- Katılım
- 26 Ocak 2014
- Mesajlar
- 265
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle bütün Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı'nı tamamen okudum genel olarak övmüşler fakat aklıma takılan şey şu Motor dökülür mü?Yada beni servisten çıkarmaz mı? Zaten süpermoto şeklinde kullanıcam arazide kullanmıcam açıkçası BAJAJ DİSCOVER 125 ST mi alsam diye düşünüyorum ama şekil olarak xtreme max kendine çekiyor beni siz ne dersiniz tecrübeli abilerim kardeşlerim ?
http://imageshack.com/a/img540/6458/cgFUwz.jpg
http://imageshack.com/a/img538/7899/XcBiiE.jpg
http://imageshack.com/a/img540/6458/cgFUwz.jpg
http://imageshack.com/a/img538/7899/XcBiiE.jpg
Son düzenleme: