Köpek Tarafından Isırıldım.

Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
83
Dostum çok geçmiş olsun. Köpek evet insan dostu ama seni insan olarak algılamıyor motorun üzerindeyken ve köpek sinirlenmedi, senden korktu. eğer dursaydın ısırmazdı seni. ama çok geçmiş olsun tekrardan. Umarım tekrar böyle birşey yaşamazsın ve denemek zorunda kalmazsın durmayı :) çünkü ısırmaz diye düşünürken bile insanın içi fena oluyor, bi çekiliyor, tüyler dikiliveriyor..
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Beni de çok kovalarlar.. genelde bişey yapmadan devam ederim yanıma kadar gelsede havlar havlar onu takmayınca gider.. Yada durup beklerim.. kaçmaya pek çalışmam..

Geçen yaz bi arkadaşımın üstüne 10 köpek fln sürü halinde koşmuştu.. dedim eyvah koşmaya fırsat kalmadan arkadaş köpeklerin üstüne koşmaya başladı 10'u da dağıldılar sağa sola.. köpek korkuyu algılıyor.. korkmazsan o senden korkuyor.. Cesur olmak lazım her durumda.. en güzeli durup yüzleşmek.. sonuçta ekipmanlıyız.. full ekıpman bırı ıcın kopek tehdıt olmaz ..
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1
Çok geçmiş olsun arkadaşım açıkcası normalde hiçmi duymadın bilmiyorum ama bir köpek seni kovalarsa dur ve hareketsiz bekle bu sadece motor için değil yürürkende böyle (Pitbull) hariç sokak köpekleri kolay kolay ısırmaz gaza basmamalıydın.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Köpek sonuçta bir hayvan !Hayvanların ne yapacağı belli olmaz.Yanınıza geldiği zaman durmak beklemek yada oturmak bence çok mantıksız.En güvenlisi bir arkadaşında yorumunda yazdığı gibi mümkünse yolunuzu değiştirin.Allah korusun gelir dengenizi bozar kaza falan yaptırır.

Ayrıca ''(Pitbull) hariç sokak köpekleri kolay kolay ısırmaz gaza basmamalıydın'' Buna kesinlikle KATILMIYORUM!
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
sen yanlış hesap yapmışsın,

bak forumdakilerin 4/5 i gaz açarım diyor.

mantıklı mı? bence hayır. neden peki?

çünkü köpek kovalar. kovalaması için de kaçacak bir nesne gerekir değil mi?

o gaz açan arkadaşlar sadece kendilerini doğruluyorlar; kaçmak köpeğin kovalaması için bir sebep. Bu zamana kadar durup da ısırılanı duymadım. Duymamış olmam ısırmadıkları anlamına da gelmiyor.

Köpekten hele de sürü iseler kaçmak çok çok tehlikeli. Kaçarken köpeğe çarpabilirsiniz, başka bir yere bindirebilirsiniz, düşebilirsiniz vs.

Ben bu zamana kadar üstüme gelen köpeklerin yanında durdum, saçmalayıp öyle bakıyorlar hareket edince tekrar peşinizden geliyorlardı. Bakıyordum inatçı, bırakmıyor bu sefer hafif hafif üstüne gidiyordum.

Köpeklerin mantık basittir, çok fazla düşünmeyi sevmezler. sizler onların yerine düşünür ve yolun size ait olduğunu onlara gösterirseniz geri çekileceklerdir.

Kaçmak çare değil, aksine kovalanmak için sebeptir :)

hatta ileri gidip motordan inerek yavaşça yaklaşmayı deneyin. ya kendilerini sevdireceklerdir ya da kaçacaklardır. bununla ilgili herkesin tecrübesi farklı ama size tavsiyem "köpeklere fısıldayan adam"ı da izleyin, aranız düzelecektir.

bu sorunların sebebi analarımızın o köpek pistir elleme, o kedi hastalıklıdır sevme çirkinliğinden kaynaklanıyor. ve o çirkinlik biz insanlara ait :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------


bak arkadaşın paylaştığı iyi oldu. köpek ısırığından ölen artık yok gibi ama kaçarken ölen çok. kendinize dikkat edin.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2012
Mesajlar
514

Küçükken aynısı az kalsın benimde başıma geliyodu. Fino cinsi küçük tüylü süs köpeğinin bana havlamasıyla korkup karşı kaldırıma koştum, araba geriden gelmeseydi şuan ruhlar aleminden ferruh olarak yaşamıma devam ederdim sanırım. O korkuyla insan araba falan düşünemiyor zaten. Ah benim finodan korkan küçüklüğüm..
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
En mantıklısı durup geri dönmek, yolumuzu değiştirmek sanırım. Kaçmak kötü bir fikirmiş.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
Phradrel; eve de götürüp besleyelimmi..

Gaz açanların %90ı kovalayacağını bilerek açıyor,amaç zaten yolu gözleyip uygun zamanda ondan hızlı davranıp uzamak gitmek..

Ama kaçabilirsin ama kaçamazsın,arkadaş kaçamamış,bu yaptığı yanlış anlamına gelmez,dileyen yapabildiği taktirde istediğini yapar..

