyla 250 cc klasmanında en iyi motorlardan biri sanırım. Bu konuda siz üstadlardan bilgi almak isterim. Kymco nedir ne değildir.
Almalı mıyım?
Bu iş olur mu?
ne dersiniz?
Saygılar .
İyi geceler.