- Katılım
- 25 Nis 2014
- Mesajlar
- 1,732
Arkadaşlar ben hayvanları severim sırf arkadaşım tatile gittiğinde kedisi yerini yadırgamasın aç kalmasın diye tek başıma kedi için onun evinde kalmışlığım bile var o yüzden bu yazdıklarım kimsenin gücüne gitmesin ama ilk sayfada bir arkadaş yazmış bende o görüşü savunuyorum, baktınız önünüz açık basın gaza uzatın ayağınızı bi tekme savurun illa vurma niyetiniz olmasın savurun sadece uzaklaşsın hayvan köpek tekmeden ölmez ama bu ona bi ders olur bir daha başka motorculara öyle hırçın saldırmaz. Beni motor üstündeyken ilk köpek kovaladığında korkudan yüreğim ağzıma gelmişti iki araç arasından fırlayıp gök gürültüsü gibi birden havlayınca şimdi düşünüyorum nasıl düşmemişim diye. Sizin motor üstünde düşüp ölme ihtimaliniz yada ısırılıp kuduz olma ihtimaliniz var bunu unutmayın.