Her köpeğin yanında durup gönlünün olmasını bekleyip 2kuçu kuçu yaparsak...
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
229
İnsanların bile sağı solu belli olmuyor. Köpeklere hiç güvenmemek lazım. Bizim mahlede bitane var kas yığını bir buldok hiç bir köpekten korkmam yolumu degiştirmem ama o köpek çok tehlikeli öylebir bakıyorki sanki sahibi bıraksa parçalayacak beni.
Sahibinede söyledim aynı şeyi bana zarar veririse ayleme zarar veririse seni geceleyin yakalarım ayağına ağırlık bağlar denize atarım seni dedim. Adamla selamımda yok.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Biber gazı çok işe yarıyor. Birkaç defa köpeklerde kullandım. Çok etkili.
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
519
Bugün ikinci aşımı oldum ve bir şokla karşılaştım; yarın yılbaşı ve alkol almak yasak.

Ey ahali, söyle neyleyim?
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Bugün ikinci aşımı oldum ve bir şokla karşılaştım; yarın yılbaşı ve alkol almak yasak.

Ey ahali, söyle neyleyim?

2 rekat namaz kıl Allahım kuduz olmadığım için sana şükürler olsun de hayırlı olmuş bak ısırılman :mrgreen::queen::rendeer:
 
Katılım
19 Ara 2014
Mesajlar
89
Forumda nekadar hayvan oğulu hayvan varmış haberimiz yokmuş. Köpeğe motor üstünde tekme atanmı dersin, biber gazı sıkalım diyenmi dersin, motoru üstüne sürelim diyenmi dersin. O canını önemsiz olarak niteliklendirdiğiniz hayvanlar allahın yarattığı en masum en savunmasız canlılar. İnşallah o kullandığınız motorun altında can verirsinizde başka hayvanların canları yanmaz artık. Köpekler dönen tekere temel içgüdüsel tepki verirler baktın havlıyor kovalıyor bas gaza kaç.

Konuyu açan arkadaşıma vereceğim cevap şudur evimde 4 köpek besliyorum neye tepki verip neye saldıracaklarını azçok bilirim. Büyük ihtimalle gazı açarkenki niyetini sezip kötü algıladıklarından dolayı ısırmış olabilirler. Bir diğer senaryo ile motordan inip kovalasaydın asla saldırgan tavır sergilemezlerdi, yada inip bir sevseydin. Geçmiş olsun diyorum inşallah yaşanmaz birdaha. Köpek gördüğün zaman ver gazı kaç git son hızda.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
evvettt, beklenen kişi geldi :) haydi bakalım, ben ön sıradan yerimi alıyorum:) ana fikir: takdiri ilahi oldu :)

Forumda nekadar hayvan oğulu hayvan varmış haberimiz yokmuş. Köpeğe motor üstünde tekme atanmı dersin, biber gazı sıkalım diyenmi dersin, motoru üstüne sürelim diyenmi dersin. O canını önemsiz olarak niteliklendirdiğiniz hayvanlar allahın yarattığı en masum en savunmasız canlılar. İnşallah o kullandığınız motorun altında can verirsinizde başka hayvanların canları yanmaz artık. Köpekler dönen tekere temel içgüdüsel tepki verirler baktın havlıyor kovalıyor bas gaza kaç.

Konuyu açan arkadaşıma vereceğim cevap şudur evimde 4 köpek besliyorum neye tepki verip neye saldıracaklarını azçok bilirim. Büyük ihtimalle gazı açarkenki niyetini sezip kötü algıladıklarından dolayı ısırmış olabilirler. Bir diğer senaryo ile motordan inip kovalasaydın asla saldırgan tavır sergilemezlerdi, yada inip bir sevseydin. Geçmiş olsun diyorum inşallah yaşanmaz birdaha. Köpek gördüğün zaman ver gazı kaç git son hızda.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Forumda nekadar hayvan oğulu hayvan varmış haberimiz yokmuş. Köpeğe motor üstünde tekme atanmı dersin, biber gazı sıkalım diyenmi dersin, motoru üstüne sürelim diyenmi dersin. O canını önemsiz olarak niteliklendirdiğiniz hayvanlar allahın yarattığı en masum en savunmasız canlılar. İnşallah o kullandığınız motorun altında can verirsinizde başka hayvanların canları yanmaz artık. Köpekler dönen tekere temel içgüdüsel tepki verirler baktın havlıyor kovalıyor bas gaza kaç.

Konuyu açan arkadaşıma vereceğim cevap şudur evimde 4 köpek besliyorum neye tepki verip neye saldıracaklarını azçok bilirim. Büyük ihtimalle gazı açarkenki niyetini sezip kötü algıladıklarından dolayı ısırmış olabilirler. Bir diğer senaryo ile motordan inip kovalasaydın asla saldırgan tavır sergilemezlerdi, yada inip bir sevseydin. Geçmiş olsun diyorum inşallah yaşanmaz birdaha. Köpek gördüğün zaman ver gazı kaç git son hızda.



Hepimiz gaza basalım geberip gidelim, o panikle gaza bastığında ara sokakta bi araba kafayı uzatsa yada ufak bir çocuk yola fırlasa onu çiğneyip öldürsen ne diyeceksin? İnsanlar masum değil ya hayvanlar masum iyi ki ölmüş çocuk mu diyeceksin? Adam ayağımı ısırdı hayvan yazmış hala iğne yiyor senin yazdığın yoruma bak senin evindeki köpekler uysal diye sokaktakileri de mi öyle zannediyorsun? Benim amcam çok iyi niyetli bir insan yolda cüzdan görse gider sahibini bulur o zaman hadi hepimiz cüzdanlarımızı yollara atalım nasıl olsa bütün varlıklar aynı bi tanesi getirir cüzdanı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst